Материалдар / Екіөлшемді массив
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екіөлшемді массив

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2023
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім: 9.3 Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

Мектеп: №7 мектеп-гимназия

Пәні: информатика

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Малдыбаева Үржан Шаженқызы

Сынып: 9ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

23. Екіөлшемді массив

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

9.3.3.2 екіөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;


Сабақ мақсаттары

Екіөлшемді массивтерді түсіндіру, жазылуын үйрету, қолдану:

Python программалау тілінде есептер шығару

Бағалаукритерийі

-Екіөлшемді массивтерді қолдана алады.

-Екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде есептер шығарады

Жоспар

Жоспарлаған

уақыт

Жоспарлаған жаттығулар



Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


3 минут

















Сабақтың ортасы

10 минут




































5 минут








Практикалық тапсырмалар

20 минут







Ұйымдастыру.

Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

«мен үшін қымбат...» тренингін ұйымдастыру.

Оқушыларға өздеріне қымбат ..айтады. Мысалы: мен үшін отан қымбат.


Топқа біріктіру. Оқушылар ортадағы кеспе қағаздарды алады. Кеспе қағаздарда жасырылған массив және индекс сөздерін біріктіру арқылы 2 топқа бірігіп отырады.


Өткен сабақты пысықтау:

М ассив берілген. Тиісті массив сипаттамаларын көрсетіңіз:

A=[1,2,-3,0,-6,6]





Group 1




Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Алдыңғы меңгерген білімдерін жаңғыртып, оқушыларды сабаққа ынталандырады.

Сұрақтар қояды:

https://learningapps.org тапсырма береді.

Массив берілген. Массивке сәйкес мәліметтерді көрсетіңіз.


Сабақтың тақырыбын анықтау үшін сурет көрсетіп, талқылайды.

Бейнесабақ көрсетеді

(С) Сұрақтарға жауап береді


https://learningapps.org тапсырма орындайды.

Сабақтың тақырыбын тұжырымдайды

Бейнесабақты көреді


Бағалау:

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

1,Массивтің аты анықтайды

2.Массивтің индекстерін анықтайды

3.Массив элементтерін анықтайды

4.Массив элементтерінің белгілерін анықтайды

5.Массив элементтерінің санын анықтайды

1.Массивтің аты - А

2.Массивтің индекстері-0,1,2,3,4,5

3.Массив элементтері-

[1,2,-3,0,-6,6]

4.Массив элементтерінің белгілерін анықтайды

5.Массив элементтерінің санын анықтайды


«Ой қозғау» әдісі. Берілген суреттегі мәліметтер бойынша сұрақтар қою у арқылы, тақырыпты ашамын.


Жаңа тақырып.

Терминдермен жұмыс

Бейне сабақ көру

Мұғалімнің түсіндірмесі.



Топтық жұмыс. Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырыңдар.


Жеке жұмыс:113 бет.

Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріңе жаз.

my_list = [[7, 12, 4],[9, 50, 3],[45, 0, -1]]

print(my_list[1])

print(my_list[2])

print(my_list[-1])


Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Жаңа сабақты түсіндіреді


Бейнесабақты көрсетеді


Топтық жұмысқа тапсырма береді, жасатады.


Жеке жұмыс жұмысқа тапсырма береді




Практикалық жұмыс


Қорытындылайды


Үй тапсырмасын береді





Бейнесабақ көреді

Сұрақтарға жауап береді


Топтық жұмыс. Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырады


Жеке жұмыс:113 бет.

Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріне жазады


Практикалық жұмыс

Берілген программаны компьютерде орындап, нәтижесін алады.

113 бет.

https://www.plickers.com/library сайтында тапсырма орындайды.


Бағалау:

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

  • Екі өлшемді массивтің [1] индексін табады

  • Екі өлшемді массивтің [2] индексін табады

  • Екі өлшемді массивтің

[-1] индексін табады

  • -[1] индексіндегі жол - [9, 50, 3]

  • -[2] индексіндегі жол - [45, 0, -1]

  • -[-1] индексіндегі жол - [45, 0, -1]]


ҚБ. Өзін өзіі бағалау



Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Берілген программаны компьютерде орындаңдар.113 бет.

Оқулықпен жұмыс

my_list1 = [[7, 12, 4], [9, 50, 3],[45, 0, -1]] my_list2 = [[7, 18, 6], [11, 3]] my_list3  =  [['Almaty',  'Dubai',  'London'],  ['Kazakhstan', 'UAE', 'England']]

print (my_list1[1])

my_list2[1] = [11, 3, 5]

print (my_list2)

print (my_list3[1][0])


нәтижесі:

[9, 50, 3]

[[7, 18, 6], [11, 3, 5]]

Kazakhstan


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

--Екі өлшемді массивтің [1] индексін табады

--Екі өлшемді массивтің [2] индексін табады

--Екі өлшемді массивтің

[1][0]индексін табады

  • -[1] индексіндегі жол - [9, 50, 3]

  • -[2] индексіндегі жол - [7, 18, 6],[11, 3, 5]

  • -[ 1][0]индексіндегі жол - Kazakhstan


Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу.111 бет.

Екіөлшемді массивті төмендегідей түрде көрсететін Python программасын жазыңдар: 113 бет.

1

2 3

4 5 6

7 8 9 10


Үлестірмелер, қима қағаздар












https://learningapps.org/view26202897



Интерактивті тақта








Оқулық,

жұмыс дәптері
















https://quizlet.com/769308730/%D0%95%D0%BA%D1%96-%D3%A9%D0%BB%D1%88%D0%B5%D0%BC%D0%B4%D1%96-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B2-flash-cards/


III тоқсан, Информатика, 9 сынып, «Екі өлшемді массив» - YouTube





















ҚБ. Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы бірін – бірі бағалайды.


AutoShape 1 AutoShape 2


Интерактивті тақта


Оқулық,

жұмыс дәптер











770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!