Материалдар / Екі айнымалысы бар теңсіздік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі айнымалысы бар теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылып отырған материал 9 сыныптың алгебра пəнінен екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу тəсілі қарастырылған. Сабақ жаңартылған бағларлама бойынша құрылған. Материал жас маманға көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1908
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




  1. Жұмыстың тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңсіздіктер

  2. Бағыты: жаратылыстану –математика бағыты

Рисунок 1


  1. Аты – жөні: Көшімова Гүлсім Ғарифуллақызы

Туған күні,айы,күні: 19 сәуір1991 жыл

Пәні: Алгебра

Сыныбы: 9

  1. 9 Жалпы білім беретін орта мектеп

  2. Байланыс ақпараты: Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз ауылы № 9 орта мектеп , екінші санатты математика пәнінің мұғалімі

  3. Мекене жайы : Сағыз ауылы, Т Декеев көшесі № 31 , телефоны 87789038491. 871238 71481

Электронды пошта: kushimova-gulsim@mail.ru


Сабақ: Екі айнымалысы бар теңсіздіктер


Күні: 25.10.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Көшімова Гүлсім

Сынып:9

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/

Оқушыларға екі айнымалысы бар теңсіздіктер және олардың шешімдері туралы мәліметтер беру, екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді үйрету;


Сабақ мақсаттары







Барлық оқушылар: екі айнымалысы бар теңсіздік түрін ажырата алады, біледі

Оқушылардың басым бөлігі: екі айнымалысы бар теңсіздіктерді алгоритимді пайдалана отырып шеше алады

Кейбір оқушылар: Алған білімдерін өмірде қолдана алады. Өз бетімен ізденеді. Идея туындата алады..

Жетістік критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.








Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

Қазақша

Русский

English

Көбейту

Умножение

Multiply

Бөлу

Деление

Divide

Азайту

Вычитание

Subtract

Бөлшектің бөлгіші

Знаменатель

Denominator of a fraction

Бөлшектің алымы

Числитель

Numerator of a fraction

Цифр

Цифра

Digit

П-таңбалы

П-значное

n-digit number

Бастапқы

Начальное

Original


Құндылықтарды дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

Білу


5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

Геометриялық фигура бойынша топтардың мінезін анықтау:

І. «Бинго» әдісі арқылы алдыңғы білімді тексеру

1. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?

2. Қатаң теңсіздіктер қалай белгіленеді? < ; >

3. Қатаң емес теңсіздіктер қалай белгіленеді?

4. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табамыз?

5. Мәндес теңсіздіктер деп қандай теңсіздіктерді айтамыз?

Дискрептор

1.Жауабын дұрыс таба алады















Негізгі бөлім


Түсіну

  1. Минут

















Топпен жұмыс


IІ. Жаңа сабақты меңгерту кезеңі «Ақпаратпен бөлісу»

Анықтама: Екі айнымалыдан тұратын теңсіздікті екі айнымалысы бар теңсіздік деп атайды.

Мысалы, 3х+7у>9; -2у+5х≤0; х²-6у≥0 екі айнымалысы бар теңсіздіктер болып табылады.

Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу берілген теңсіздікті дұрыс сандық теңсіздікке айналдыратын сандар жұбының жиынын табу немесе берілген теңсіздіктің шешімі жоқ екенін дәлелдеу болып табылады.

Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу үшін мына алгоритмді қолданамыз:

1﴿ теңсіздікке сәйкес теңдеудің немесе функцияның түрін анықтаймыз

2﴿ ол теңдеудің немесе функцияның графигін координаталар жазықтығына салып, жазықтықты бөліктерге бөлеміз;

3﴿ жазықтықтың қай бөлігі теңсіздіктің шешімі болатынын анықтаймыз. Ол үшін жазықтықтың бір бөлігінен кез келген нүкте алып, оның координатасын берілген теңсіздікке қойып, дұрыстығын тексереміз;

Постер қорғау. ( Жаңа сабақ бойынша алған білімдерін көрсетеді)

1 топ. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер мен екі айнымалысы бар теңсіздіктердің ұқсастығы мен айырмашылығы

2 топ. Екі айнымалысы бар теңдеу мен теңсіздіктің қандай ұқсастығы бар? Айырмашылығы неде?

Дискрептор

1. Анықтамаларды біледі

2.Талдау жасай алады

3.Өз жауаптарын негіздейді



Ортасы

Талдау

5 минут

ІІІ «ойлан-талқыла» Bilimland.kz сайты арқылы тесттер орындау

Дискрептор

1.Есептің мазмұнынын түсінеді

2.Алгоритмді қолдана алады

3.Ауызша да есептей алады



Қолдану

5 минут

IV. Ой-түйін. Есептер шығару

99 , R=2, О (0;0) болатын шеңбер және одан тыс жатқан нүктелер жиыны

100 , R=1,5. О (0;0) болатын шеңбер және шеңбер ішінде жатқан нүктелер жиыны

101 , О(0;0) болатын радиусы 0,6-ға тең шеңбер және шеңбердің ішінде жататын нүктелер жиыны.

б) , О(0;0) болатын радиусы 1,3-ке тең шеңбер және шеңбердің ішінде жататын нүктелер жиыны.

Дескриптор

1.Есептің мазмұнынын түсінді

2.Алгоритмді қолданады

3. Есепке талдау жасай алды



интернет материиалдары

дидактикалық материалдар



2 минут

«Сергіту сәті» Математикалық логикалық есептер беру арқылы

1.Жігіт бір сырлы, (сегіз қырлы)

2.Жеті рет өлшеп, (бір рет кес)

Дискрептор

1.Сұраққа жауап бере алады

2.екі тілде жауабы

3. Үш тілде жауабы




Жинақтау

5 минут

V. Графиктік диктант

111(а) (қандай теңсіздіктер шешімі кескінделген)

111(ә)(қандай теңсіздіктер шешімі кескінделген)

112(а)(көрсетілген нүктелер жиыны қандай теңсіздікті береді?)


Дескриптор

1.Есептің мазмұнынын түсінді

2.Алгоритмді қолданады

3. Есепке талдау жасай алды



Соңы




Бағалау

5 минут

VIРефлексия

Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу.


Сараптама жасай алады?

Өз бағасына салыстыру жасап, талдай алады

Үйге тапсырма: 102,103






.

Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын. Сабақ маған түсініксіз.

Үйге тапсырма: №3-5



Бағалау критерийлері

БЛУМ бөлімдері

Білім алушы

Дискрепторлар

балы

1.Үй тапсырма

«Бинго»

Білу

Алдыңғы білім

Жауабын дұрыс таба алады

1

2. Ақпаратпен бөлісу

Түсіну

Топтық жұмыс постер қорғайды

1. Анықтамаларды біледі

2.Талдау жасай алады

3.Өз жауаптарын негіздейді

1

1

1

3. Ойлан-талқылы

Талдау

Bilimland.kz тест тапсырмаларын орындайды

1.Есептің мазмұнынын түсінеді

2.Алгоритмді қолдана алады

3.Ауызша да есептей алады

1

1

1

4 . Ой-түйін

Қолдану

Оқулықпен жұмыс

1.Есептің мазмұнынын түсінді

2.Алгоритмді қолданады

3. Есепке талдау жасай алды

1

1

1

5 Графиктік диктант

Жинақтау

Алгоритмді қолдану (жұптық жұмыс)

1.Есептің мазмұнынын түсінді

2.Алгоритмді қолданады

3. Есепке талдау жасай алды

1

1

1

6. Қорытынды

Бағалау

Сараптамалау, бағалау

1. Сараптама жасай алады?

2. Өз бағасына салыстыру жасап, талдай алады

1

1




14-15 - «5»

10,11,13 - «4»

7,8,9, - «3»

15


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!