Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:
|
Білім беру саласы: |
Таным |
|
Бөлімі: |
Экология |
|
Тақырыбы: |
«Суды жақсы көремін, таза болып жүремін». |
|
Мақсаты: |
Балалардың тазалық,саулық туралы ұғымдарын кеңейту.Тазалық пайдасын ұқтыру.Су және оның маңызы туралы білімдерін тереңдету. |
|
Міндеті: |
Ойлау,есте сақтау қаблеттерін жетілдіру.Топта бірлесіп жұмыс жасау. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Суға байланысыты суреттер мен құралдар. Таспа. Құыршақ «Маша».Ыдысқа құилған су. |
|
Кезеңі |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Жетістіктері |
Кемшіліктері |
|
Мотивациялық кезең Ұйымдастыру кезеңі Рефлексивтік түзетушілі |
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін барлықтарың әдемі, тап-таза болып келіпсіңдер балабақшаға.Осындай тап-таза болу үшін сендер таңертең не істедіңдер? Өте жақсы балалар.Балалар бүгінгі күн өте ерекше және қызықты болмақ.Қане қонақтармен амандасып алайық. Амандасу: Шенбер болып тұрайық,Алақанды ашайық. Күннің нұрын салайық,Таза ауыны жұтайық. Жиналған жылы шуақты,Қонақтарға сыйлайық. Балалар қазыр жылдың қай мезгілі? Көктем мезгіліңде қандай гүл өседі? Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр Дәмі де жоқ,түсі жоқ, Пайдаланбас кісі жоқ.(Су) Дұрыс балалар әрине –Су (Есікті кағып құыршақ кіреді) Ой балалар қараңдаршы .Бұл Маша,бірақ өзі неге сондай көнілсіз екен? Ал өзінің неге көңілсіз екенін тындайық,ол аюға тұған күніне қонаққа баражатып лас суға құлап ,үсті –басы кір болыпқалды.Ол бізден көмек сурап жатыр,оған көмектесемызба? Балалар лас су қайдан пайдан шықты?-Дұрыс айтасындар жабыр болғанда, ал жанбыр қайда тығылып жатыр? – Бұлтарда,дұрыс балалар айтасындар .Көп лас су көктемде пайда болады,қар ергенде,және жанбыр жауғанда . -Кане балалар қазыр орындарына отырып Машаға көрсетиік қайдан жанбыр пайда болғаның,Маша да бізбен бірге отырғызамыз,кане балалар қолдарына губка аламыз ,бұл балалар бұлт болады,қарандаршы ол құрғақ ,жеп женіл,ал тарелкеде бізде өзендер,көлдер ,мұхиттер. Олар дан бұлтар су алады ,кане губкаларды суға батырайқ,бұлтарымыз суға толады,қандай бізде бұлт женіл болды енді суға толғанда қандай болды? Дұрыс –ауыр ,енді бұлтар дан тамшылап жабыр жауады,қарашы Маша, балалар тамшылар қандай болады –суық және жылы,жаксы тағы суды ағызамыз ,қарандаршы балалар қаншама су пайда болды,мына судан лас су пайда болады.Маша қарашы қайдан лас су пайда болады.Енді балалар қолдарын суртеміз. -Балалар енді Машанын қолдарын мен беттерін жуамыз,балалар енді Машаға көрсетиік шы қалай біз жуамыз (жуыну алгоритмі ).Енді балалар Машанын қолдарын жуамыз. Балалар қарандаршы мында екі ыдыста су тұр,кане үстап көріндірші мына ыдыста қандай су,-суық ,ал екінші ыдыста жылы.Балалар айтындаршы қай сумен Маша ны жуындырамыз?-жылы сумен ,дұрыс балалар ,бырақ неге жылы сумен жуындырамыз?-дұрыс балалар ауырмағандай,бырақ суық су пайдасы бар шынығу үшін ,енді жуындырайқ (Су,сылдыр су! жуайын мен бетімді. Көздерім жылтырап, Екі бетім тап-таза, Ернім күлімдеп, Тісім болсын тап-таза.) Қарандаршы балалар Машаның беті ,қолдары тап –таза болды(орамалмен сүртып).Енді балалар Маша бізбен ойын ойнағысы келіптур,ойнаймыз ба? Д/ ойыны«Суда не жузеді?» Тақтаға шығып ,суреттерді орналыстырады. Балалар Маша бызге рахмет айтып тур,енді ол аюнын туған куніне таза боп барады. Балалар сусыз тіршілік жоқ.Сумен адамдар тамақ пісіреді шай қайнатады.Кір жуғанда,ыдыс жуғанда,моншаға шомылғанда-жалпы бір сөзбен айтқанда су тазалық кепілі,міне сондықтан сусыз тіршілік жоқ деп бекер айтпады,бүгінгі сабағымызға өте тамаша қатыстыңдар рахмет сіздерге. -Су қайдан пайда болады? -Біз таза жүруіміз үшін бізге не қажет? -Судың адам үшін қандай маңызы бар? |
Өздерінің таңертеңгі жеке бас гигиенасын айтады. Сұраққа жауап береді, қолдарын ұсынады. -Көктем -Бәйшешек. -Cу -Ия -Жамбыр болғанда. -Аквариум -Балықтар -Жоқ -ия Балалар ойынды қызығушылықпен ойнады. |
|
|
Күтілетін нәтиже
|
Нені білу керек: |
Су туралы жұмбақ білді,су туралы мәлімет алды. |
|
Нені игереді: |
|
|
Нені біледі: |
Тазалыққа үйренеді, |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экология «Суды жақсы көремін, таза болып жүремін».
Экология «Суды жақсы көремін, таза болып жүремін».
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Күні:
|
Білім беру саласы: |
Таным |
|
Бөлімі: |
Экология |
|
Тақырыбы: |
«Суды жақсы көремін, таза болып жүремін». |
|
Мақсаты: |
Балалардың тазалық,саулық туралы ұғымдарын кеңейту.Тазалық пайдасын ұқтыру.Су және оның маңызы туралы білімдерін тереңдету. |
|
Міндеті: |
Ойлау,есте сақтау қаблеттерін жетілдіру.Топта бірлесіп жұмыс жасау. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Суға байланысыты суреттер мен құралдар. Таспа. Құыршақ «Маша».Ыдысқа құилған су. |
|
Кезеңі |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Жетістіктері |
Кемшіліктері |
|
Мотивациялық кезең Ұйымдастыру кезеңі Рефлексивтік түзетушілі |
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін барлықтарың әдемі, тап-таза болып келіпсіңдер балабақшаға.Осындай тап-таза болу үшін сендер таңертең не істедіңдер? Өте жақсы балалар.Балалар бүгінгі күн өте ерекше және қызықты болмақ.Қане қонақтармен амандасып алайық. Амандасу: Шенбер болып тұрайық,Алақанды ашайық. Күннің нұрын салайық,Таза ауыны жұтайық. Жиналған жылы шуақты,Қонақтарға сыйлайық. Балалар қазыр жылдың қай мезгілі? Көктем мезгіліңде қандай гүл өседі? Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр Дәмі де жоқ,түсі жоқ, Пайдаланбас кісі жоқ.(Су) Дұрыс балалар әрине –Су (Есікті кағып құыршақ кіреді) Ой балалар қараңдаршы .Бұл Маша,бірақ өзі неге сондай көнілсіз екен? Ал өзінің неге көңілсіз екенін тындайық,ол аюға тұған күніне қонаққа баражатып лас суға құлап ,үсті –басы кір болыпқалды.Ол бізден көмек сурап жатыр,оған көмектесемызба? Балалар лас су қайдан пайдан шықты?-Дұрыс айтасындар жабыр болғанда, ал жанбыр қайда тығылып жатыр? – Бұлтарда,дұрыс балалар айтасындар .Көп лас су көктемде пайда болады,қар ергенде,және жанбыр жауғанда . -Кане балалар қазыр орындарына отырып Машаға көрсетиік қайдан жанбыр пайда болғаның,Маша да бізбен бірге отырғызамыз,кане балалар қолдарына губка аламыз ,бұл балалар бұлт болады,қарандаршы ол құрғақ ,жеп женіл,ал тарелкеде бізде өзендер,көлдер ,мұхиттер. Олар дан бұлтар су алады ,кане губкаларды суға батырайқ,бұлтарымыз суға толады,қандай бізде бұлт женіл болды енді суға толғанда қандай болды? Дұрыс –ауыр ,енді бұлтар дан тамшылап жабыр жауады,қарашы Маша, балалар тамшылар қандай болады –суық және жылы,жаксы тағы суды ағызамыз ,қарандаршы балалар қаншама су пайда болды,мына судан лас су пайда болады.Маша қарашы қайдан лас су пайда болады.Енді балалар қолдарын суртеміз. -Балалар енді Машанын қолдарын мен беттерін жуамыз,балалар енді Машаға көрсетиік шы қалай біз жуамыз (жуыну алгоритмі ).Енді балалар Машанын қолдарын жуамыз. Балалар қарандаршы мында екі ыдыста су тұр,кане үстап көріндірші мына ыдыста қандай су,-суық ,ал екінші ыдыста жылы.Балалар айтындаршы қай сумен Маша ны жуындырамыз?-жылы сумен ,дұрыс балалар ,бырақ неге жылы сумен жуындырамыз?-дұрыс балалар ауырмағандай,бырақ суық су пайдасы бар шынығу үшін ,енді жуындырайқ (Су,сылдыр су! жуайын мен бетімді. Көздерім жылтырап, Екі бетім тап-таза, Ернім күлімдеп, Тісім болсын тап-таза.) Қарандаршы балалар Машаның беті ,қолдары тап –таза болды(орамалмен сүртып).Енді балалар Маша бізбен ойын ойнағысы келіптур,ойнаймыз ба? Д/ ойыны«Суда не жузеді?» Тақтаға шығып ,суреттерді орналыстырады. Балалар Маша бызге рахмет айтып тур,енді ол аюнын туған куніне таза боп барады. Балалар сусыз тіршілік жоқ.Сумен адамдар тамақ пісіреді шай қайнатады.Кір жуғанда,ыдыс жуғанда,моншаға шомылғанда-жалпы бір сөзбен айтқанда су тазалық кепілі,міне сондықтан сусыз тіршілік жоқ деп бекер айтпады,бүгінгі сабағымызға өте тамаша қатыстыңдар рахмет сіздерге. -Су қайдан пайда болады? -Біз таза жүруіміз үшін бізге не қажет? -Судың адам үшін қандай маңызы бар? |
Өздерінің таңертеңгі жеке бас гигиенасын айтады. Сұраққа жауап береді, қолдарын ұсынады. -Көктем -Бәйшешек. -Cу -Ия -Жамбыр болғанда. -Аквариум -Балықтар -Жоқ -ия Балалар ойынды қызығушылықпен ойнады. |
|
|
Күтілетін нәтиже
|
Нені білу керек: |
Су туралы жұмбақ білді,су туралы мәлімет алды. |
|
Нені игереді: |
|
|
Нені біледі: |
Тазалыққа үйренеді, |
шағым қалдыра аласыз













