|
23. 01.18ж. |
4ә сынып |
Математика |
Тулегенова Н.Т |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қайталау |
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, презентация-слайд, |
||
|
Жалпы мақсаттар |
|
||
|
Оқушылардың «Екі таңбалы санға көбейту және бөлу» тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету; Оқушылардың тақырып бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру; біліктіліктерін дамыту. Саяхат сабақ. |
Оқушының әрекеті |
||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
|||
|
Психологиялық дайындық |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. Топқа бөлу."Мыңдар класы","Ондықтар","Бірліктер" |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
"Мектеп"аялдамасы: Ауызша есептеу:Математикалық диктант. 234 002 ; 142 023 147, 1 236 569, 2 578 009, 321 698, 789 456, 452 135, 691 412. |
||
|
Жаңа сабақ: Қайталау |
"Сынып "аялдамасы. №1. "Білім"аялдамасы:№2 Түсіндіре отырып орында: 604*45=27181 3002*32= 96064 640*52=33280 №3 Бөлуді орында және оны тексер: 68102/34 =2003 17710/35= 506 39420/54=730 №4.Қалдықпен бөлуді орында. 68109/34=.2003(7 ) 17729/35= 506(19) 39473/54=73 (53) |
||
|
Сергіту сәті |
Ойын: Қай топ
шапшаң? " Қоянға
көмек " |
||
|
Ой толғаныс |
№5 есеп: Ерзат бағасы бірдей 5 кітап, ал Азат 3 кітап сатып алды. Ерзат Азаттан 180теңге артық төледі. Бір кіап қанша тұрады?Олардың әрқайсысы қанша ақша төледі? Шешуі: 180/ (5-3) =180/2=90( Бір кітаптың бағасы) 90*5=450тг Ерзат 90*3=270тг Азат №6 есеп: Үнемді пішудің нәтижесінде әрбір шапаннан 10см , ал әрбір камзолдан 12см мата үнемделді. 96 шапн және 96 камзол пішу кезінде қанша мата үнемделді? Шешуі : 10*96= 960см=9м60см 12*96= 1152см =11м 52см 9м 60см+11м52см=21м 12см 21м12см/2м=10 (112см) №7 есеп:Теңдеулерді шеш. х/30=80 40*х=1200 360/х=30 х= 80*30 х=1200/40 х=360/30 х=2400 х=30 х= 120 2400/30=80 40*30=1200 360/120=30 №8есеп х*4=24 х=24/4 х=6 №9 есеп Тез есептеп үйрен: (101*37+1263) /25*5-1000=0 (4939-4939)*247/247+1800-100-800=0 |
||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? Біз бүгін білімімізді көрсете алдық па? - Аз да болса білімімізді дамытуға серпіліс жасалды ма? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
|
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады 21 бет Есеп 3 |
|
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін алма стикеріне жазып, алма ағашына жапсырды.. |
Бағалау парақшасын толтырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Екі таңбалы санға көбейту және бөлу" тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау
"Екі таңбалы санға көбейту және бөлу" тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау
|
23. 01.18ж. |
4ә сынып |
Математика |
Тулегенова Н.Т |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қайталау |
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, презентация-слайд, |
||
|
Жалпы мақсаттар |
|
||
|
Оқушылардың «Екі таңбалы санға көбейту және бөлу» тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету; Оқушылардың тақырып бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру; біліктіліктерін дамыту. Саяхат сабақ. |
Оқушының әрекеті |
||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
|||
|
Психологиялық дайындық |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. Топқа бөлу."Мыңдар класы","Ондықтар","Бірліктер" |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
"Мектеп"аялдамасы: Ауызша есептеу:Математикалық диктант. 234 002 ; 142 023 147, 1 236 569, 2 578 009, 321 698, 789 456, 452 135, 691 412. |
||
|
Жаңа сабақ: Қайталау |
"Сынып "аялдамасы. №1. "Білім"аялдамасы:№2 Түсіндіре отырып орында: 604*45=27181 3002*32= 96064 640*52=33280 №3 Бөлуді орында және оны тексер: 68102/34 =2003 17710/35= 506 39420/54=730 №4.Қалдықпен бөлуді орында. 68109/34=.2003(7 ) 17729/35= 506(19) 39473/54=73 (53) |
||
|
Сергіту сәті |
Ойын: Қай топ
шапшаң? " Қоянға
көмек " |
||
|
Ой толғаныс |
№5 есеп: Ерзат бағасы бірдей 5 кітап, ал Азат 3 кітап сатып алды. Ерзат Азаттан 180теңге артық төледі. Бір кіап қанша тұрады?Олардың әрқайсысы қанша ақша төледі? Шешуі: 180/ (5-3) =180/2=90( Бір кітаптың бағасы) 90*5=450тг Ерзат 90*3=270тг Азат №6 есеп: Үнемді пішудің нәтижесінде әрбір шапаннан 10см , ал әрбір камзолдан 12см мата үнемделді. 96 шапн және 96 камзол пішу кезінде қанша мата үнемделді? Шешуі : 10*96= 960см=9м60см 12*96= 1152см =11м 52см 9м 60см+11м52см=21м 12см 21м12см/2м=10 (112см) №7 есеп:Теңдеулерді шеш. х/30=80 40*х=1200 360/х=30 х= 80*30 х=1200/40 х=360/30 х=2400 х=30 х= 120 2400/30=80 40*30=1200 360/120=30 №8есеп х*4=24 х=24/4 х=6 №9 есеп Тез есептеп үйрен: (101*37+1263) /25*5-1000=0 (4939-4939)*247/247+1800-100-800=0 |
||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? Біз бүгін білімімізді көрсете алдық па? - Аз да болса білімімізді дамытуға серпіліс жасалды ма? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
|
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады 21 бет Есеп 3 |
|
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін алма стикеріне жазып, алма ағашына жапсырды.. |
Бағалау парақшасын толтырады |
|
шағым қалдыра аласыз













