Экожүйе компонеттерінің арасындағы байланыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Экожүйе компонеттерінің арасындағы байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар Мектеп: №147 гимназия

Пән: Жаратылыстану Мұғалімнің аты-жөні: Қасымбекова А.З.

Бөлім: 6.Экология және тұрақты даму

Бөлімше: 6.1.Экожүйелер

Күні:

Сынып: 6 Қатысқандар_ Қатыспағандар_

Сабақ тақырыбы:

§48 Экожүйе компонеттерінің арасындағы байланыс

Сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес)

6.6.1.1-экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын графикалық түрде көрсету және түсіндіру

Сабақ мақсаты:

Экожүйе компонеттерінің арасындағы байланысты графикалық түрде көрсетеді

Экожүйе компонеттері арасындағы байланысты түсіндіреді

Экожүйедегі тура және кері байланысты дұрыс ажыратады

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану,талдау

Тілдік мақсаттар

Тақырыпқа байланысты тіркес сөздер мен терминдер

Экожүйенің компонеттері, экожүйедегі байланыс, экожүйенің тұрақтылығы

Продуценттер,консументтер,редуценттер, (+ ) және(- )

Диалогқа қажетті тіркестер

Өндіруші ағзалар дегеніміз.....

Дайын органикалық заттарды тұтынушылар......

Өсімдіктер мен жануарлар қалдықтарын ыдыратушылар.......

Экожүйедегі тура және кері байланыстың..............және...........жақтары бар

Құндылықтарға баулу

Қоршаған ортаны қорғау, экологиялық тұрақты даму қағидаларын сақтау.

Бағалау критерийлері:


Экожүйе компонеттерінің арасындағы байланысты графикалық түрде түсіндіреді

Экожүйе компонеттері арасындағы байланысты дұрыс талдай алады

Экожүйедегі тура және кері байланысқа мысал келтіреді.

Саралау

Оқушылар сабақ барысында топпен, жұппен жұмыс жасауын қамтамасыз ету, бір-бірінің ойын құрметтеуіне бақылау жүргізеді. Жаңа тақырыпты ашу кезінде белсенді жұмыс жасай алады

А деңгей Экожүйе компонеттері арасындағы байланысты графикалық түрде көрсетіп, дұрыс түсіндіреді

В деңгей Экожүйе құрамбөліктері арасындағы байланысты атайды

С деңгей Экожүйе компонеттерін атайды

Белсенді оқыту әдістері

«Айнымалы бекет», «ой қозғау», «Миға шабуыл»,«Жазбаша дөңгелек үстел» әдісі, кері байланыс «Саусақ сыры» әдісі

Пән аралық байланыс

Экология


Алдыңғы білім:


Экожүйенің құрамдас бөліктерін біледі, «өндіруші», «тұтынушы», «ыдыратушылар» ұғымын ажырата алады.

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған қима қағаздар,видео, топтық тапсырмалар, презентация

дискриптор

Экожүйе компонеттерінің арасындағы байланысты графикалық түрде көрсетеді

Экожүйе компонеттері арасындағы байланысты түсіндіреді

Экожүйедегі тура және кері байланысты дұрыс ажыратады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланатын қызмет

Ресурстар

Сабақ басы


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты түгендеу. Сабақ басында жағымды атмосфера қалыптастыру. Оқушылардың зейінін шоғырландыру:

- Жаңа білім алуға дайынсыңдар ма?

Оқушылардың көңіл-күйлерін сұрау.

Сабақ тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

Қима қағаздарды қолданып топқа бөлу;

1топ -Өндірушілер

2 топ -Тұтынушылар

3 топ –Ыдыратушылар

Презентация

Сабақ ортасы

















Білім актуализациясы.

Оқушылар 5 сыныптағы білімдерін еске түсіру барысында «Экожүйе компоненттерінің арасындағы байланыс» бейнематериалын қарайды.

Бейнематериалдағы ақпаратты талқыға салу.

«Ой қозғау әдісі»

  1. Өндірушілер дегеніміз не?

  2. Тұтынушыларға не жатады?

  3. Қорек-қоректі тұтынушы дегенді қалай түсінесіңдер?

  4. Экожүйенің компонеттеріне мысал келтіріңдер?

Терминдермен жұмыс.

Оқушылар терминдерді 3 тілде атап, дәптерлеріне жазып алады

Экожүйе

Экосистема

ekosystem

Өндірушілер

Производители

producers

Тұтынушылар

Потребители

consumers

Ыдыратушылар

Распыляющие

Nebulizing

І.«Айнымалы бекет» әдісі. Әр топтағы оқушылар өздеріне бөлініп берілген материалмен танысып, келесі топқа әңгіме пікір алысады, топтан топқа түссіндіру жалғаса береді.

1топ –Өндірушілер 2 топ -Тұтынушылар 3 топ –Ыдыратушылар

(A)Топтық жұмыстар:

Шөл экожүйесінің компонеттерін графикалық түрде көрсетеді, арасындағы байланысты анықтай алады.

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Экожүйе компонеттерін графикалық түрде анықтап қорғайды


1

Шөл экожүйесінің өсімдігін, жануарын біледі (графигін салу)

Экожүйенің компонеттеріне талдау жасай алады


2-топ. (В) «Миға шабуыл» әдісі Оқушылар суретке қарап, Қорек-қоректі тұтынушы, ұғымын талдап түсіндіреді.


Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Қоректік тізбекті дұрыс ажыратып, талдайды


2

Қорек-қоректі тұтынушы ұғымын біледі

Қоректік тізбекті дұрыс сипаттай алады


3Овал 1 Овал 2 -топ «Венн» диаграмма Оқушылар кітапты пайдаланып Экожүйедегі тура және кері байланысқа мысал келтіреді. (+) және (-)









Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

«ВЕНН» диаграмма бойынша экожүйедегі тура және кері байланысқа мысал келтіреді. (+) және (-)

ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратады


3

экожүйедегі тура және кері байланыстың ерекшеліктерін біледі

Экожүйедегі тура және кері байланыстың ұқсастықтарын, айырмашылықтарын ажыратады

Ортақ қасиеттерін сипаттайды


https://www.youtube.com/watch?v=IK09TaK9DDk











Дәптермен жұмыс






Презентация







«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау



Бағалау; Мұғалім тарапынан «жақсы», «жарайсын» т.б


Сабақ соңы


«Жазбаша дөңгелек үстел» әдісі

Әр топқа ақ парақ таратылады. Топ мүшелері бүгін алған білімін бір сөйлеммен параққа жазады, топтағы оқушылар оның ойын жалғастырады.

Бағалау: бір бірін стикер арқылы бағалайды

« Саусақ сыры» әдісі арқылы кері байланыс жүргізу.

Бас бармақ – бұл тақырыпты мен әлі де қарастырар едім; Балан үйрек – маған бұл жерде тапсырма нақты берілді;

Ортан терек – маған бұл ақпарат мүлдем түсініксіз; Шылдыр шүмек –әлі де толықтыру жетпейді;

Кішкене бөбек- маған ... жетпеді.

Уйге тапсырма; §48 оқу, «Қоршаған ортаны қорғау» эссе жазу

Парақтар таратылады

Қосымша ақпарат


Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылар сабақ барысында топпен, жұппен жұмыс жасауын қамтамасыз ету, бір-бірінің ойын құрметтеуіне бақылау жүргізеді. Жаңа тақырыпты ашу кезінде белсенді жұмыс жасай алады.


Ақпараттық-

коммуникациялық

технологияларды

қолдану


Сабақ бойынша рефлексия



"Табыс ағашы"Оқушыларға стикерлар таратылып, сабақтан алған әсерлерін жазады

Жоғары - түсіндім

Ортасы- жартылай түсіндім

Төмені - түсінбедім







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.00.2018
5609
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі