|
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 46+14,60-14,82+18,100-82 |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1топ-Алғырлар 2 топ-Тапқырлар 3-топ Жүйріктер Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Шырылдады
қоңырау, Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ: «Алғырлар » 2-топ: «Тапқырлар» 3-топ: «Жүиріктер» |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. №1 23+3=30 +27 30-3=27 + 30 3 3 30 27 №2 +46 - 60 + 82 + 100
60 46 100 18 №3
№4 Есепті шығар. Каратэ үйірмесіне 40 бала, ал баскетболға одан 12 бала кем қатысады. Ал каратэ мен баскетболда қанша бала болса, волейболға сонша бала қатысады. Волейбол үйірмесіне неше бала қатысады? №5
+6дм3см 1дм7см -7дм0см 1дм5см -8дм0см 4см +5дм2см 8см Түсіндіру. Дәптермен жұмыс. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. 1топ-Шахмат 1-есеп Баған түрінде жазып есептеу 2 топ-Шашка 2 есеп Сызбаны толтырып есепті шығар 3-топ Дамино 3-есеп теңдеуді шеш «Ыстық орындық»әдісі 1.20 мен 5 санының айырмасы (Бес) 2.70 пен 20 ның айырмасы (Елу) 3.Ең кіші уақыт өлшем бірлігі (секунд) 4.1 сағатта неше минут бар? (алпыс) 5.Сағатпен нені өлшейді? (уақыт) 6. 100 бен 60 тың айырмасы (қырық) 7.Бір санның ортасында не бар? (і) 8.1-9 сандары қалай орналасқан? (Ретімен) 9.Аптаның бірінші күні (Дүйсенбі) 10- 100см-ол (метр) Ашық микрофон- әдісі
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорыту Қызықты қосымша тапсырмаларды орында: Балара қай гүлге қонады?
|
Тапсырмаларды орындайды. |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||
|
Үйге тапсырма: дәптердегі 2 есептің ә ) аяқтау |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 46+14,60-14,82+18,100-82
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 46+14,60-14,82+18,100-82
|
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 46+14,60-14,82+18,100-82 |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1топ-Алғырлар 2 топ-Тапқырлар 3-топ Жүйріктер Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Шырылдады
қоңырау, Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ: «Алғырлар » 2-топ: «Тапқырлар» 3-топ: «Жүиріктер» |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. №1 23+3=30 +27 30-3=27 + 30 3 3 30 27 №2 +46 - 60 + 82 + 100
60 46 100 18 №3
№4 Есепті шығар. Каратэ үйірмесіне 40 бала, ал баскетболға одан 12 бала кем қатысады. Ал каратэ мен баскетболда қанша бала болса, волейболға сонша бала қатысады. Волейбол үйірмесіне неше бала қатысады? №5
+6дм3см 1дм7см -7дм0см 1дм5см -8дм0см 4см +5дм2см 8см Түсіндіру. Дәптермен жұмыс. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. 1топ-Шахмат 1-есеп Баған түрінде жазып есептеу 2 топ-Шашка 2 есеп Сызбаны толтырып есепті шығар 3-топ Дамино 3-есеп теңдеуді шеш «Ыстық орындық»әдісі 1.20 мен 5 санының айырмасы (Бес) 2.70 пен 20 ның айырмасы (Елу) 3.Ең кіші уақыт өлшем бірлігі (секунд) 4.1 сағатта неше минут бар? (алпыс) 5.Сағатпен нені өлшейді? (уақыт) 6. 100 бен 60 тың айырмасы (қырық) 7.Бір санның ортасында не бар? (і) 8.1-9 сандары қалай орналасқан? (Ретімен) 9.Аптаның бірінші күні (Дүйсенбі) 10- 100см-ол (метр) Ашық микрофон- әдісі
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорыту Қызықты қосымша тапсырмаларды орында: Балара қай гүлге қонады?
|
Тапсырмаларды орындайды. |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||
|
Үйге тапсырма: дәптердегі 2 есептің ә ) аяқтау |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз



















