Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Экология негіздері
Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Маусым 2018
1987
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Экология негіздері | Мектеп: №28 | |
Күні: 18 сәуір 2017ж | Мұғалімнің есімі:Абдешева Талшын | |
СЫНЫП: мад «Б» | Қатысқандар саны: 15 | Қатыспағандар саны:1 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Білімдік:Қоршаған ортаның экологиясы туралы түсінік қалыптастыру,өздерін табиғаттың бір бөлшегі ретінде сезінуге көмектесу.Дамытушылық:Адамдар және барлық тіршілік иелерінің өмір сүруі, денсаулығы қоршаған ортаның табиғат жағдайына байланысты деген түсінігін дамыту, тереңдету.Ойлау жүйесін,қиялын жетілдіру, табиғат нысандарын саралауға үйрету.Тәрбиелік:Табиғатпен байланысуда қуаныш сезімін ояту,табиғатқа қамқорлыққа тәрбиелеу. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
«Табиғатты қорғау», «сақтау» деген ұғымды түсіндіре алады. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Дағдыларды дамыту.АКТ тәсілі шегінде болжамдар ұсынуОқушылар: | |
Негізгі сөздер мен тіркестер:табиғатты қорғау, | ||
Зиян келтірмеу, көбейту, сақтау, зиянды әрекеттер; Ағаш отырғызу, өсімдіктерді суару, құс ұясы мен құмырсқа илеулерін бұзбау, талқандамау, қоқысты тастау, құс жұмыртқасын алу, суды ластау, лайлау, орманда даңғаза музыка жіберу, жануарларды заңсыз аулау,ағашты кесу, сындыру. | ||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Табиғат адамдарға не үшін ренжиді?Не үшін риза болады?Табиғатты қорғау үшін не істеуге болады? | ||
Сіз неліктен -Табиғатты қорғау керек деп ойлайсыз? ... екенін айта аласыз ба? | ||
Табиғатқа қамқорлық жасаламаса не болады? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жазылған нәрсе туралы өз ойларын толық білдіру. | ||
Ойларын толық білдіру. | ||
Алдыңғы тақырып | Табиғат түрлері, жанды жансыз табиғат нысандары, олардың тіршілік иелеріне пайдасы, маңызы,экологияны сақтаудың тіршілік иелеріне қатысы,оған тәуелділігі. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Дұрыс әсерлі көңіл –күй орнату. Басталуы2.30-2.37 | Амандасу. Жылулық шеңбері.Күнге қолды созамызКүннен жылу аламызБойымызға таратып,Біз көңілді боламыз.д/о «Ненің даусы?»Мақсаты: орман ондағы құстар, жаңбыр даусын тыңдату арқылы табиғат туралы түсініктерін нақтылау.Миға шабуыл сұрақтарымен табиғат деген не, оның түрлерін, нысандарын, олардың өз ара байланыстарын айтқызу. Жұмбақ шештіру арқылы табиғатты таныту.Сабақтың тақырыбы не туралы болатындығын аңғарту, болжату.Топтастыру -қиылған суреттер құрастырту арқылы. | Слайдтар,Альбомдар. Видео «Табиғатты аялайық, қорғайық!» , «Табиғат адамзатқа аманат» ,қағаздар, фломастер, желімдер, суреттер Қиылған суреттер, 3 топқа бөлінген жабдықталған парталар |
Ортасы 2.37-2.58Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс | Табиғат- өте ертеде өзінен-өзіпайда болған.Адам табиғаттан көп нәрсені үйренді. Жануарларды қолға үйретті, егін егіп,бидай өсіруді, өсімдіктерді күтуді, баптауды, ағаш отырғызып оны шаруашылыққа пайдалануды т.б. үйренді.Табиғатты – ана дейміз.Осының бәріне ризашылығымызды қалай білдіреміз. Ол-өте қиын емес - Зиян келтірмеу,Өте көп алмау,Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау және көбейту. д/о Табиғат алғыс айтады немесе ренжиді-қандай жағдайда алғыс айтады?Ал , қандай әрекеттеріңе ренжиді? Бүгінгі сабақта нені біліп, нені үйренгі-ің келеді. Балалар пікірін тыңдау./ Болжамдар:-Табиғатты қорғауға ағаш отырғызужатады. Балықтың қорын көбейту үшін уылдырық шашатын уақытта ауламау.Оны қандай дереккөзден білуімізге болады? Кітаптардан. видео «Табиғатты қорғайық, аялайық!» /үзінді көруді ұсыну/Сергіту:« Ақ бұлақ» сазды әуеніменТоптастыру арқылы шығармашылық жұмыстарды орындату.күн, орман, құстар тобы. Әліппе дәптерімен жұмыс.Табиғат нысандарын қарап , әр бала өз ойымен табиағаттың тамашасын айтады.Бақта гүлдер теремізБірге ойнаймыз күлемізМіне біздер қандаймызТабиғатты қорғаймыз.Ереже--Гүлді бүкіл тамырымен қоса жұлуға болмайды.-Табиғат аясында демалғаннан кейін қалдықтарды тастап кетпейміз.-Суды және орманды бүлдірмейміз.-Аяқ жолмен ғана жүріп, өсімдіктерді баспаймыз.-Құс ұясы мен құмырсқа илеуін талқандамаймыз.Өзекті мәселе. ӘңгімелесуБарлық тіршілік иесіне ауа қажет.Ауа таза болу үшін не істеу керек? /Ағаштарды көбірек отырғызу керек/Жердегі өмір үшін ең маңыздысы су.Су қандай болады? /Мұхит, көл сулары –ащы, құдық сулары, көлшік, өзен, жаңбыр сулары –тұщыҚандай суды ішеміз? /Таза тұщы су/-Су кімге керек? /Барлық тіршілік иесіне/Картада су қандай түспен белгіленеді?/ көк түспен -барлық сулар мұхит, көл сулары , көлшік, өзен/Су қай табиғат жағдайында өте аз болады? /Шөл далада/Сондықтан суды бүлдіруге болмайды, кран суын бос ағызбау керек.«Табиғат- адамзатқа аманат!» Видеофильмін көруді ұсынуФильмді төмендегі сөздермен қорытындылау барлығы педагогпен бірге оқиды: | Табиғат,табиғатты қорғауға байланысты слайдтар видео«Табиғатты қорғайық, аялайық!» /үзінді/ «Ақбұлақ»аудиожазбасы сүйемелімен орындату Кроссворд шарты сызылған қағаз Суреттер, қайшы, желім, негізгі бетше Дайын суреттер Әліппе дәптер «Табиғат- адамзатқа аманат!» Видеофильмінен үзінді. Экран |
Сабақтың соңыСабақтың қорытындысы . Рефлексия.Аяқталуы 2.58 - 3.00 | Барлық тіршілік иелері үшін жылу, тамақ, су, ауа қажет.Жануарлар, өсімдіктер,су тазалығын сақтау арқылы біз табиғатты қорғаймыз.Табиғатты қорғау, табиғатта тәртіп сақтау біздің міндетіміз. балалар бармақтарымен бағалайдыБалаларды қатысына қарай бағалау,мадақтау.Смайликтер мен жұлдызшалар тарату. | Рефлексия «Бас бармақ» бағалау тәсілі суреті Смайликтер мен жұлдызшалар |
Қосымша ақпарат. Интернет материалдары,видео, аудиожазбалар, слайдтар | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс:Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерікөркем әдебиетӨзін-өзі тану«АКТ»Құндылықтар |
Қабілетті балаларға топтық жұмыста тапсырманы орындауға лидерлік етуді тапсыру | Сұрақ-жауап әдісі арқылы,топтық тапсырмаларды қорғауда жауаптары ның толық болуын, өзге топ бала ларының оны толық тыруына жұмыс тану | «Табиғат» тақырыбымен әлемді тану |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Табиғатты қорғау шараларын, оның қажеттілігін, маңыздылығын. Балалар белсенді қатысты, өз ойларымен отырғандары да болды. | |
Тиімсіздеу болды. Уақыт сәл асып кетті. Артық ойын элементтерін пайдалану қажет емес, уақытты алады, күрделірек сұрақтарға жауап алу балалардың ойлануына мүмкіндік береді. Ойларын ұштайды. | ||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Миға шабуыл сұрақтары 2:Шығармашылық , топтық жұмыстар Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Түсіндіруде АКТ –ны пайдалану 2:Балалар белсенділігін көтеру, әңгімелесу, ойын әдісін көбірек пайдалану. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? балаларды бір –бірін тыңдауға, өз ара бағалауға үйрету. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)