Сабақтың басы
5 мин.
|
1.Сәлемдесу, оқушылардың
сабаққа қатысуын түгендеу.
Сыныпта
психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй"
тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Үй тапсырмасын
тексеру
Өткен тақырыпты қайталау
Өткен
сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын
қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы
қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп
кетеді.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын анықтау
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа
шолу
Программалау тілінде де математикадағыдай
өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастыру-шы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
35 мин.
|
Миға шабуыл сұрақтарымен
жұмыс істеу
Матрица
ұғымын қалай түсінесің? Техникада қай салаларда
кездеседі?
Күнделікті өмірде кесте
түрінде берілген
деректермен жұмыс жасауға
қандай мысалдар
келтіре аласың?
Оқулықпен жұмыс
Жаңа ақпаратпен танысу.
Әдістемелік берілген
сұрақтарға жеке, топта,
ұжымда жауап береді.
Мұғалім толықтырып
отырады.
1-тапсырма. Жеке жұмыс
Екіөлшемді массивтің бас
және жанама
диагональдарының
айырмашылықтарын
салыстырыңдар.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс
2-мысал:А[N] [N] екіөлшемді
массиві берілген
(1<N<20). Осы
массивтің бас диагоналінде
орналасқан элементтердің
қосындысын тап.
from random import
randint
N=int(input())
A = [ [0 for j in range(N)]
for i in range(N)]
for i in range(0,
N):
for j in
range(0,N):
A[i][j]=int(input())
S=0; i=0
for i in
range(N):
for j in
range(N):
if i == j: (бас диагональді
анықтау шарты)
S+=A[i][j]
print(S)
3-мысал:А[N] [N] екіөлшемді
массиві берілген
(1<N<20). Осы
массивтің жанама диагоналінің
төменгі бөлігінде орналасқан
элементтердің
арасынан нөлге теңдерінің
санын анықта.
Жұптарының қосындысын
тап.
from random import
randint
N=int(input())
A = [ [0 for j in range(N)]
for i in range(N)]
for i in range(0,
N):
for j in
range(0,N):
A[i][j]=randint(0,
1)
print(A[i][j], end='
')
print()
S=0;
for i in
range(0,N):
for j in
range(0,N):
if i>N-j-1 and
A[j][i]==0:
S+=1
print(S)
Топтық
жұмыс
Екіөлшемді массивтердің
қызметіне талдау
жасаңдар.
Массив элементтерін цикл көмегімен енгізу қалай жүзеге асады?
Түсіндіріп беріңдер.
Оқушылардың жұмыстарын
бағалау кестесіне
балл қою арқылы бағалау.
|
Мұғалімді
тыңдайды
Дескриптор:
-Екіөлшемді массивті анықтайды;
-Диагональдарын салыстырады.
Дескриптор:
-Екіөлшемді массивтерді анықтайды;
-Python
программалау тілінде қолданады.
Дескриптор:
-Екіөлшемді массивтерді анықтайды;
-Python
программалау тілінде қолданады.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай,
ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша
бағаланады
|
Жұмыс дәптерлері, дербес компьютер,
т.б.
|
Сабақтың соңы
5 мин.
|
Өздеріңе таныс күнделікті
қолданып жүрген
екіөлшемді кестелерге массив
құрап, ұсыныңдар.
Мысалы, көбейту кестесін
алуға болады.
«БББ
кестесі».
Оқушылар
сабақ туралы не білетінін, сабақта не білгенін, не білгісі
келетінін кестеге жазады. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс:
Білем
Білдім Білгім келеді
|
Өзін-өзі бағалау.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастыру-шы
бағалаумен бағаланады
|
Жұмыс дәптерлері, дербес компьютер,
т.б.
|