Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымының формулалары 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Таңбалытас ауылындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ
Тақырыбы: «Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымының
формулалары»
7 «а» сынып
Математика пәнінің мұғалімі Алиев Ғ.А.
2017 – 2018 оқу жылы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3А Қысқаша көбейту формулалары |
Мектеп: Таңбалытас ауылындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ |
|||||
Күні: 07.02.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Алиев Ғ.А. |
|||||
Сынып: 7 «а» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының формулалары |
|||||
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.11 а3− b3= (a − b)(a2∓ ab + b2) қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну: екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формуласын игереді; Қолдану: екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулаларын қолданады; Қысқаша көбейту формулаларын қолданады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулаларын қолдану кезінде әр әрекетін ереже бойынша ауызша дәйектеп айта алады. Пәнге тән лексика мен терминалогия:бірінші өрнек; екінші өрнек; екі өрнектің кубтарының қосындысы, қосынды мен айырымның толымсыз квадраты; Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіректер:
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Топтық жұмыс жасауда сыйластық, адамгершілік қасиеттерін дарыту; жеке жұмыс арқылы терең ойлануды дамыту; бағалау арқылы шыншылдыққа тәрбиелеу |
|||||
Пән аралық байланыстар |
Геометрия. Текшенің көлемі. |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||||
Бастапқы білім |
Көпмүшелерді көбейту. Қысқаша көбейту формулалары. |
|||||
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырыпты игеру сабағы |
|||||
Сабақбарысы |
||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс–әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 8 минут |
І. Ұйымдастыру
ІI. Қайталау «Домино» ойынын ойнату: /Мақсаты: Қысқаша көбейту формулаларын қолдану, үй тапсырмасын қайталау, оқушылардың СТО дағдыларын дамыту/ Дескриптор. Білім алушы.
Қ.Б. Қысқаша көбейту формулаларын қалай қолданғаны және формуланың маңызы туралы кері байланыс алу. I. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі. Мақсаты. 1.Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру; 2. Тақырыпты ашу мақсатында жаңа сабаққа дайындық есебін тақтада орындату. №33.21, №33.22 ҚБ. №33.21 есептегі көпмүшелерді көбейту нәтижесімен сабақ тақырыбының байланысын сұрау. |
Домино үлестірмелері. Оқулық, |
||||
Сабақтың ортасы 10 минут
10 минут
10 минут |
III. Жаңа ұғымды ашу (Топтық жұмыс). /Мақсаты. Екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формуласын игеру./ Екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулаларын игеру үшін «Қарлы кесек» ойынын қолданамын. Алдымен әр оқушы тапсырманы жеке орындап, өз ойын жазады. Одан кейін екі оқушыдан бірігіп, ойларымен бөліседі және ортақ тұжырым шығарады. Содан кейін 4 оқушыдан тұратын топқа, одан кейін 8 оқушыдан тұратын топқа бірігеді. Соңында топ ортақ шешімін ортаға салады.
1 – парақша Екі өрнектің қосындысын осы өрнектердің айырымының толымсыз квадратына көбейтіңдер:
Екі өрнектің айырымын осы өрнектердің қосындысының толымсыз квадратына көбейтіңдер:
Жақшалардағы екімүшелер және нәтижелері өзара қалай байланысқан? Нәтижені бірден қалай алуға болады? Екі өрнектің қосындысын осы өрнектердің айырымының толымсыз квадратына көбейтудің нәтижесін бірден қалай алуға болады? Екі өрнектің айырымын осы өрнектердің қосындысының толымсыз квадратына көбейтудің нәтижесін бірден қалай алуға болады? Өз ойларыңды формула арқылы жазыңдар:
Дескриптор. Білім алушы.
Ережені тұжырымдау. /Мақсаты. Формуланы оқуға дағдыландыру.Тілдік мақсат./ Оқушылар интербелсенді тақтада ережедегі сөз тіркестерін формуламен сәйкестендіреді.
Қ.Б. Формуланың ережесін құрастырудағы әріптердің сөз тіркестерімен байланысын анықтату. «Бес сұрақ» әдісі бойынша оқулықтағы 198 - беттегі 1 – ші және 2 – ші мысалдарға ұқсас мысалдарды талдау. 1 – мысал. 2 – мысал. Қ.Б. Мысал есептерді шығаруда формуланы қалай қолданғанын сұрау арқылы кері байланыс алу. VІ. Есептер шығару Оқушыларға жеке жұмысқа оқулықтан тапсырмалар беріледі. Олар өздері таңдаған деңгейдің тапсырмасын орындайды. Мақсаты. екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулаларын қолдану; А тобы: №32.1, В тобы: №34.10 №34.1 7) Дескриптор. Білім алушы
Қ.Б. Екі өрнектің кубарының қосындысы мен айырымының формулаларын қолдану үшін дәреже негізін дұрыс анықтаудың маңызын сұрау. |
интербелсенді тақта
|
||||
Сабақтың соңы 2 минут |
VIII.Рефлексия/Мақсаты: сабақты қорытындылау, материалды жүйелеу/ Сабақта орындалған тапсырмалар бойынша оқушылар «Нысана» әдісі бойынша кері байланыстарын береді:
Белсенді қатыстым Қызықты болды
Түсінікті болды Жаңаны білдім VI.Үйге тапсырма: №34.1, №34.2, №34.10 |
|
||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||
– іріктелген деңгейлік тапсырмалар; – қайталау сұрақтары және қате жауаптарды түзеу үшін қойылатын жетелеуші сұрақтар; |
|