Мектепалды даярлық сыныбының
оқу іс-әрекетін ұйымдастыру технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным» білім беру саласы
Пәні: ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ
Мақсаты: Балалардың мектеп ауласындағы экологиялық соқпақ туралы түсініктерін қалыптастыру. Ондағы шартты белгілермен таныстыру. Балалардың танымдық, эстетикалық қасиеттерін дамыту арқылы сауықтыру іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
Сабаққа дайындық: соқпақтар, шартты белгілер
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушы
|
Шаттық шеңбері: Қуан, шаттан! Қуан, шаттан! Қуанатын күн бүгін. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! Тәрбиеші балаларғы бүгінгі осы сабақта мектеп ауласында өтетінін хабарлап, оларды сыртқа алып шығады. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып Қуан шаттан әнін айтады. Мектеп ауласына шығады. |
|
Іздену-ұйымдастырушылық
|
Тәрбиеші балалармен бірге алғашқы бағыттағы аққайыңның белгісі көрсетілген соқпаққа келеді де, аққайыңды суреттейді. Кейін ескірген құлап жатқан ағашқа келеді, оның қуысындағы көптеген жәндіктерді бақылайды. Ашық жатқан алаңға гүлдердің түрлерін егуге болатындығы туралы ақылдасып, одан әріректе құстардың су ішуі үшін су көлшіктерін жасайды. Балалардың танымын одан әрі дамыту мақсатында экологиялық обьектілер түрлендіріліп отырады. «Жорық жыры» Ә. Дүйсенбиев Ауласында бақшаның, Айналада-нұрлы өмір. Дала бүгін тым жақсы, Тым тамаша гүлді өңір. Көкте күліп күміс күн, Қуанышқа кенелдік. Әнге бөлеп жер бетін Жорыққа біз жөнелдік. Мектепте экологиялық соқпақтар құру мақсаты – өзара қарым-қатынасты дамыту (ағаш, гүлдер отырғызу, құмырсқаның илеуін қорғау т.б.). Балалардың табиғатқа деген жағымды ықпалын қалыптастыру. |
аққайыңды суреттейді. ағашқа келеді, оның қуысындағы көптеген жәндіктерді бақылайды. Одан әрі не істеуге болатынын ойланады. Өлеңді тыңдап, бірге айтады. Табиғатты қалай сүйетіндерн, аялайтындарын айтып береді. |
|
Рефлексифті – корригиялық
|
Әлеппе-дәптермен жұмыс: «Әйбат жасыл ауламыз» (Балдырған жураналы). Дидактикалық ойын: «Саяхат». Тәрбиеші балаларды туған өлкеге қамқорлық жасауға, қорғауға тәрбиелейді. |
Ойын ойнайды. |
Болжамды нәтиже: Балалардың мектеп ауласындағы экологиялық соқпақ туралы түсініктерін қалыптастыру.
Білуі керек: шартты белгілерді түсіну
Қалыптасқан әдет: танымдық, эстетикалық қасиеттері
Істей біледі: мұқият тыңдау, бақылау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Экологиялық соқпақ"
"Экологиялық соқпақ"
Мектепалды даярлық сыныбының
оқу іс-әрекетін ұйымдастыру технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным» білім беру саласы
Пәні: ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ
Мақсаты: Балалардың мектеп ауласындағы экологиялық соқпақ туралы түсініктерін қалыптастыру. Ондағы шартты белгілермен таныстыру. Балалардың танымдық, эстетикалық қасиеттерін дамыту арқылы сауықтыру іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
Сабаққа дайындық: соқпақтар, шартты белгілер
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушы
|
Шаттық шеңбері: Қуан, шаттан! Қуан, шаттан! Қуанатын күн бүгін. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! Тәрбиеші балаларғы бүгінгі осы сабақта мектеп ауласында өтетінін хабарлап, оларды сыртқа алып шығады. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып Қуан шаттан әнін айтады. Мектеп ауласына шығады. |
|
Іздену-ұйымдастырушылық
|
Тәрбиеші балалармен бірге алғашқы бағыттағы аққайыңның белгісі көрсетілген соқпаққа келеді де, аққайыңды суреттейді. Кейін ескірген құлап жатқан ағашқа келеді, оның қуысындағы көптеген жәндіктерді бақылайды. Ашық жатқан алаңға гүлдердің түрлерін егуге болатындығы туралы ақылдасып, одан әріректе құстардың су ішуі үшін су көлшіктерін жасайды. Балалардың танымын одан әрі дамыту мақсатында экологиялық обьектілер түрлендіріліп отырады. «Жорық жыры» Ә. Дүйсенбиев Ауласында бақшаның, Айналада-нұрлы өмір. Дала бүгін тым жақсы, Тым тамаша гүлді өңір. Көкте күліп күміс күн, Қуанышқа кенелдік. Әнге бөлеп жер бетін Жорыққа біз жөнелдік. Мектепте экологиялық соқпақтар құру мақсаты – өзара қарым-қатынасты дамыту (ағаш, гүлдер отырғызу, құмырсқаның илеуін қорғау т.б.). Балалардың табиғатқа деген жағымды ықпалын қалыптастыру. |
аққайыңды суреттейді. ағашқа келеді, оның қуысындағы көптеген жәндіктерді бақылайды. Одан әрі не істеуге болатынын ойланады. Өлеңді тыңдап, бірге айтады. Табиғатты қалай сүйетіндерн, аялайтындарын айтып береді. |
|
Рефлексифті – корригиялық
|
Әлеппе-дәптермен жұмыс: «Әйбат жасыл ауламыз» (Балдырған жураналы). Дидактикалық ойын: «Саяхат». Тәрбиеші балаларды туған өлкеге қамқорлық жасауға, қорғауға тәрбиелейді. |
Ойын ойнайды. |
Болжамды нәтиже: Балалардың мектеп ауласындағы экологиялық соқпақ туралы түсініктерін қалыптастыру.
Білуі керек: шартты белгілерді түсіну
Қалыптасқан әдет: танымдық, эстетикалық қасиеттері
Істей біледі: мұқият тыңдау, бақылау
шағым қалдыра аласыз













