Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.
Қызығушылықты ояту. Батырлық, ерлік
туралы мақал-мәтелдердің мазмұнын
ашыңдар.
•
Жүк ауырын нар көтереді,
Ел ауырын ер көтереді.
•
Батыр елі үшін туады, елі үшін
өледі.
Елдегі тыныштықты сақтау үшін не істеу керек? Сұрақтарға
жауап бере отырып, пікірталас
ұйымдастырыңдар.
1. Елімізде ешқашан соғыс болмай, бейбітшілік мәңгі орнауы
үшін не істеу керек?
2. Елдің ішкі тыныштығын сақтау тек билік басындағылардың
ісі ме, әлде әрбір азаматтың бұған қосар үлесі бар
ма?
3. Елде ұлтаралық, дінаралық қақтығыстарды болдырмау үшін
не істеуіміз керек?
4. Абайдың «Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп» деген пікірі
қазір де маңызды ма?
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
ІІ. ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1. Мәтінді
оқыңыз.
Оқылым стратегияларын қолдану: мәтіннің жалпы мазмұнын
түсіну үшін және нақты ақпаратты табу үшін мына жұмыс түрі
беріледі:
«Рөлдегі оқушылар»
әдісі
Талқы
себепшісі - мәтінді талқылаушы
идеясын, тақырыбын айтады;
Белгілеуші
- негізгі ой бойынша төрт сұрақ
құрастырады;
Байланыстырушы - қазіргі өмірмен
байланыстырып, өз өмірінен мысал
келтіреді;
Қорытындылаушы - шешім
ұсынады;
Дескриптор:
-
мәтінді мұқият оқиды;
-
сөйлеушінің сөйлеу мәнерін
ажыратады;
-
негізгі ойды анықтайды.
-
тақырыбын, идеясын
анықтайды;
-
қазіргі өмірмен
байланыстырады;
-
шешім ұсынады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
3-тапсырма. Мәтінді оқып, мазмұнды ашатын негізгі ойды,
негізгі ойды ашатын сөйлемді, негізгі сөйлемнен кілт сөзді
табыңдар.

4. Мәтін мазмұны бойынша тест сұрақтарына жауап
беріңдер.
1. Мәтіндегі Бәйдібек бидің әрекетін ашатын
мақал-мәтел.
А) Жауды аяған жаралы
В) Қорқақты көп қусаң, батыр
болады
С) Алысқан жауға арқаңды
көрсетпе
D) Жау құтырса, шаңырағыңа қобыз
тартар
Е) Асығыс түбі – қып-қызыл
шоқ
2. Домалақ ананың: «Алты күннен кейін жылқы
жауға
қайыру бермей, өзі ауылға келеді», – деуінің
мәні.
А) Малдың құты құла айғыр үйде қалғандықтан,
көп
жылқы құла айғырдың дауысын естіп, кері
қайтады
деп ойлады.
В) Жылқылар тойынған соң қайта оралатынын
білді.
С) Ауылда құлындары қалғанына қарап осылай
айтты.
D) Жылқының барлығы айдауға көнбейтін,
жүген-құрық
тимеген асау болғандықтан осылай
ойлады.
Е) Жылқылар жат жерді жерсінбейді деп
жорамалдады.
3. Мәтіннің басты идеясы
–
А) Бәйдібек байдың сабырсыздығын
сынау
В) Құла айғырдың құдіретін
көрсету
С) Домалақ ананың көріпкелдігін
таныту
D) Қазақ жігіттерінің ерлігін
дәріптеу
Е) Жаугершілік заман қиындығын
көрсету
4. Белдеуде байлаулы тұрған шу асау айғырдың айдауда
кеткен жылқыларға қандай қатысы
бар?
А) Жылқының жорғасы
В) Жылқының ең асауы
С) Жылқының ішіндегі ең
кәрісі
D) Жылқының құты, иесі
Е) Жылқының ішіндегі ең
жүйрігі.
Дескриптор:
-
Мәтінді оқып, негізгі
ойды анықтайды;
-
негізгі ойды ашатын
сөйлемді, негізгі сөйлемнен кілт сөзді
табады;
-
дұрыс жауапты
анықтайды.
ҚБ
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа аудару.
Батырлық, ерлік туралы
мақал-мәтелдердің мазмұнын
ашыңдар.
Сұрақтарға жауап бере
отырып, пікірталас
ұйымдастырыңдар.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
Мәтінді оқып
танысады.
Оқылым стратегияларын
қолдану: мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну үшін және нақты ақпаратты
табу үшін мына жұмыс түрі
беріледі:
•мәтінді мұқият
оқиды;
•сөйлеушінің сөйлеу
мәнерін ажыратады;
•негізгі ойды
анықтайды.
•тақырыбын, идеясын
анықтайды;
•қазіргі өмірмен
байланыстырады;
•шешім
ұсынады.
Мәтінді оқып, мазмұнды
ашатын негізгі ойды, негізгі ойды ашатын сөйлемді, негізгі
сөйлемнен кілт сөзді
табыңдар.
Мәтінді оқып, негізгі
ойды анықтайды;
Негізгі ойды ашатын
сөйлемді, негізгі сөйлемнен кілт сөзді
табады;
Дұрыс жауапты
анықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«Смайлик»

Қалыптастырушы
бағалау
«Екі жұлдыз, бір
тілек»

Қалыптастырушы
бағалау
«Екі жұлдыз, бір
тілек»

|
11-сынып қазақ
тілі
(Әзілхан Нұршайықовтың
«Махаббат,
қызық мол жылдар»
романынан)
(«Бабалар сөзі»
жинағынан)
|