Тақырыбы
|
Ел ордасы –
Астана.
|
Сыныбы
|
күні: мұғалім: Шерібай
Қ.Б.
|
Мақсаты
|
Сабақты тарих
сабағымен және Қазақстан тәуелсіздігінің 20- жылдығымен
байланыстырып, оқушыларды Астана қаласымен таныстыру, сөздік
қорларын молайту.Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, тапқырлық
қасиеттерін қалыптастыру.
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген
қызығушылығын арттыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар өткен білімдерін
пысықтап, қорытындылауға
үйренеді.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Егер мен ойыны,
РАФТ, Академиялық дау
–дамай әдісі, Салыстырмалы карта, Кім
жылдам
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Журектен жүрекке тренингі і
арқылы бір-бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер
таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс
жасайтындарын айтады
|
Оқушылар бір-біріне амандасуды
жалғастырады; Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 3топ құрайды,
топ ережесін сақтайды,Топтар:
бөлінеді
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
«Егер мен»
ойыны
арқылы үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді
|
Үйге берілген тапсырма
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап
беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы
топптар өзера талқыласады
|
Оқушылар берген тапсырманы
орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында
өзқортындыларын жасайды
|
Түсіну
|
РАФТ әдісі бойынша өткен
тақырыппен жаңа тақырыпты мағанасын ашу
Сабаққа қатысты жаңа
сөздер
тұрғын –
житель
орталық –
центр
ғимарат –
здание
бой көтерді –
выстроились
қасиетті -
священный
танымастай –
неузнаваемо
ұлт өкілдері – представители
наций
болашақ –
будущее
(интерактивті тақтадан жаңа
сөздерді көрсетіп, таныстыр
|
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін
«РАФТ» әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен
тақырыппен сәкестендіре отырып жаңа тақырыптың мағанасын ашады,
айтып түсіндіреді
|
Тақырыптың мазмұнын ортаға
шығып талқылайдды өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін
суреттер мен видероликер ақылы жаңа тақырыптың мағанасын
ашады
|
Қолдану
|
Топпен
жұмыс Академиялық дау
–дамай әдісі
арқылы жаңа тақырыпты
түсініу үшін арнайы тапсырмаларды
қолдану
|
Оқушыларға тақырып төңірегінде
тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен
талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін
пайдалану
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса
білуі, топпен жұмыс жасауы.
|
Сергіту
сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Салыстырмалы картаны
пайдалану
Арқылы тақырыпты
талдау
Интерактивті тақтадан
оқушыларға Астана туралы «Менің қалам» атты видео
көрсету.
|
Оқушыларға мәтінді топ ішінде
әр қайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы
салыстырады
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса
білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау,
салыстыру
|
Жинақтау
|
Кім
жылдам
арқылы сабақты
жинақтайды Оқушыларға сұрақ
қою
1.Қазақстанның неше астанасы
болған?
2.Астана қаласы Қазақстанның
қай жерінді орналасқан?
3.Есіл өзеннің бойында қандай
ғимараттар бар?
4.Парламент үйінің алдында
кімдерге арналған ескерткіш бар?
5.Астана қаласында неше астам
ұлт өкілдері тұрады?
|
Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып
сұрақтарға жауап береді
|
Топтар өзара жарысады, ойларын
ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топпн
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
Екі жұлдызбір
тілек
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|