|
Тақырыбы |
Ел ордасы – Астана. |
|
|
Сыныбы |
күні: мұғалім: Шерібай Қ.Б. |
|
|
Мақсаты |
Сабақты тарих сабағымен және Қазақстан тәуелсіздігінің 20- жылдығымен байланыстырып, оқушыларды Астана қаласымен таныстыру, сөздік қорларын молайту.Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, тапқырлық қасиеттерін қалыптастыру. |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар өткен білімдерін пысықтап, қорытындылауға үйренеді. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Егер мен ойыны, РАФТ, Академиялық дау –дамай әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады |
Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады; Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ел ордасы - Астана" қысқа мерзімді сабақ жоспары
"Ел ордасы - Астана" қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Тақырыбы |
Ел ордасы – Астана. |
|
|
Сыныбы |
күні: мұғалім: Шерібай Қ.Б. |
|
|
Мақсаты |
Сабақты тарих сабағымен және Қазақстан тәуелсіздігінің 20- жылдығымен байланыстырып, оқушыларды Астана қаласымен таныстыру, сөздік қорларын молайту.Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, тапқырлық қасиеттерін қалыптастыру. |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар өткен білімдерін пысықтап, қорытындылауға үйренеді. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Егер мен ойыны, РАФТ, Академиялық дау –дамай әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады |
Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады; Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді |
шағым қалдыра аласыз













