Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы


Тақырыбы: Менің досым

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау.

Бірқатар оқушылар үшін:

екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы бойынша қосылғыштарға жіктеу.

Кейбір оқушылар үшін:

санның разрядтық құрамы туралы білімі негізінде есептеу орындау.

Тілдік мақсаттар

Пəндік лексика жəне терминология:Сан, цифр, бір таңбалы, екі таңбалы сандар, сан тізбегі, ондықтар, бірліктер, екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Екі таңбалы сан қалай құрылады?

Ондықтар мен бірліктердің қосындысы нені білдіреді?

Санды разрядтық қосылғыштарға қалай жіктейді?

Жазу:

0–100 аралығындағы сандарды жазу, санның «көршілес» сандарын жазу.


Тірек білімдер, білік, дағдылар

0-ден 100 дейінгі сандар, толық ондықтар, салыстыру, сандарды оқу жəне жазу.

Жоспар

Жоспарланған уақыт (минут)

Жоспарланған іс-əрекет

Қоры



0–3




Ынталандыру.

Оқушылар 0-ден 9-ға дейінгі сандардың қиықшаларын таңдайды. Мұғалімнің айтуымен жұп құрады. Музыканы ойнатып, музыка аяқталғанда, кез келген жұпты тұрғызып, сандарға талдау жасалады. Мұғалім оқушылардың білімін тексереді.

0–9 цифрлары жазылған қиықшалар



4–6


Белсендіру.

Мұғалім оқушыларға екі таңбалы сан жазылған карточкадан алып жəне төменде ұсынылған жоспар бойынша оған сипаттама беруді сұрайды.

  1. Санды ата.

  2. Сандағы бірліктер мен ондықтардың санын ата.

  3. Сандағы жалпы бірліктер санын ата.

  4. Санды ондықтар мен бірліктердің қосындысымен алмастыр.

  5. Берілген санның алдында жəне осы саннан кейін тұратын сандарды ата.

  6. Берілген санды жазу үшін барлығы неше цифр қажет болды жəне олардың арасында əртүрлі цифрлар нешеу екендігін көрсет.

Оқушылар №4 жаттығу нені білдіретінін білмейтіндіктен, оларда қиындық туындайды.

-Ондықтар мен бірліктердің қосындысы нені білдіреді? Оқушылар бұны сабақта білуді мақсат етіп қояды. Білімді белсендіруге жəне «разрядтық қосылғыштардың қосындысы» ұғымын ендіруге бағытталған №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

Оқулық, дəптер




7–11


Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар).

2- (ə) тапсырмадағы санды разрядтық қосылғыштарға жіктеу тəсілімен есептеу қиын болады. Санды разрядтық қосылғыштарға жіктеу тəсілін меңгеру бастапқыда қиындау. Алдымен сатылап, 2-а) тапсырмадағы ондықтар мен бірліктерді анықтайды.

"Разряд" терминін қолданбайды, оның орнына«ондықтар мен бірліктердің қосындысы» деген сөздер қолданылады. Сабақтың мақсаты – санды ондықтар мен бірліктердің қосындысына жіктеу жəне ондықтар мен бірліктердің қосындысынан санды табу.











12–29


Жаңаны ашу.

Санды ондықтар мен бірліктердің қосындысына жіктеу үшін екі таңбалы санның моделін қолдануды ұсынады. Тапсырма жұппен немесе топпен жүргізіледі. Санның моделі құрамындағы ондықтар мен бірліктердің санын білдіреді.

Ереже құралады: Санды қосылғыштарға жіктеу үшін екі таңбалы санның ондықтары мен бірліктерінің қосындысын табамыз.

3тапсырма. Оқушылар сандардың моделдерін құрастырады жəне сандарға сипаттама береді. Түсіндіру арқылы алғаш бекіту








Оқулық, дəптер


4 тапсырманытүсіндіре отырып дəптерге орындау ұсынылады.

Өздік жұмыс.

Дəптердегі тапсырмалардан ұсынуға болады.





30–40


Жаңаны қолдану.

Оқулықтағы№5 тапсырманы орындау ұсынылады.

Тапсырманың «бағалау» белгісі бар.

Өзіндік бағалауды ұсынады.

Өздік жұмыс.

Жұмыс дəптерінен №4 тапсырма.

Оқулық, дəптер

41–45


Рефлексия.

Оқушы өз біліктерінің мақсатқа сай екенін салыстырады, осы сабақта оқушы:

  • екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды;

  • екі таңбалы сандардың құрылуы бойынша қосылғыштарға жіктейді.

Жетістіктер жолағы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2019
490
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі