САБАҚ: алгебра | Мектеп: «Ахмер орта мектебі» КММ |
Күні: | Мұғалім: Сабырбекова Н.К. |
СЫНЫП: 9 сынып | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Тақырыбы: | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесіне есептер шығару дағдысын жетілдіру. |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шещудің тәсілдерін біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі:: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешудің тиімді тәсілдерін пайдалана алады,танымдық деңгейі дамиды. |
| Кейбір оқушылар:Тақырып бойынша ойларын ортаға салып пікірлеседі, зерттейді, есептерді шеше алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар:тиімді тәсілдерді тұжырымдау арқылы математикалық тілде сөйлейді |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:Алмастыру, қосу және жаңа айнымалыны енгізу тәсілі |
Осыған дейінгі меңгерген білім | Екі айнымалысы бар сызық емес теңдеулер жүйесі |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы0-3 минут
3-5 минут
5-10 минут
| ►Сәлемдесу,сынып оқушыларын түгендеу.Топқа бөлу. (түрлі –түсті фигуралар бойынша).►Психологиялық тренинг: «Көтеріңкі көңіл-күй»- Оқушылар партада жатқан гүлдерді өз жүрек қалаулары бойынша таңдап алады да, не себептен осы түсті таңдағаны туралы айтады. Бүгінгі сабақта барлығымыз бір-бірімізге не тілейміз? ►Үй тапсырмасын тексеру.Топ басшылары үй тапсырмасы туралы мағлұмат береді.
► Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар тақтада гүлдің түстері бойынша көрсетіледі,әркім өзі таңдаған түстері бойынша жауап береді. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың тақырыпты меңгертуге жетелейді, дағдылары қалыптасады.►Ауызша тапсырма: семантикалық карта
| Түрлі-түсті гүлдер, интербелсенді тақта
Слайд |
Ортасы
10-12 минут
15 минут
1 минут2 минут
| Топтық жұмыс:І, III топ – жаңа айнымалыны енгізу тәсілі ІІ, IV топ – алмастыру тәсілмен әр топ есептерін дәптерлеріне жазады.
І, III топ. Жаңа айнымалыны енгізу тәсілі ІІ топ. Алмастыру,қосу тәсілі D=4+60=64D=64x=2+8x=1x=1, x=-0,610y=4, y=0,8x=2-8x=-0,6Ж: (1;4)(-0,6;0,8)Білім бекіту кезеңі: Деңгейлік тапсырмалар
Теңдеулер жүйесін құра білеміз бе?І. Екі санның квадратының қосындысы 65-ке тең. Олардың айырмасы 3-ке тең. ІІ. Екі санның квадратының қосындысы 13, ал квадратының айырмасы 5-ке тең.
Үйге тапсырма: № 97, 21-бет.Кері байланыс:
| «Қонаққа бару»
дәптер,тақта
интербелсенді тақта |
Аяқталуы 39-40 минут
| Оқушылардың жұмыстарына талдау жасаймын, мадақтау арқылы өз ұсынысымды айтып, жұмыс орыны жинастырылады |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?Анағұрлым қабілеттіоқушыларғажаттығулардыкүрделендіруді қалай | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКT байланыстарыҚұндылықтардағыбайланыс
|
Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолданудажоспарлаған әдіс-тәсілдерді тиімсіз жақтарын қайта жоспарлап, бағалау арқылы әр-бір оқушының қабылдау деңгейіне қарай өзгерістер енгіземін. | Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылардың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын. | Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстырып отыруды жоспарлаймын. |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? | Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2. |