Бөлім:
|
6.4А Экология және
тұрақты даму
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Дуйсекулова
Гульмира
|
Күні:
|
10.04.2024
ж
|
Сыныбы: 6
«В»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Экологиялық
пирамидада энергия мен заттардың
ауысуы
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
6.6.1.3 экологиялық
пирамидада энергия мен заттардың ауысуын
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-Қоректік тізбекте энергия мен заттардың ауысуын
көрсету
-Экологиялық пирамидада
әрбір деңгейдегі қарым-қатынасты
орнату
|
Бағалау
критерийлері:
|
Қоректік тізбекте энергия мен заттардыңауысуын
көрсетеді
-Экологиялық пирамидада
әрбір деңгейдегі қарым-қатынасты
орнатады
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
|
Білу түсіну,
Қолдану
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Мақсаты:Тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі артады.
ІІ. Топқа бөлу
: flippiti программасы арқылы кездейсоқ топқа бөлу
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру Гугл форм арқылы тест тапсырмасы
арқылы
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuAROolE-h
Продуцентттер,
редуценттер, консументтер болып 3 топқа
жіктеледі.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Ой қозғау» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Мұғалімнің түсіндірмесі.
Видиоролик қосу
|
Оқушылар суретке қарап өз пікірлерін
айтады
Мұқият тыңдап, Видиоролик
тамашалау
|
Жұлдызша арқылы. жеке-жеке оқушыға бағалау парақшалары
таратылады
|
Таратпа қағаздар,
слайд, жұлдыз-шалар. Видиоролик
сілтемесі:
https://youtu.be/4NN3ZcdyRv4?si=1-exsm6Vch7ayK1B
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
№1-тапсырма (тж)
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
Тірек сөздермен
танысу
|
ДЖИГСО арқылы
1 топ- қоректік тізбек
2топ- экологиялық пирамида
3 топ- биомасса пирамида
Дескриптор:
- Тапсырмаға
сипаттама береді.
-Қоректік тізбекті
түсіндіреді
-Экологиялық пирамида
түсіндіреді
-Биомасса
пирамида түсіндіреді
|
6-сынып оқулығы
Плакат,
маркер.
|
|
№2-тапсырма
World woll арқылы жеке
жұмыс орындайды (жж)
|
Берілген ссылка
арқылыhttps://wordwall.net/play/71180/522/190
Дескриптор:
-кестемен жұмыс
жасайды.
|
6-сынып оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
3-тапсырма
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. (Жұптық
жұмыс)
|
1. Суқоймада салмағы 8 кг болатын шортан балық өсуі үшін
қанша килограмм планктон қажет? Ол үшін шортан, планктон, торта
балықтан тұратын азықтық тізбек
құрастырады.
2. Экологиялық пирамиданың ережесі негізінде анықтайды:
салмағы 400
кг болатын бір дельфин Қара теңізде өсіп, тіршілік етуі
үшін қанша планктон (балдырлар мен бактериялар) қажет? Азықтық
тізбек: планктон → моллюскілер → ұсақ жыртқыш балық →
дельфин.
3. Экологиялық пирамида бойынша орманда массасы 3,5 кг үкі
өсуі үшін қанша дән қажет, егер қоректік тізбек мынандай болса:
дәндә дақыл-тышқан- үкі.
4. 10% ережені ескере отырып 5 кг бір бүкіт өсуі үшін қанша
шөп керектігін есепте (қоректік тізбекте шөп-қоңыз-торғай-бүркіт).
Әрбір трофикалық деңгейде әрқашан алдыңғы деңгейдегі өкілдері ғана
жейтінін шартты түрде қабылда
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
- Азықтық тізбек
құрастырады.
- Есепті
шығарады
|
Таратпа қағаздар оқулық
слайд
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Кері
байланыс:
«Шамдар» әдісі
арқылы
Бәрі түсінікті
Сұрағым бар
Түсінбедім
§55 Тақырып бойынша экологиялық
пирамиданың суретін салу
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Күнделіктеріне үй
тапсырмасын жазып алады
|
Мұғалім оқушыларды
Таратпа қағаздары бойынша
бағалайды
|
Слайд таратпа қағаздар
|