Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:Экономика
негіздері
Сабақтың
тақырыбы:Кәсіпкерлік қызмет
негіздері.
Мерзімі:18.03.2019ж
Мұғалім:Абдрашова Ақерке
Қалдыбекқызы
Сабаққа
негізделген
оқумақсаты:
Кәсіпкерлік, кәсіпкерліктің
субъектілері, объектілері мен факторлары, ұйымдастырудың нысандары
және еңбек нарығы туралы түсінік
алады.
Сабақ
нәтижесі:
Барлығы орындай
алады:Тақырыпты оқулықтан оқып
шығады, түсінеді. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Кәсіпкерлік туралы білімін
шыңдайды.
Көпшілігі орындай
алады:Бір-біріне
үйретеді.Өз бетінше жұмыс жасайды. Әдістерді пайдаланып сұратарға
жауап
береді.
Кейбіреулері орындай
алады:Берілген күрделі тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Кәсіпкерліктің ұйымдастыру нысандарын тереңінен түсінеді,
кәсіпкерлікпен айналысуға ынталы
болады.
Сабақтың
типі:
Жаңа білімді игерту сабағы
Сабақтың
түрі:
саяхат сабағы (танымдық
қабілетін дамыту)
Ойлау
деңгейлері:
Білу, түсіну, қолдану,
талдау
Бағалау
критерийі:
1.Кәсіпкерлік қызмет
негіздері тақырыбын түсінеді, маңыздылығын
анықтайды.
2.Кәсіпкерліктің
субьектілері мен обьектілері, оның дамуының мақсаттары мен
факторларын ажырата алады.
Бағалау
түрі:
Балдық
жүйе
Тілдік
мақсат:
Тақырыпқа арналған
сөздікқормен терминология:Өндіріс, финанс, бизнес, нарық, еңбек ресурсы,
менеджмент, нарық, бәсеке,
кәсіпкерлік
Құндылықтарға
баулу:
Жауапкершілік сезімі бар қоғамның әлеуметтік белсенді
тұлғасын тәрбиелеу, кәсіпкерлікпен айналысуға қызығушылығын
арттыру.
Қазақстан тарихы, қазақ тілі,
экономика, өзін-өзі
тану
Алдыңғы
білім:
Нарықтық құрылымның
типтері
Жоспарланған
уақыт:
Сабақтың
барысы:
Бағалау
(теңгемен)
І. Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:«Тілек
шоғы»
Сәлемдесу,
аудитория реттілігін қадағалау,
студенттерді түгендеу, сабақтың өтілу шартын
түсіндіру.
Сабаққа
қатысу деңгейін анықтау, ынта –зейіндерін
аудару.
ІІ. Кіріспе
бөлім:
Үй тапсырмасын
сұрау
10
минут
15
минут
Алдыңғы
білім:Нарықтық құрылымның
типтері
Қолдану
1-деңгей:«Ұшаққа билет»
әдісі.
Үй тапсырмасы бойынша барлық
студент билетке жазылған ұғымдарға сипаттама
береді
2-деңгей:«Сәйкестендір, өмірмен
байланыстыр»
№
Аспекті
Сипаттама
1
Нарық
Сатушылар мен сатып
алушылардың арасындағы экономикалық қатынастардың тауар айырбасының
саласы
2
Бәсеке
Ең жақсы нәтижеге қол жеткізу
үшін күресу, жарысу
3
Жетілген
бәсеке
Нарықта бір-біріне тәуелсіз
көптеген сатушылар мен сатып алушылар қызмет ететін және тең
мүмкіндіктері мен құқықтары бар идеялды
бәсеке
4
Монополистік
бәсеке
Нарықта көп мөлшерде
бір-біріне байланыссыз әрекет ететін сатушы мен сатып алушылардың
көп болуы
5
Олигополиялық
бәсеке
Бірыңғай немесе әр түрлі
тауарларды өндіруші бірнеше ірі фирмалардың билік
етуі
6
Дуополия
Тек екі сатушы қызмет ететін
олигополия
7
Монополия
Жеке өндіруші тауар нарығын
бақылап және сол нарықта үстем орын алған кезде пайда
болады
8
Монополияға қарсы
саясат
Бәсеке мен монополияның
арасындағы тепе-теңдікті мемлекеттік қолдау болып табылатын
заңдардың болуы (ҚР «Теріс пиғылды бәсеке
туралы»заңы
9
Нарық
еңбегі
Жұмысшыларды пайдалану және
еңбекақыны белгілейтін нарық
10
Нарықтық
қорлар
Ішкі нарықта тікелей халықтың
тұтынуына ұсынылатын тауарлардың жиынтығы
11
Нарықтық
қатынас
Нарықтық айырбас аясында болып
тұратын сатып алушылар мен алушылар арасындағы экономикалық
қатынас
12
Нарық
стратегиясы
Тауар-ақша қатынасының
перспективасын белгілейтін және сұраныстың төлемді шамасы келетін
қамтамасыз етудің негізі бағыты
13
Нарық
күштері
Еркін нарықтағы сұраныс пен
ұсынысқа әсер ететін және бағаны сатушылар мен сатып алушылардың
мінез-құлқы бойынша айқындайтын жағдай
14
Сұраныс
Нарықта болатын, ақшамен
қамтамасыз етілетін қажеттіліктерін көріну нысаны, төлем қабілеті
бар қажеттілік
15
Ұсыныс
Нарықта тұрған немесе соған
жеткізуге болатын белгілі бір бағасы бар тауарлар
жиынтығы
Қазақстан
500
теңге
Қытай
1000
теңге
ІІІ. Қызығушылықты ояту
(2
минут)
ІҮ.Негізгі
бөлім
Жаңа
тақырып:
Жоспар:
10
минут
V. Ой
толғаныс:
15
минут
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз