Сабақтың басы
2
минут

3
минут
Сабақтың ортасы
10 минут



5 минут
Практикалық тапсырмалар
20
минут

|
Ұйымдастыру.
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу,
амандасу.
«мен үшін қымбат...» тренингін
ұйымдастыру.
Оқушыларға өздеріне қымбат ..айтады. Мысалы: мен үшін отан
қымбат.
Топқа біріктіру. Оқушылар ортадағы
кеспе қағаздарды алады. Кеспе қағаздарда
жасырылған массив және
индекс сөздерін біріктіру арқылы 2
топқа бірігіп отырады.
Өткен сабақты
пысықтау:
М ассив
берілген. Тиісті массив сипаттамаларын
көрсетіңіз:
A=[1,2,-3,0,-6,6]

Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Алдыңғы меңгерген білімдерін
жаңғыртып, оқушыларды сабаққа
ынталандырады.
Сұрақтар
қояды:
https://learningapps.org
тапсырма
береді.
Массив берілген. Массивке сәйкес мәліметтерді
көрсетіңіз.
Сабақтың тақырыбын анықтау
үшін сурет көрсетіп, талқылайды.
Бейнесабақ көрсетеді
|
(С) Сұрақтарға жауап
береді
https://learningapps.org
тапсырма
орындайды.
Сабақтың тақырыбын
тұжырымдайды
Бейнесабақты көреді
|
Бағалау:
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
1,Массивтің аты анықтайды
2.Массивтің индекстерін анықтайды
3.Массив элементтерін анықтайды
4.Массив элементтерінің белгілерін
анықтайды
5.Массив элементтерінің
санын анықтайды
|
1.Массивтің
аты - А
2.Массивтің
индекстері-0,1,2,3,4,5
3.Массив элементтері-
[1,2,-3,0,-6,6]
4.Массив элементтерінің белгілерін
анықтайды
5.Массив элементтерінің
санын анықтайды
|
«Ой
қозғау» әдісі.
Берілген суреттегі мәліметтер
бойынша сұрақтар қою
у
арқылы, тақырыпты ашамын.
Жаңа тақырып.
Терминдермен жұмыс
Бейне
сабақ көру
Мұғалімнің түсіндірмесі.


Топтық жұмыс. Венн диаграммасы
көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті
салыстырыңдар.
Жеке жұмыс:113
бет.
Тапсырма
4: Берілген кодты
орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріңе
жаз.
my_list = [[7, 12, 4],[9, 50, 3],[45, 0, -1]]
print(my_list[1])
print(my_list[2])
print(my_list[-1])
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Жаңа сабақты
түсіндіреді
Бейнесабақты
көрсетеді
Топтық
жұмысқа тапсырма береді, жасатады.
Жеке
жұмыс жұмысқа тапсырма береді
Практикалық жұмыс
Қорытындылайды
Үй
тапсырмасын береді
|
Бейнесабақ
көреді
Сұрақтарға жауап
береді
Топтық жұмыс. Венн диаграммасы
көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті
салыстырады
Жеке
жұмыс:113
бет.
Тапсырма
4: Берілген кодты
орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріне
жазады
Практикалық жұмыс
Берілген программаны компьютерде орындап, нәтижесін
алады.
113 бет.
https://www.plickers.com/library
сайтында тапсырма
орындайды.
|
Бағалау:
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
[-1] индексін
табады
|
-
-[1] индексіндегі жол
- [9, 50, 3]
-
-[2] индексіндегі жол
- [45, 0, -1]
-
-[-1] индексіндегі жол
-
[45, 0, -1]]
|
ҚБ.
Өзін өзіі бағалау
Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Берілген
программаны компьютерде
орындаңдар.113 бет.
Оқулықпен жұмыс
my_list1 = [[7, 12, 4], [9, 50, 3],[45, 0, -1]]
my_list2 = [[7, 18, 6], [11, 3]]
my_list3 = [['Almaty', 'Dubai',
'London'],
['Kazakhstan', 'UAE', 'England']]
print (my_list1[1])
my_list2[1] = [11, 3, 5]
print (my_list2)
print (my_list3[1][0])
нәтижесі:
[9, 50,
3]
[[7, 18, 6], [11, 3,
5]]
Kazakhstan
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
--Екі өлшемді массивтің [1] индексін
табады
--Екі өлшемді массивтің [2] индексін
табады
--Екі өлшемді массивтің
[1][0]индексін
табады
|
-
-[1] индексіндегі жол
- [9, 50, 3]
-
-[2] индексіндегі жол
- [7, 18, 6],[11, 3, 5]
-
-[ 1][0]индексіндегі жол
- Kazakhstan
|
Үйге
тапсырма: Тақырыпты оқу.111
бет.
Екіөлшемді массивті
төмендегідей түрде көрсететін Python программасын жазыңдар: 113
бет.
1
2 3
4 5 6
7 8 9 10
|
Үлестірмелер, қима қағаздар
https://learningapps.org/view26202897
Интерактивті тақта
Оқулық,
жұмыс
дәптері
https://quizlet.com/769308730/%D0%95%D0%BA%D1%96-%D3%A9%D0%BB%D1%88%D0%B5%D0%BC%D0%B4%D1%96-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B2-flash-cards/
III тоқсан, Информатика, 9
сынып, «Екі өлшемді массив» -
YouTube
ҚБ.
Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы бірін – бірі
бағалайды.


Интерактивті тақта
Оқулық,
жұмыс
дәптер
|