Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Менің ҚМЖ-ларым
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде - 50% жеңілдікпен жүктеу
    Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім: 9.3 Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

    Мектеп: №7 мектеп-гимназия

    Пәні: информатика

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Малдыбаева Үржан Шаженқызы

    Сынып: 9ә

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    23. Екіөлшемді массив

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты

    9.3.3.2 екіөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;


    Сабақ мақсаттары

    Екіөлшемді массивтерді түсіндіру, жазылуын үйрету, қолдану:

    Python программалау тілінде есептер шығару

    Бағалаукритерийі

    -Екіөлшемді массивтерді қолдана алады.

    -Екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде есептер шығарады

    Жоспар

    Жоспарлаған

    уақыт

    Жоспарлаған жаттығулар



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    3 минут

















    Сабақтың ортасы

    10 минут




































    5 минут








    Практикалық тапсырмалар

    20 минут







    Ұйымдастыру.

    Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

    «мен үшін қымбат...» тренингін ұйымдастыру.

    Оқушыларға өздеріне қымбат ..айтады. Мысалы: мен үшін отан қымбат.


    Топқа біріктіру. Оқушылар ортадағы кеспе қағаздарды алады. Кеспе қағаздарда жасырылған массив және индекс сөздерін біріктіру арқылы 2 топқа бірігіп отырады.


    Өткен сабақты пысықтау:

    М ассив берілген. Тиісті массив сипаттамаларын көрсетіңіз:

    A=[1,2,-3,0,-6,6]





    Group 1




    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Алдыңғы меңгерген білімдерін жаңғыртып, оқушыларды сабаққа ынталандырады.

    Сұрақтар қояды:

    https://learningapps.org тапсырма береді.

    Массив берілген. Массивке сәйкес мәліметтерді көрсетіңіз.


    Сабақтың тақырыбын анықтау үшін сурет көрсетіп, талқылайды.

    Бейнесабақ көрсетеді

    (С) Сұрақтарға жауап береді


    https://learningapps.org тапсырма орындайды.

    Сабақтың тақырыбын тұжырымдайды

    Бейнесабақты көреді


    Бағалау:

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    1,Массивтің аты анықтайды

    2.Массивтің индекстерін анықтайды

    3.Массив элементтерін анықтайды

    4.Массив элементтерінің белгілерін анықтайды

    5.Массив элементтерінің санын анықтайды

    1.Массивтің аты - А

    2.Массивтің индекстері-0,1,2,3,4,5

    3.Массив элементтері-

    [1,2,-3,0,-6,6]

    4.Массив элементтерінің белгілерін анықтайды

    5.Массив элементтерінің санын анықтайды


    «Ой қозғау» әдісі. Берілген суреттегі мәліметтер бойынша сұрақтар қою у арқылы, тақырыпты ашамын.


    Жаңа тақырып.

    Терминдермен жұмыс

    Бейне сабақ көру

    Мұғалімнің түсіндірмесі.



    Топтық жұмыс. Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырыңдар.


    Жеке жұмыс:113 бет.

    Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріңе жаз.

    my_list = [[7, 12, 4],[9, 50, 3],[45, 0, -1]]

    print(my_list[1])

    print(my_list[2])

    print(my_list[-1])


    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Жаңа сабақты түсіндіреді


    Бейнесабақты көрсетеді


    Топтық жұмысқа тапсырма береді, жасатады.


    Жеке жұмыс жұмысқа тапсырма береді




    Практикалық жұмыс


    Қорытындылайды


    Үй тапсырмасын береді





    Бейнесабақ көреді

    Сұрақтарға жауап береді


    Топтық жұмыс. Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырады


    Жеке жұмыс:113 бет.

    Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріне жазады


    Практикалық жұмыс

    Берілген программаны компьютерде орындап, нәтижесін алады.

    113 бет.

    https://www.plickers.com/library сайтында тапсырма орындайды.


    Бағалау:

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    • Екі өлшемді массивтің [1] индексін табады

    • Екі өлшемді массивтің [2] индексін табады

    • Екі өлшемді массивтің

    [-1] индексін табады

    • -[1] индексіндегі жол - [9, 50, 3]

    • -[2] индексіндегі жол - [45, 0, -1]

    • -[-1] индексіндегі жол - [45, 0, -1]]


    ҚБ. Өзін өзіі бағалау



    Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Берілген программаны компьютерде орындаңдар.113 бет.

    Оқулықпен жұмыс

    my_list1 = [[7, 12, 4], [9, 50, 3],[45, 0, -1]] my_list2 = [[7, 18, 6], [11, 3]] my_list3  =  [['Almaty',  'Dubai',  'London'],  ['Kazakhstan', 'UAE', 'England']]

    print (my_list1[1])

    my_list2[1] = [11, 3, 5]

    print (my_list2)

    print (my_list3[1][0])


    нәтижесі:

    [9, 50, 3]

    [[7, 18, 6], [11, 3, 5]]

    Kazakhstan


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    --Екі өлшемді массивтің [1] индексін табады

    --Екі өлшемді массивтің [2] индексін табады

    --Екі өлшемді массивтің

    [1][0]индексін табады

    • -[1] индексіндегі жол - [9, 50, 3]

    • -[2] индексіндегі жол - [7, 18, 6],[11, 3, 5]

    • -[ 1][0]индексіндегі жол - Kazakhstan


    Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу.111 бет.

    Екіөлшемді массивті төмендегідей түрде көрсететін Python программасын жазыңдар: 113 бет.

    1

    2 3

    4 5 6

    7 8 9 10


    Үлестірмелер, қима қағаздар












    https://learningapps.org/view26202897



    Интерактивті тақта








    Оқулық,

    жұмыс дәптері
















    https://quizlet.com/769308730/%D0%95%D0%BA%D1%96-%D3%A9%D0%BB%D1%88%D0%B5%D0%BC%D0%B4%D1%96-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B2-flash-cards/


    III тоқсан, Информатика, 9 сынып, «Екі өлшемді массив» - YouTube





















    ҚБ. Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы бірін – бірі бағалайды.


    AutoShape 1 AutoShape 2


    Интерактивті тақта


    Оқулық,

    жұмыс дәптер











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Малдыбаева Үржан Шаженкызы
    03 Наурыз 2023
    624
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Екіөлшемді массив

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Екіөлшемді массив

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім: 9.3 Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

    Мектеп: №7 мектеп-гимназия

    Пәні: информатика

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Малдыбаева Үржан Шаженқызы

    Сынып: 9ә

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    23. Екіөлшемді массив

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты

    9.3.3.2 екіөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;


    Сабақ мақсаттары

    Екіөлшемді массивтерді түсіндіру, жазылуын үйрету, қолдану:

    Python программалау тілінде есептер шығару

    Бағалаукритерийі

    -Екіөлшемді массивтерді қолдана алады.

    -Екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде есептер шығарады

    Жоспар

    Жоспарлаған

    уақыт

    Жоспарлаған жаттығулар



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    3 минут

















    Сабақтың ортасы

    10 минут




































    5 минут








    Практикалық тапсырмалар

    20 минут







    Ұйымдастыру.

    Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

    «мен үшін қымбат...» тренингін ұйымдастыру.

    Оқушыларға өздеріне қымбат ..айтады. Мысалы: мен үшін отан қымбат.


    Топқа біріктіру. Оқушылар ортадағы кеспе қағаздарды алады. Кеспе қағаздарда жасырылған массив және индекс сөздерін біріктіру арқылы 2 топқа бірігіп отырады.


    Өткен сабақты пысықтау:

    М ассив берілген. Тиісті массив сипаттамаларын көрсетіңіз:

    A=[1,2,-3,0,-6,6]





    Group 1




    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Алдыңғы меңгерген білімдерін жаңғыртып, оқушыларды сабаққа ынталандырады.

    Сұрақтар қояды:

    https://learningapps.org тапсырма береді.

    Массив берілген. Массивке сәйкес мәліметтерді көрсетіңіз.


    Сабақтың тақырыбын анықтау үшін сурет көрсетіп, талқылайды.

    Бейнесабақ көрсетеді

    (С) Сұрақтарға жауап береді


    https://learningapps.org тапсырма орындайды.

    Сабақтың тақырыбын тұжырымдайды

    Бейнесабақты көреді


    Бағалау:

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    1,Массивтің аты анықтайды

    2.Массивтің индекстерін анықтайды

    3.Массив элементтерін анықтайды

    4.Массив элементтерінің белгілерін анықтайды

    5.Массив элементтерінің санын анықтайды

    1.Массивтің аты - А

    2.Массивтің индекстері-0,1,2,3,4,5

    3.Массив элементтері-

    [1,2,-3,0,-6,6]

    4.Массив элементтерінің белгілерін анықтайды

    5.Массив элементтерінің санын анықтайды


    «Ой қозғау» әдісі. Берілген суреттегі мәліметтер бойынша сұрақтар қою у арқылы, тақырыпты ашамын.


    Жаңа тақырып.

    Терминдермен жұмыс

    Бейне сабақ көру

    Мұғалімнің түсіндірмесі.



    Топтық жұмыс. Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырыңдар.


    Жеке жұмыс:113 бет.

    Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріңе жаз.

    my_list = [[7, 12, 4],[9, 50, 3],[45, 0, -1]]

    print(my_list[1])

    print(my_list[2])

    print(my_list[-1])


    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Жаңа сабақты түсіндіреді


    Бейнесабақты көрсетеді


    Топтық жұмысқа тапсырма береді, жасатады.


    Жеке жұмыс жұмысқа тапсырма береді




    Практикалық жұмыс


    Қорытындылайды


    Үй тапсырмасын береді





    Бейнесабақ көреді

    Сұрақтарға жауап береді


    Топтық жұмыс. Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырады


    Жеке жұмыс:113 бет.

    Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріне жазады


    Практикалық жұмыс

    Берілген программаны компьютерде орындап, нәтижесін алады.

    113 бет.

    https://www.plickers.com/library сайтында тапсырма орындайды.


    Бағалау:

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    • Екі өлшемді массивтің [1] индексін табады

    • Екі өлшемді массивтің [2] индексін табады

    • Екі өлшемді массивтің

    [-1] индексін табады

    • -[1] индексіндегі жол - [9, 50, 3]

    • -[2] индексіндегі жол - [45, 0, -1]

    • -[-1] индексіндегі жол - [45, 0, -1]]


    ҚБ. Өзін өзіі бағалау



    Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Берілген программаны компьютерде орындаңдар.113 бет.

    Оқулықпен жұмыс

    my_list1 = [[7, 12, 4], [9, 50, 3],[45, 0, -1]] my_list2 = [[7, 18, 6], [11, 3]] my_list3  =  [['Almaty',  'Dubai',  'London'],  ['Kazakhstan', 'UAE', 'England']]

    print (my_list1[1])

    my_list2[1] = [11, 3, 5]

    print (my_list2)

    print (my_list3[1][0])


    нәтижесі:

    [9, 50, 3]

    [[7, 18, 6], [11, 3, 5]]

    Kazakhstan


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    --Екі өлшемді массивтің [1] индексін табады

    --Екі өлшемді массивтің [2] индексін табады

    --Екі өлшемді массивтің

    [1][0]индексін табады

    • -[1] индексіндегі жол - [9, 50, 3]

    • -[2] индексіндегі жол - [7, 18, 6],[11, 3, 5]

    • -[ 1][0]индексіндегі жол - Kazakhstan


    Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу.111 бет.

    Екіөлшемді массивті төмендегідей түрде көрсететін Python программасын жазыңдар: 113 бет.

    1

    2 3

    4 5 6

    7 8 9 10


    Үлестірмелер, қима қағаздар












    https://learningapps.org/view26202897



    Интерактивті тақта








    Оқулық,

    жұмыс дәптері
















    https://quizlet.com/769308730/%D0%95%D0%BA%D1%96-%D3%A9%D0%BB%D1%88%D0%B5%D0%BC%D0%B4%D1%96-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B2-flash-cards/


    III тоқсан, Информатика, 9 сынып, «Екі өлшемді массив» - YouTube





















    ҚБ. Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы бірін – бірі бағалайды.


    AutoShape 1 AutoShape 2


    Интерактивті тақта


    Оқулық,

    жұмыс дәптер











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Тест 10 сынып
    03.03.2023
    624
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Малдыбаева Үржан Шаженкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации