Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ел жүрегі Астана
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Астана –мәдениет пен өнер ордасы |
Мектеп: |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Джакупова Б.О |
|||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Сабақтың тақырыбы: Ел жүрегі Астана |
|
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірімен байланыстырып жауап беру. ТБ1 Мәтіндерде деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу,жазбаша,ауызша жұмыстарда қолдану.
|
|||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнын түсінеді. көптік мәнді есімдерді ажырата біледі, тірек сөздер арқылы сөйлем құрап жазады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтінді шынайы өмірмен байланыстырып жауап бере алады, мәтіннен деректі,дерексіз зат есімдерді таба алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннен негізгі ойды анықтап, өзіндік ой-пікірін дәлелді, жинақы, нақты жеткізеді,тірек сөздерді пайдаланып ,жетекші сұрақтар құрастырады
|
|||
Бағалау критерийі |
-деректі , дерексіз зат есімдерді ажыратады - көптік мәнді есімдерді айта алады, жазба жұмыстарда қолданады. - мәтіннің мазмұнын түсінеді шынайы өмірмен байланыстырып жауап береді |
|||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады. Мәтіннін мазмұнын түсінеді, деректі, дерексіз зат есімдерді табады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер. Елтаңба, әнұран, ту , елорда Талқылауға арналған сұрақтар; 1.Қазақстанның неше астанасы болған? 2.Астана қаласында қандай ғимараттар бар? 3 Астана Қазақстанның қай жерінде орналасқан?
|
|||
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» тармағындағы идеялар негізінде отанын, жерін сүюге баулу, патриоттық сезімдерін ояту
|
|||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, география |
|||
Алдыңғы білім |
Астана туралы жалпы мағлұмат біледі. |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 3 мин
2мин
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
«Шаттық шеңбері» тренингі Оқушылар шеңберге тұрады,бәрінің арқасынаА4 форматты қағаз жапсырылады.Бәрі оңға бұрылады,арқасын беріп тұрған оқушының парағына өзінің тілегін сурет арқылы білдіреді
«Домино» әдісі бойынша топқа бөлінеді. Оқушыларға сөздер беріледі, сол сөздер арқылы сөйлемдер құрайды. 1Ел жүрегі Астана. 2. Астананың сиволы Бәйтерек. 3. Қазақстанның Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы |
А4 қағазы, фломастер
суреттер
|
||
Сабақтың ортасы 27 мин |
І тапсырма Тыңдалым бойынша:«STOP-кадр»әдісімен «Ел жүрегі Астана» тақырыбында бейнесюжет көрсетіледі. Оқушылар бейнесюжетке қатысты негізгі ойды анықтауға«Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады?» әдісі арқылы жетекші сұрақтар дайындайды. 1.Астана қаласында қандай ғимараттар бар? 2. Астана қандай қала? 3. Астана Қазақстанның қай бөлігінде орналасқан? Дескриптор :
ҚБ Басбармақ әдісі «ДЖИГСО» әдісі арқылы Әр топтан бір оқушы шығып,әр мәтіннің мазмұның шынайы өмірмен байланыстырып , келесі топқа соны түсіндіріп береді. 2- тапсырма,Мәтіннің мазмұның түсіндір, шынайы өмірмен байланыстыр Ел жүрегі Астана. Астана –күн санап өсіп келе жатқан әдемі, көрікті жерлері көп қала.Бүгінде Астананың аты әлемге әйгілі.Қазақ елі болашағының қаласы – мәдениеттің ,ғылым мен білімнің ордасы. Қала әдемі, Есілдің жағасында орналасқан Астанада көрме кешендері,Гумилев атындағы Еуразия университеті.Назарбаев университеті қаланың ажарын аша түседі.Қаладағы опера және балет театры.Президент орталығы бар. Тәуелсіздік пен Отан қорғаушылар құрметіне тұрғызылған тұғырлар, тарихи қайраткерлерге арналған ескерткіштер , көптеген спорт кешендері , «Бәйтерек», «Хан Шатыр», «Президент сарайы», бизнес орталықтары-көзтартарлық әсем. Дескриптор
ҚБ «Бағдаршам» әдісі Сергіту сәті 3-тапсырма. « Кім жылдам?» әдісі арқылы. 2-тапсырмадан көптік жалғауы жалғанған , мағынасы түсініксіз сөздерді көшіріп жазындар. 1-топ . Мәтіннен жалғауы жуан көптік жалғауды табу. 2- топ. Мәтіннен жалғауы жіңішке көптік жалғауды табу. 3-топ. Мәтіннен мағынасы түсініксіз сөздерді жазып, сөздіктен мағынасын түсіндіру. Дескриптор: - жалғауы жуан көптік жалғауды табады - жалғауы жіңішке көптік жалғауды табады - түсініксіз сөздерді жазып, сөздіктен мағынасын түсіндірді ҚБ «Бес саусақ»
4-тапсырма . Үш топқа әр түрлі тапсырмалар беріледі.Бірінші топқа сөйлемнің ішінен ,екінші топқа жұмбақтың жауабынан деректі,дерексіз зат есімді табу, үшінші топ тест арқылы табады. «Шаршылар» әдісі арқылы жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады.Егер жұмыс түсініксіз болса,шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінікті болса- сарымен,тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса, жасылмен бояйды. 1-топқа Сөйлемнің ішіннен деректі , дерексіз зат есімдерді табу. Жазда мен ауылға барып таза ауамен демалдым.Мен тасты алып суға лақтырдым.Мен бүгін түнде түс көрдім. Анамның махаббаты шексіз. 2-топқа . Жұмбақ беріледі сол жұмбақтың шешімін тауып , деректі, дерексіз зат есім екенің ажырату керек. 1 Дәмі жоқ Түсі жоқ Көзге өзі көрінбейді Бұл не? \ Ауа\ 2. Басында үшкір істігі бар Өзіне лайықтап тон пішкен Секіріп тастан түскен \ ешкі\ 3. Аяғы бар , басы бар, Арқасында тасы бар \тасбақа\ 3- топқа Тест 1 .Деректі зат есімді тап А орман ә айтты с талап 2. Дерексіз зат есімді тап А кітап ә сезім с келді 4.Көптік жалғауы жалғанған сөзді тап А құрмет ә оқушылар б жылады Дескриптор
- жұмбақтың ішінен деректі, дерексіз зат есімді табады -тестің ішінен деректі, дерексіз зат есімді табады ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек
|
Қазақ тілі мен әдебиеті 6 сынып оқулығы «Мектеп» баспасы.
|
||
Сабақтың соңы 5 мин |
«Ұшақ» әдісін пайдаланып,жаңа сабақты қорытындылау. 1.Рәміздерді атаңыз? 2. Астана қай өзеннің бойында орналасқан? 3.Астанада қандай университеттер бар? 4.Қандай ғимараттар бар? Үй жұмысы : Астана туралы өлең жаттау |
|