Материалдар / Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
480
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: алгебраМектеп: «Ахмер орта мектебі» КММ
Күні: Мұғалім: Сабырбекова Н.К.
СЫНЫП: 9 сыныпҚатысушылар саны: Қатыспағандар:
Тақырыбы:Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі
Сабақ негізделген оқу мақсаты Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесіне есептер шығару дағдысын жетілдіру.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шещудің тәсілдерін біледі


Оқушылардың басым бөлігі:: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешудің тиімді тәсілдерін пайдалана алады,танымдық деңгейі дамиды.


Кейбір оқушылар:Тақырып бойынша ойларын ортаға салып пікірлеседі, зерттейді, есептерді шеше алады.
Тілдік мақсатОқушылар:тиімді тәсілдерді тұжырымдау арқылы математикалық тілде сөйлейді


Негізгі сөздер мен тіркестер:Алмастыру, қосу және жаңа айнымалыны енгізу тәсілі
Осыған дейінгі меңгерген білімЕкі айнымалысы бар сызық емес теңдеулер жүйесі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы0-3 минут













3-5 минут









5-10 минут

►Сәлемдесу,сынып оқушыларын түгендеу.Топқа бөлу. (түрлі –түсті фигуралар бойынша).Психологиялық тренинг: «Көтеріңкі көңіл-күй»- Оқушылар партада жатқан гүлдерді өз жүрек қалаулары бойынша таңдап алады да, не себептен осы түсті таңдағаны туралы айтады. Бүгінгі сабақта барлығымыз бір-бірімізге не тілейміз? Үй тапсырмасын тексеру.Топ басшылары үй тапсырмасы туралы мағлұмат береді.

Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар тақтада гүлдің түстері бойынша көрсетіледі,әркім өзі таңдаған түстері бойынша жауап береді. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың тақырыпты меңгертуге жетелейді, дағдылары қалыптасады.►Ауызша тапсырма: семантикалық карта



Түрлі-түсті гүлдер, интербелсенді тақта

















Слайд
Ортасы



10-12 минут















































15 минут





















1 минут2 минут









Топтық жұмыс:І, III топ – жаңа айнымалыны енгізу тәсілі ІІ, IV топ – алмастыру тәсілмен әр топ есептерін дәптерлеріне жазады.

І, III топ. Жаңа айнымалыны енгізу тәсілі ІІ топ. Алмастыру,қосу тәсілі D=4+60=64D=64x=2+8x=1x=1, x=-0,610y=4, y=0,8x=2-8x=-0,6Ж: (1;4)(-0,6;0,8)Білім бекіту кезеңі: Деңгейлік тапсырмалар

Теңдеулер жүйесін құра білеміз бе?І. Екі санның квадратының қосындысы 65-ке тең. Олардың айырмасы 3-ке тең. ІІ. Екі санның квадратының қосындысы 13, ал квадратының айырмасы 5-ке тең.

Үйге тапсырма: № 97, 21-бет.Кері байланыс:

«Қонаққа бару»

дәптер,тақта









































интербелсенді тақта
Аяқталуы 39-40 минут

Оқушылардың жұмыстарына талдау жасаймын, мадақтау арқылы өз ұсынысымды айтып, жұмыс орыны жинастырылады

Қосымша ақпарат
Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?Анағұрлым қабілеттіоқушыларғажаттығулардыкүрделендіруді қалайБағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКT байланыстарыҚұндылықтардағыбайланыс

Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолданудажоспарлаған әдіс-тәсілдерді тиімсіз жақтарын қайта жоспарлап, бағалау арқылы әр-бір оқушының қабылдау деңгейіне қарай өзгерістер енгіземін. Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылардың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстырып отыруды жоспарлаймын.
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ