Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Экология негіздері
Материал туралы қысқаша түсінік
Түсінік хат
Қазіргі қоғамда экологиялық жағдайдың одан әрі нашарлауы байқалады, ересектер мен балалардың табиғатқа және қоғамға келтірілген залалға мән бермей, бір сәтте пайда табуға деген ұмтылысы жиі кездеседі. Және тағы басқалар қоршаған ортамен қарым-қатынастың өте төмен, сәйкесінше экологиялық мәдениетінің көрсеткіші болып табылады. Балалардың айналасындағы әлем өте алуан түрлі және жан-жақты. Осы әлемдердің әрқайсысымен олармен үйлесімді өмір сүруге мүмкіндік беретін қарым-қатынас орнатуға тура келеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Қостанай облысы әкімдігі
білім басқармасының
Меңдіқара ауданы білім
бөлімінің Ғаббас Жұмабаев атындағы
Боровской мектеп-гимназиясы»
КММ
Экологиялық - биологиялық
бағыт бойынша үздік оқу-әдістемелік кешен
Экология
негіздері
Бекенова Маржан
Кайратовна
Биология пәні
мұғалімі
Түсінік
хат
Қазіргі қоғамда экологиялық
жағдайдың одан әрі нашарлауы байқалады, ересектер мен балалардың
табиғатқа және қоғамға келтірілген залалға мән бермей, бір сәтте
пайда табуға деген ұмтылысы жиі кездеседі. Және тағы басқалар
қоршаған ортамен қарым-қатынастың өте төмен, сәйкесінше экологиялық
мәдениетінің көрсеткіші болып табылады. Балалардың айналасындағы
әлем өте алуан түрлі және жан-жақты. Осы әлемдердің әрқайсысымен
олармен үйлесімді өмір сүруге мүмкіндік беретін қарым-қатынас
орнатуға тура келеді.
Экология әр түрлі түрлердің
жер бетінде үнемі өзгеріп тұратын жағдайда қалай өмір сүретінін,
оларды сыртқы әлеммен біріктіретін, қоршаған ортаның ауытқулары мен
бұзылуларында өмір сүруге мүмкіндік беретінін зерттейді. Осылайша,
экология жансыз табиғат заңдарын зерттейтін ғылымдармен тығыз
байланысты. Экология тірі және жансыз табиғаттың өзара әрекеттесуін
зерттейді деп айтаға болады.
Балаларды экологиялық сауатты
болуына тәрбиелеу болашақта қоршаған ортаның жағдайын жақсартуға
мүмкіндіктер береді. Бұл тәрбиеде балалардың экология негіздерін
теориялық зерттеуі ғана емес ғылым ретінде маңызды рөл атқарады
.
Біріншіден, балалар өз
жұмыстарының нәтижелерін бірден көреді. Екіншіден, олар таза ауада
көп уақыт өткізеді, сондықтан дұрыс ұйымдастырылған жұмыс және оны
ойындармен үйлестіре отырып, балалардың денсаулығы қатайып,
күшейеді. Үшіншіден, жабайы табиғатпен байланыс балаларға мейірімді
және жанашыр болуға көмектеседі .
ХХІ ғасыр әлемдік қоғамдастық
"қоршаған ортаның ғасыры"деп жариялады. Экологиялық мәдениетті,
балалар мен жасөспірімдердің адамдар мен табиғатқа деген
қарым-қатынасындағы адамгершілікті тәрбиелеу экологиялық мәселені
шешуге біздің үлесіміз бола алады.
7 сыныпқа арналған таңдаулы
курс бағдарламасы,бір жылға 34 сағат, аптасына 1 сағаттан. Бұл
бағдарлама болашақта биология саласы бойынша мамандық таңдауға,
ұлттық біріңғай тест тапсыруда, ғылыми жоба сайыстарынан білімді
тексеруде, жоғарғы оқу орындарына түсуге дайындық ретінде
тереңдетіліп жүргізіледі.
Бағдарламаның
мақсаты:
Балалар мен ересектердің
бірлескен танымдық, экологиялық қызметін ұйымдастыру арқылы жеке
тұлғаның әлеуметтік қалыптасуы мен дамуына жағдай жасау, қоршаған
ортаға қамқорлық жасау арқылыэкологиялық білім мен тәрбие
беру.
Бағдарламаның
міндеттері:
Табиғатты зерттеу арқылы
баланың танымдық және басқа да қызығушылықтары мен қажеттіліктерін
іске асыру
Ойындардағы, оқудағы,
істердегі, қарым-қатынастағы балалардың зерттеу және танымдық
қызығушылықтарын жүзеге асырудың дәстүрлі түрлерін өзгерту және
жаңа формаларын жасау.
Тұлғаның адамгершілік
экологиялық ұстанымын қалыптастыру;
Балалар мен жасөспірімдерде
қоршаған ортамен өзара әрекеттесу бойынша жеке экологиялық
бағдарланған тәжірибені дамыту;
Қоршаған ортаның экологиялық
жағдайын жақсарту.
Күтілетін нәтижиесі мен
қорытындысы:
Табиғи мұраның байлығын
зерттей отырып, оқушыларды табиғатпен білім мен тәжірибемен
байыту
Білімді іздестірудің әртүрлі
нысандары мен әдістерін, практикалық дағдыларды, ұйымдастырушылық
қабілеттерді, ой-өрісін кеңейту, дүниетанымды
қалыптастыру.
Өзінің "кіші" және "үлкен"
Отанына деген қарым-қатынасын қалыптастыру, өз іс-әрекеттері үшін
жауапкершілікті, азаматтықты және патриотизмді
тәрбиелеу.
Оқушыларды экологиялық
мәдениетке тәрбиелеу
Табиғат қорғау жұмысының
нысандары мен әдістерінің деректер банкін
құру;
Тұлғаның адамгершілік
экологиялық ұстанымын қалыптастыру;
Балалар мен жасөспірімдерді
экологиялық қозғалысқа, экологиялық бағдарланған қызметке
қосу;
Қоршаған ортаның экологиялық
жағдайын жақсарту.
Бағалауға қойылатын негізі
талаптар:
Өзін және өзара бірін-бірі
бақылап бағалау;
Топтық жұмыс формасын
ұйымдастыруда топтық бағалу;
Әр тақырып бойынша білім
нәтижесін, практикалық жұмыстарды бағалау;
Тестілеу білім алушылардың
білім, білік дағдыларын тексеру;
Ортақ бағалау парағы арқылы
бағалау;
Білім алушылардың танымдық
қабілеттерінің даму деңгейін анықтау;
Білім алушылардың бағдарламаны
орындауға диагностикалық бақылау жүргізу;
Мадақтау, марапаттау,
ынталандыру.
Барлығы 34 сағат, аптасына 1
сағат.
№
Мазмұны
Барлық сағат
саны
Теория
саны
Мерзімі
Практика
саны
Мерзімі
1
І. Кіріспе. Табиғат
әлемі
1
1
2
Экология
2
1
1
3
Адам өміріндегі экологияның
маңызы
2
1
1
4
Жанды
табиғат
2
1
1
5
Өлі
табиғат
2
1
1
6
Жанурлар
әлемі
2
1
1
7
Адам және
экология
2
1
1
8
Судың
маңызы.
2
1
1
9
Су- тіршілік
көзі.
1
1
10
Табиғат
2
1
1
11
ІІ
тарау.Өсімдіктер мен жануарларды
қорғау
1
1
12
Өсімдіктердің табиғи
бірлестіктері жайлы түсінік.
2
1
1
13
Дәрілік
өсімдіктер
2
1
1
14
Дәрілік өсімдіктерді өсірудің
және жинаудың негізгі
процестері
2
1
1
15
Қорғалауға
алынғанжануарлар
1
1
16
Қорғалауға алынған
өсімдіктер
2
1
1
17
Жануарлардың қысқару себептері
және оларды сақтау
шаралары
2
1
1
18
Табиғаттың адам денсаулығына
зиянды әсерін азайтуға бағытталған
шаралар
2
1
1
19
Қызыл
кітап
1
1
20
Қорытынды
сабақ
1
1
Барлығы
34
20
14
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады