Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 46+14,60-14,82+18,100-82

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 46+14,60-14,82+18,100-82

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне математика сабағында қолдануға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

46+14,60-14,82+18,100-82

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.


Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут


Сәлемдесу.

Топқа бөлемін Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

Picture 8


1топ-Алғырлар

2 топ-Тапқырлар

3-топ Жүйріктер

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам жасаймыз.
Оң жақтағы көршіге,
Сол жақтағы көршіге,
Сәттілік біз тілейміз
Содан кейін баршаға,
Қайырлы күн біз дейміз.

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

1-топ:

«Алғырлар »

2-топ:

«Тапқырлар»

3-топ:

«Жүиріктер»


Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен , тақтамен жұмыс.

Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.



Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут













ҚShape1 олдану

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

1

23+3=30 +27 30-3=27 + 30

3 3

30 27

2

+46 - 60 + 82 + 100

Shape6 14 14 18 82

60 46 100 18


3



4

Есепті шығар.

Каратэ үйірмесіне 40 бала, ал баскетболға одан 12 бала кем қатысады. Ал каратэ мен баскетболда қанша бала болса, волейболға сонша бала қатысады. Волейбол үйірмесіне неше бала қатысады?





5


Shape21 Shape20 Shape8 Shape17 Shape16 Shape14 Shape19 Shape18 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9

+6дм3см

1дм7см

-7дм0см

1дм5см

-8дм0см

4см

+5дм2см

8см


Түсіндіру.


Дәптермен жұмыс.

Топтық, жеке жұмыс жүргізу.

1топ-Шахмат

1-есеп

Баған түрінде жазып есептеу


2 топ-Шашка

2 есеп

Сызбаны толтырып есепті шығар

3-топ Дамино

3-есеп теңдеуді шеш

«Ыстық орындық»әдісі

1.20 мен 5 санының айырмасы (Бес)

2.70 пен 20 ның айырмасы (Елу)

3.Ең кіші уақыт өлшем бірлігі (секунд)

4.1 сағатта неше минут бар? (алпыс)

5.Сағатпен нені өлшейді? (уақыт)

6. 100 бен 60 тың айырмасы (қырық)

7.Бір санның ортасында не бар? (і)

8.1-9 сандары қалай орналасқан? (Ретімен)

9.Аптаның бірінші күні (Дүйсенбі)

10- 100см-ол (метр)

Ашық микрофон- әдісі


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,

Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту

Қызықты қосымша тапсырмаларды орында:

Балара қай гүлге қонады?

Тапсырмаларды орындайды.

Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс

Picture 5


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Үйге тапсырма: дәптердегі 2 есептің ә ) аяқтау

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
2032
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі