III. Жаңа ұғымды ашу (Топтық
жұмыс).
/Мақсаты. Екі өрнектің қосындысының
кубы мен айырымының кубы формуласын
игеру./
Екі өрнектің қосындысының кубы
мен айырымының кубы формулаларын
игеру үшін «Қарлы кесек»
ойынын қолданамын. Алдымен әр оқушы тапсырманы жеке орындап, өз
ойын жазады. Одан кейін екі оқушыдан бірігіп, ойларымен бөліседі
және ортақ тұжырым шығарады. Содан кейін 4 оқушыдан тұратын топқа,
одан кейін 8 оқушыдан тұратын топқа бірігеді. Соңында топ ортақ
шешімін ортаға салады.
1 –
парақша
Екі өрнектің қосындысын осы
өрнектердің айырымының толымсыз квадратына
көбейтіңдер:


Екі өрнектің айырымын осы
өрнектердің қосындысының толымсыз квадратына
көбейтіңдер:


Жақшалардағы екімүшелер және
нәтижелері өзара қалай байланысқан? Нәтижені бірден қалай алуға
болады?
Екі өрнектің қосындысын осы
өрнектердің айырымының толымсыз квадратына көбейтудің нәтижесін
бірден қалай алуға болады?
Екі өрнектің айырымын осы
өрнектердің қосындысының толымсыз квадратына көбейтудің нәтижесін
бірден қалай алуға болады?
Өз ойларыңды формула арқылы
жазыңдар:

Дескриптор.
Білім
алушы.
Ережені
тұжырымдау.
/Мақсаты. Формуланы оқуға
дағдыландыру.Тілдік мақсат./
Оқушылар интербелсенді тақтада
ережедегі сөз тіркестерін формуламен
сәйкестендіреді.






Қ.Б. Формуланың ережесін
құрастырудағы әріптердің сөз тіркестерімен байланысын
анықтату.
«Бес сұрақ» әдісі бойынша
оқулықтағы 198 - беттегі 1 – ші және 2 – ші мысалдарға ұқсас
мысалдарды талдау.
1 –
мысал. 
2 –
мысал. 
Қ.Б. Мысал есептерді
шығаруда формуланы қалай қолданғанын сұрау арқылы кері байланыс
алу.
VІ. Есептер
шығару
Оқушыларға жеке жұмысқа
оқулықтан тапсырмалар беріледі. Олар өздері таңдаған деңгейдің
тапсырмасын орындайды.
Мақсаты. екі өрнектің қосындысының
кубы мен айырымының кубы формулаларын
қолдану;
А тобы:
№32.1,
В тобы:
№34.10
№34.1
7)

Дескриптор. Білім
алушы
Қ.Б. Екі өрнектің кубарының
қосындысы мен айырымының формулаларын қолдану үшін дәреже негізін
дұрыс анықтаудың маңызын сұрау.
|