Сыныбы:5аб
Сабақтың тақырыбы:
Экологиялық әдеп
Мақсаты: Экология ілімінің негізгі
қағидаларын негізге ала отырып, білімділіке, салауаттылыққа және
тәрбиелікке мән беріп, еліміздің экологиясын қорғауға және өзіндік
үлес қосуға шақыру.
Сабақ
түрі: сайыс
сабақ.
Мұғалім
сөзі:
Елбасымыз Н. Ә. Н “Қазақстан – 2030” стратегиялық даму
бағдарламасындағы халқына жолдауында“Қазақстанның әрбір азаматының
денсаулығы мықты, хал - ақуалы жақсы болуы тиіс” деп атап кеткен
болатын. Болашақ Қазақстанның жастары салауатты да тәрбиелі, ауасы
таза, көк желекті дамыған елде тұру керек. Сол бағдарламаны негізге
ала отырып, 5 сыныптар арасында өтетін «Экологиялық әдеп» атты ашық
шарамызға қош келдіңіздер.
Ең алдымен шарамызды бастамас бұрын бүгінгі сайыста әділ бағаларын беретін әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін.
1)
2)
3)
Экология бөтен сөз, бір туғаның бірақ та.
Білгенге бұл көсем сөз, мәңгі қалар құлақта.
Эко, деген - үй, Отан
Ежелден - ақ грекше,
Сөз патшасын ұнатам жүрегіме гүл ексе.
Бізше ғылым - логия, тұтқасы бар әлемнің,
Онсыз мекен, жоқ ұя, жоқ киесі өлкенің.
“ Өз үй - өлең төсегің” табиғат болып қалады,
Оған айтқан кесегін өз басынды жарады.
Олай болса сайыстың кезеңдерімен таныстырып
өтейін.
1 – бөлім.Таныстыру
2 – бөлім.Сұрақ менен жауап
сізден
3 – бөлім.Тәжірибе
4 – бөлім.Бұл не зат?
5 –
бөлім.Кенгуру
I.Таныстыру. Сайысқа келген әр топ
өздерінің ұрандарын айтып таныстырады.
II.Сұрақ менен жауап сізден бөліміне көшсек.Әр ұяшықтағы дұрыс жауап берілген сұраққа 10 ұпайдан.
Келесі бөлімімізге өтпес бұрын музыкалық сәлемдемеге жол берейік.
5«А»сынып оқушысы___________ орындауында« Балбырауын» күйін қабыл алыңыздар.
III.Тәжірбие бөлімі
I-топ.
Екі полиэтилен пакетті судың шаршыларымен толтырыңыз. Бір пакетке ас тұзын қосыңыз және араластырыңыз. Осы пакеттегі су түгел еріп кетуі керек. Екі пакеттегі судың температурасын өлшеңіз. Не байқадыңыз? Қалай ойлайсыз, сонда теңіз суы ма, әлде мұхит суы ма қыста қатып қалатын?
II-топ.
Бір кесек топырақты стакандағы суға салайық. Не байқадық. Көпіршіп шыққан не?
Тәжірибе бөлімі бойынша 15 ұпай.
IV.«Бұл не зат» бөліміне көшейік.Бөлімнің ережесімен таныстырып өтейін.Алдарыңызды қорапшаның ішіне зат салынып беріледі.Берілген заттың атауын және не үшін қолданылатынын атауларыңыз керек.
Дұрыс және толық жауапқа 10
ұпай.
V.Кенгуру
кезеңі.Бұл кезеңнің ережесі мен бір
сөзді жасырамын,әр топтан бір оқушы шығып сол сөзді ым ишара мен
немесе қимылдармен топ мүшелеріне түсіндіру
керек.
Әр дұрыс тапқан сөзге 5ұпай.
Құрметті оқушылар! Әрине,
экологиялық мәселелерді бір күнде шеше алмаймыз, бірақ та әрбір
мектеп оқушысы өзінің туған жерінде қоршаған ортасының тазалығына
жауапкершілікпен қарай білсе, бұл мәселе біртіндеп шешілері
сөзсіз.
Табиғатты қорғау үшін күресейік бәріміз,
Бір - бір ағаш егейік.
Текке отырмай жасымызбен кәріміз,
Таза ауа үшін терімізді төгейік.
VI.Қорытынды бөлім.
Әділқазылар алқасына сөз берейік.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экологиялық әдеп 5сынып
Экологиялық әдеп 5сынып
Сыныбы:5аб
Сабақтың тақырыбы:
Экологиялық әдеп
Мақсаты: Экология ілімінің негізгі
қағидаларын негізге ала отырып, білімділіке, салауаттылыққа және
тәрбиелікке мән беріп, еліміздің экологиясын қорғауға және өзіндік
үлес қосуға шақыру.
Сабақ
түрі: сайыс
сабақ.
Мұғалім
сөзі:
Елбасымыз Н. Ә. Н “Қазақстан – 2030” стратегиялық даму
бағдарламасындағы халқына жолдауында“Қазақстанның әрбір азаматының
денсаулығы мықты, хал - ақуалы жақсы болуы тиіс” деп атап кеткен
болатын. Болашақ Қазақстанның жастары салауатты да тәрбиелі, ауасы
таза, көк желекті дамыған елде тұру керек. Сол бағдарламаны негізге
ала отырып, 5 сыныптар арасында өтетін «Экологиялық әдеп» атты ашық
шарамызға қош келдіңіздер.
Ең алдымен шарамызды бастамас бұрын бүгінгі сайыста әділ бағаларын беретін әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін.
1)
2)
3)
Экология бөтен сөз, бір туғаның бірақ та.
Білгенге бұл көсем сөз, мәңгі қалар құлақта.
Эко, деген - үй, Отан
Ежелден - ақ грекше,
Сөз патшасын ұнатам жүрегіме гүл ексе.
Бізше ғылым - логия, тұтқасы бар әлемнің,
Онсыз мекен, жоқ ұя, жоқ киесі өлкенің.
“ Өз үй - өлең төсегің” табиғат болып қалады,
Оған айтқан кесегін өз басынды жарады.
Олай болса сайыстың кезеңдерімен таныстырып
өтейін.
1 – бөлім.Таныстыру
2 – бөлім.Сұрақ менен жауап
сізден
3 – бөлім.Тәжірибе
4 – бөлім.Бұл не зат?
5 –
бөлім.Кенгуру
I.Таныстыру. Сайысқа келген әр топ
өздерінің ұрандарын айтып таныстырады.
II.Сұрақ менен жауап сізден бөліміне көшсек.Әр ұяшықтағы дұрыс жауап берілген сұраққа 10 ұпайдан.
Келесі бөлімімізге өтпес бұрын музыкалық сәлемдемеге жол берейік.
5«А»сынып оқушысы___________ орындауында« Балбырауын» күйін қабыл алыңыздар.
III.Тәжірбие бөлімі
I-топ.
Екі полиэтилен пакетті судың шаршыларымен толтырыңыз. Бір пакетке ас тұзын қосыңыз және араластырыңыз. Осы пакеттегі су түгел еріп кетуі керек. Екі пакеттегі судың температурасын өлшеңіз. Не байқадыңыз? Қалай ойлайсыз, сонда теңіз суы ма, әлде мұхит суы ма қыста қатып қалатын?
II-топ.
Бір кесек топырақты стакандағы суға салайық. Не байқадық. Көпіршіп шыққан не?
Тәжірибе бөлімі бойынша 15 ұпай.
IV.«Бұл не зат» бөліміне көшейік.Бөлімнің ережесімен таныстырып өтейін.Алдарыңызды қорапшаның ішіне зат салынып беріледі.Берілген заттың атауын және не үшін қолданылатынын атауларыңыз керек.
Дұрыс және толық жауапқа 10
ұпай.
V.Кенгуру
кезеңі.Бұл кезеңнің ережесі мен бір
сөзді жасырамын,әр топтан бір оқушы шығып сол сөзді ым ишара мен
немесе қимылдармен топ мүшелеріне түсіндіру
керек.
Әр дұрыс тапқан сөзге 5ұпай.
Құрметті оқушылар! Әрине,
экологиялық мәселелерді бір күнде шеше алмаймыз, бірақ та әрбір
мектеп оқушысы өзінің туған жерінде қоршаған ортасының тазалығына
жауапкершілікпен қарай білсе, бұл мәселе біртіндеп шешілері
сөзсіз.
Табиғатты қорғау үшін күресейік бәріміз,
Бір - бір ағаш егейік.
Текке отырмай жасымызбен кәріміз,
Таза ауа үшін терімізді төгейік.
VI.Қорытынды бөлім.
Әділқазылар алқасына сөз берейік.
шағым қалдыра аласыз













