Материалдар / Екінші ретті туынды және оның физфикалық мағынасы

Екінші ретті туынды және оның физфикалық мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытушы мен оқушыларға пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2021
2070
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Туынды және оның қолданылуы


Жамбыл политехникалық жоғары колледжі

Күні:



Оқытушы: Жұмабаев Қ.Ж.


Топтар: 1 ОРТ 20-1,2,4, 1 ЭМО 20-1, 1 ЭМОП 20-1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Екінші ретті туынды және оның физикалық мағынасы


Сабақтың типі

Жалпылау және жүйелеу сабағы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


10.4.1.46 - туындының көмегімен функцияның екінші ретті туынды және оның физикалық мағынасын білу

Сабақ мақсаттары

Екінші ретті туынды және оның физикалық мағынасы түсінік беру және екінші ретті туындысыға есептер шығару дағдысын қалыптастыру

- туындысының формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

- студенттердің меңгерген білімін пайдалану қабілетін, математикалық таным, шығармашылық белсенділігін дамыту.

- ұқыптылыққа, белсенділікке, жауапкершілікті болуға тәрбиелеу.


Бағалау критерийлері

Студент оқу мақсатына жетеді, егер:

туындының геометриялық және физикалық мағыналарын біледі;

- функция графигі мен оның градиентінің графигі арасындағы байланысты түсінеді;

- туындының геометриялық және физикалық мағынасын қолданып есептер шығарады

-есептер шығаруда туындыны есептей білуі;


Тілдік  мақсаттар

Cтуденттер:


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады

  • туындының геометриялық және физикалық мағынасын түсіндіреді;

-туындыларды табу және бірінші және екінші ретті туынды арқылы функцияны бойынша әрекеттер туралы түсініктеме айта алады.


Құндылықтарды дарыту

Туындының көмегімен есептер шығару арқылы студенттердің функ-ционалдық сауаттылығын арттыру.


Пәнаралық байланыстар

Туынды - математиканың ең маңызды ұғымдарының бірі, физика

Бастапқы білім


-функцияның туындысын табу;

-формуланы пайдалану арқылы берілген есептерді шеше алу;

-функциялардың туындысын таба білу;

-туындыны табу ережелері.



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

  1. Сәлемдесу.

  2. Аудиториялық тазалығына көңіл аудару.

  3. Студенттердің сабаққа қатысуын тексеру

  4. Сабақ мақсатымен таныстыру.

5. Өтілген тақырыпты қайталау.



Туынды табу ережелері

1. ; 2.

3. ; 4. .

5. 6. 7.

8. 9. 10.


11.Тригонометриялық функция туындысы

12.Көрсеткіштік және логарифмнің туынды

13.Жанаманың теңдеуі


Оқытушы

студенттерге не студенттер бір біріне сұрақтар қояды


Сабақтың ортасы

35 мин


Жоғарғы ретті туындылар.

Берілген у = f (х) функциясының туындысы

у' = =f1(х) тәуелсіз айнымалы х-тің функциясы болады. - бірінші ретті туынды.

Анықтама. фнкциясының екінші туындысы деп туындысынан алынған туындыны айтады.

Белгіленуeуі: немесе

Мысал:

Екінші туындының физикалық мағынасы:

Материалдық нүкте түзу бойымен бірқалыпты

заңымен қозғалсын, мұндағы t – уақыт аралығында жүрілген жол. Физика курсында t мезетіндегі нүктенің үдеуі t уақыты бойынша жылдамдықтың туындысына тең. , яғни үдеу уақыт бойынша жолдан алынған екінші туындыға тең.

Мысал. заңымен қозіалатын нүктенің

мезетіндегі жылдамдығы мен үдеуін табаңыздар.

Шешуі. Алдымен жылдамдығын табамыз.

болғандықтан,

Енді үдеуін табамыз:

Мысал.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Өзіндік жұмыс.

46.1. функциясының бірінші және екінші ретті туындыларын табыңдар.

46.3. Нүкте түзу бойымен заңымен қозғалады ( мұндағы t секунтпен, x(t) метрмен өлшенеді). Нүкте қозғалысының:

  1. t=3c уақыт мезетіндегі жылдамдығын:

  2. t=3c уақыт мезетіндегі үдеуін табыңыздар. .

46.5. 1)f(x) = sin x;


2)


3) ;

46.6

1)


2) y = 2 sin x + 1,5 cos x;

3) - 3 ctg x;


46.8. а) ;

б) ;


А.Әбілкасымова

10-сынып

Алгебра және анализ бастамалары

Алматы Мектеп 2019


Ә.Н.Шыныбеков

10-сынып

Алгебра және анализ бастамалары

Алматы Атамұра 2019


Сабақтың соңы

5 мин

Үй жұмысы: §46.№46.5.

Үй жұмысы:

1.Тригонометриядық функциялар

2.Тригонометриялық функцияның туындылары

Сәйкестендіру тест.


1.Қозғалыстағы дененің жүрген жолынан уақыт бойынша алынған бірінші туындысы?

а) жылдамдық

ә) үдеу

б) қашықтық

2.Жылдамдықтың уақыт бойынша алынған туындысы?

а) күш

ә)қуат

б) үдеу

3.Туындының геометриялық мағынасы ?

а) функцияның графигіне жүргізілген

жанаманың бұрыштық коэффициенті


ә)функцияның графигіне жүргізілген

жанама


б) Туынды

Туындының физикалық мағынасы?

а) салмақ


ә)лездік жылдамдық


б) тығыздық

Функцияның туындысының табу амалы?

а) интегралдау


ә)өсімше


б) дифференциалдау




Cабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім.




Саралау – студенттерге қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – студенттердің материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Студенттердің қабілетіне қарай тапсырмалар беру. Жеңілден күрделіге қарай есептің мағынасын тереңдету.


Бірін – бірі бағалау, оқытушының бағалауы,

өзін-өзі бағалау түрлері қолданылады.

Сабақ басында студенттерге қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ