Сабақ жоспары
|
Бөлім: Экология және тұрақты даму |
Мектеп: Қарағанды қаласы «№17 ЖББОМ» КММ Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар |
||||||||||||||
|
СЫНЫП: |
5 |
||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Экожүйелер |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.6.1.1 экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау 5.6.1.2 экожүйе түрлерін жіктеу |
||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
Экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау. |
||||||||||||||
|
Сабақ түрі: |
Жаңа білімді игеру. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар үйренеді: экожүйелердің құрамдас бөліктерін біледі; Көптеген оқушылар үйренеді: экожүйенің құрамдас бөліктерін түрлерін сипаттай алады; Кейбір оқушылар үйренеді: қосымша ақпаратты қолдану арқылы экожүйенің құрамдас бөліктерінің тірі ағзаларға әсерін талдай алады. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Экожүйенің құрамдас бөліктерін сипаттай алады. Терминология: Биоценоз. Биотоп. Абиотикалық факторлар. Биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар. Экожүйе. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Экожүйе дегеніміз ... Экожүйенің құрамдас бөліктері .......................... және .............................. Биоценоздың биотоптан ерекшелігі ... Антропогендік факторлар - ............ , оларға келесі факторларды жатқызуға болады ... |
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық - топтық және жұптық жұмыс арқылы жұмысты үйлестіру. Академиялық шындық – жеке жұмыс арқылы. |
||||||||||||||
|
АҚТ қолдану дағдылары: |
Электронды ақпарат көздерін қолдану арқылы оқыту процессін визуализациялау. |
||||||||||||||
|
Бастапқы білім: |
Оқушылар 3-4 сыныптан тірі ағзалардың тіршілік орталарын, мекен ету орталарын біледі, анықтама бере алады. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланатын қызмет |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақ басы 0-5 |
Оқушылармен амандасу; Ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Қол шапалақтау» әдісін пайдалану. Оқушылардың біреуі қол шапалақтауды бастап, бір-бір оқушыдан барлық сынып оған қосылады. Сабақ тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру. |
|
|||||||||||||
|
Сабақ ортасы 6-11 12-17 18-21 22-30 31-34 |
Білім актуализациясы. Оқушылар «Экожүйе дегеніміз не» бейнематериалын қарайды. Бейнематериалдағы ақпаратты талқыға салу. Сұрақтар:
(Ж) Оқушылар ақпараттық парақпен танысып, «Инсерт» әдісі арқылы белгілеп отырып, оқиды. Дескрипторлар:
Мұғаліммен оқыған мәтінді талдау. Терминдерді айтып, олардың мағынасын түсіндіру. (С) Оқушылар флипчарттағы экожүйе компоненттерін тиісті фигураға жинау қажет. Дескрипторлар:
(Ж) Оқушылар «Экожүйе» тапсырмалар жинағындағы тапсырмаларды орындайды. Өзара бағалайды. Дескрипторлар: 1. Экожүйенің компоненттерін біледі. 2. Шалғындық экожүйенің тірі ағзаларындың түрлерін біледі. 3. Шалғындық экожүйесінің биотоп құрылымын дұрыс жазады. 4. Шалғындық экожүйесіне абиотикалық факторлар әсерін біледі. 5. Шалғындық экожүйесіндегі компоненттер бір-бірімен байланысуына бір мысал жазады. Дескрипторлар: 1. Көл экожүйесінің биоценозын біледі. 2. Көл экожүйесінің биотоп құрылымын дұрыс анықтайды. 3. Көл экожүйесіне әсер ететін абиотикалық факторларын біледі. 4. Көл экожүйесіндегі компоненттер бір-бірімен байланысуына бір мысал жазады. (С) Оқушылар «Экожүйелердің бұзылуы» атты бейнематериалды көріп, адамның экожүйелерге тигізетін әсері туралы қорытынды шығарады. |
Видео «Экожүйе дегеніміз не» Ақпараттық парақ Флипчарт Тапсырмалар жинағы |
|||||||||||||
|
Сабақ соңы 35-40 |
Сабақ мақсаты мен критерийлерін оралып, кері байланыс жүргізу. «2 жұлдыз, бір тілек» |
|
|||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||||||||||
|
Барлық оқушылар экожүйеге анықтаманы сұрақ-жауап арқылы береді; жаңа ақпаратпен танысу уақытында «ИНСЕРТ» кестесін толтырады; Қабілеттері жоғары оқушылар - қосымша ақпаратты қолдану арқылы экожүйенің құрамдас бөліктерінің тірі ағзаларға әсерін талдай алады. |
Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. |
Тәсілдердің түрлілігі және шаршауды басу үшін оқушылардың бір-бірімен әңгімелесуі. Дене сымбаты бойынша нұсқаулықтар. |
|
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экожүйелер. 5 сынып
Экожүйелер. 5 сынып
Сабақ жоспары
|
Бөлім: Экология және тұрақты даму |
Мектеп: Қарағанды қаласы «№17 ЖББОМ» КММ Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар |
||||||||||||||
|
СЫНЫП: |
5 |
||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Экожүйелер |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.6.1.1 экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау 5.6.1.2 экожүйе түрлерін жіктеу |
||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
Экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау. |
||||||||||||||
|
Сабақ түрі: |
Жаңа білімді игеру. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар үйренеді: экожүйелердің құрамдас бөліктерін біледі; Көптеген оқушылар үйренеді: экожүйенің құрамдас бөліктерін түрлерін сипаттай алады; Кейбір оқушылар үйренеді: қосымша ақпаратты қолдану арқылы экожүйенің құрамдас бөліктерінің тірі ағзаларға әсерін талдай алады. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Экожүйенің құрамдас бөліктерін сипаттай алады. Терминология: Биоценоз. Биотоп. Абиотикалық факторлар. Биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар. Экожүйе. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Экожүйе дегеніміз ... Экожүйенің құрамдас бөліктері .......................... және .............................. Биоценоздың биотоптан ерекшелігі ... Антропогендік факторлар - ............ , оларға келесі факторларды жатқызуға болады ... |
||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық - топтық және жұптық жұмыс арқылы жұмысты үйлестіру. Академиялық шындық – жеке жұмыс арқылы. |
||||||||||||||
|
АҚТ қолдану дағдылары: |
Электронды ақпарат көздерін қолдану арқылы оқыту процессін визуализациялау. |
||||||||||||||
|
Бастапқы білім: |
Оқушылар 3-4 сыныптан тірі ағзалардың тіршілік орталарын, мекен ету орталарын біледі, анықтама бере алады. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланатын қызмет |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақ басы 0-5 |
Оқушылармен амандасу; Ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Қол шапалақтау» әдісін пайдалану. Оқушылардың біреуі қол шапалақтауды бастап, бір-бір оқушыдан барлық сынып оған қосылады. Сабақ тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру. |
|
|||||||||||||
|
Сабақ ортасы 6-11 12-17 18-21 22-30 31-34 |
Білім актуализациясы. Оқушылар «Экожүйе дегеніміз не» бейнематериалын қарайды. Бейнематериалдағы ақпаратты талқыға салу. Сұрақтар:
(Ж) Оқушылар ақпараттық парақпен танысып, «Инсерт» әдісі арқылы белгілеп отырып, оқиды. Дескрипторлар:
Мұғаліммен оқыған мәтінді талдау. Терминдерді айтып, олардың мағынасын түсіндіру. (С) Оқушылар флипчарттағы экожүйе компоненттерін тиісті фигураға жинау қажет. Дескрипторлар:
(Ж) Оқушылар «Экожүйе» тапсырмалар жинағындағы тапсырмаларды орындайды. Өзара бағалайды. Дескрипторлар: 1. Экожүйенің компоненттерін біледі. 2. Шалғындық экожүйенің тірі ағзаларындың түрлерін біледі. 3. Шалғындық экожүйесінің биотоп құрылымын дұрыс жазады. 4. Шалғындық экожүйесіне абиотикалық факторлар әсерін біледі. 5. Шалғындық экожүйесіндегі компоненттер бір-бірімен байланысуына бір мысал жазады. Дескрипторлар: 1. Көл экожүйесінің биоценозын біледі. 2. Көл экожүйесінің биотоп құрылымын дұрыс анықтайды. 3. Көл экожүйесіне әсер ететін абиотикалық факторларын біледі. 4. Көл экожүйесіндегі компоненттер бір-бірімен байланысуына бір мысал жазады. (С) Оқушылар «Экожүйелердің бұзылуы» атты бейнематериалды көріп, адамның экожүйелерге тигізетін әсері туралы қорытынды шығарады. |
Видео «Экожүйе дегеніміз не» Ақпараттық парақ Флипчарт Тапсырмалар жинағы |
|||||||||||||
|
Сабақ соңы 35-40 |
Сабақ мақсаты мен критерийлерін оралып, кері байланыс жүргізу. «2 жұлдыз, бір тілек» |
|
|||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||||||||||
|
Барлық оқушылар экожүйеге анықтаманы сұрақ-жауап арқылы береді; жаңа ақпаратпен танысу уақытында «ИНСЕРТ» кестесін толтырады; Қабілеттері жоғары оқушылар - қосымша ақпаратты қолдану арқылы экожүйенің құрамдас бөліктерінің тірі ағзаларға әсерін талдай алады. |
Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. |
Тәсілдердің түрлілігі және шаршауды басу үшін оқушылардың бір-бірімен әңгімелесуі. Дене сымбаты бойынша нұсқаулықтар. |
|
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













