Қысқа мерзімді жоспар. Математика 40-сабақ
|
Педагогтің аты-жөні |
Күздеубаева Б |
|||||
|
Күні: |
19.11.2020 ж |
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||
|
Сынып: 2 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
46 + 14, 60 – 14, 82 + 18, 100 – 82 түріндегі екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі Мектептегі спорт үйірмелері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Үй тапсырмасын тексеру. №4 есеп |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: Балмұздықтар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) О |
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Білім сандығы» |
Кері байланыс парағы. |
||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 сынып
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Математика 40-сабақ
|
Педагогтің аты-жөні |
Күздеубаева Б |
|||||
|
Күні: |
19.11.2020 ж |
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||
|
Сынып: 2 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
46 + 14, 60 – 14, 82 + 18, 100 – 82 түріндегі екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі Мектептегі спорт үйірмелері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Үй тапсырмасын тексеру. №4 есеп |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: Балмұздықтар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) О |
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Білім сандығы» |
Кері байланыс парағы. |
||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз






қушыларға












