Материалдар / Елдегі демографиялық жағдай.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Елдегі демографиялық жағдай.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдер үшін арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
1079
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалімнің аты жөні:

Мамешов Галымжан Алмасханович

Мектеп:

А.Тұяқбаев атындағы ЖОМ КММ

Сабақтың тақырыбы

8.4.1.3. Елдегі демографиялық жағдай.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

Елдегі демографиялық жағдайға әртүрлі факторлар ықпал ететінін түсінеді.

Елдегі демографиялық жағдайларды бағалауды біледі, туу және өлім көрсеткіштерін қолдана алады.

Демографиялық жарылысты талдай алады.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларрдың ойлау әрекеттерін әріқарай дамытып, ғаламтор мәліметтерін және мәтіндерді пайдалана отырып,

- Елдегі демографиялық жағдайға әртүрлі факторлар ықпал ететінін түсінеді.

- Елдегі демографиялық жағдайларды бағалауды біледі

- Туу және өлім көрсеткіштерін қолдана алады..

- Демографиялық жарылысты талдай алады.

Бағалау критериі

Білу: Елдегі демографиялық жағдайларды бағалауды біледі

Түсіну: Елдегі демографиялық жағдайға әртүрлі факторлар ықпал ететінін түсінеді

Талдау: Демографиялық жарылысты талдай алады.

Қолдану: Туу және өлім көрсеткіштерін қолдана алады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар мәтінмен танысады,елдегі демографиялық жағдайдың қалыптасуына әсер ететін факторлар –Туу және өлім көрсеткіштері екенін ауызша және жазбаша түсіндіреді,талдайды;

Пәндік терминдерді қолдана отырып, талдау жасап диалогқа түседі: Демография, демографиялфқ жағдай, туу және өлім көрсеткіштері, жастық-жыныстық құрам т.б

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Елдегі демографиялық жағдайға әртүрлі факторлар …………………...

Туу және өлім көрсеткіштері………….…қалыптасады.

Менің ойымша .......................... өзгереді

Менің ойынша ................................. әсер етеді

Құндылықтарға баулу

Топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету, бір –бірінен үйрену арқылы жүзеге асады. Елдегі демографиялық жағдайға әртүрлі факторлар ықпал ететінін және дүниежүзі елдерінің ішіндегі демографиялық саясатты ұстанып отырған елдерді сипаттай отырып, жұмыс жасау арқылы қозғалысқа түсу арқылы жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

Физика – табиғат құбылыстарын белгілі бір заңдылық бойынша үйренуде;

Дүниетану ғылымы мен математикалық логикаларды еске түсіру арқылы пәнаралық байланыс жүзеге асады, Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндеріиен мәтіндегі терминдер арқылы байланысады.

Алдыңғы білім

7-сыныптағы Дүние жүзі халықтары тақырыбынан алған білімдер.




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған белсенді әдістер түрлері

Дереккөздер, ресурстар

Сабақтың басы

8 минут

-Оқушылармен сәлемдесу

-Оқушыларды түгелдеу

Ұйымдастыру кезеңінде оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптыстыру мақсатында оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

- Мен бүгін саған қуаныш тілеймін!

-Сен маған бүгін қуаныш тілейсің!

-Егер саған қиын болса, мен көмектесемін!

Өткен сабақты еске түсіру үшін «Конверт» әдісімен (конверт ішіне жасырылған сұрақтарға жауап береді) «Пішіндер» әдісімен топқа бөлу (Оқушылар қоржындағы геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді) оқушылар арасында бәсекелестік орнатып келесі сауалдарға жылдам жауап аламын.

  • Елдегі демографиялық жағдайға әртүрлі факторлар ықпал ететін (Туу және өлім көрсеткіштері т.б)

  • Демография ғылымы (Д.ж халықтарының көбею ж\е азаю факторларын зеріттейтін ғылым)

  • Демографиясы жоғары елдер. (Қытай,Үндістан,Жопония т.б)

Алдыңғы білімді пысықтау мақсатында «Қатені тап» тапсырмасын орындау


Суретті стикерлер


А4 парағы

презентация


География

, Дүниетану Алматы: Мектеп, 2018.







А4 парағы


Тапсырмалары бар қима қағаздар


Сабақтың ортасы


25 минут

Жаңа тақырыпқа келу: «Ойлан тап» әдісі

«Қалай ойлайсыңдар Елдегі демографиялық жағдайға әсер ететін факторлар? Жауаптарыңды дәлелдер келтіре отырып жауап беріңдер»

Оқушылар әртүрлі жауап береді.

Мұғалім: Ия, жер бетінегі Елдердегі демографиялық жағдайға әсер ететін факторлардығң ең негізгілері туу және өлім көрсеткіштері, енді оқушылар мына бейнебаянға назар аударайық сипаты жайлы бейнеролик көрсетіледі.

(https://www.youtube.com/watch?v=biha0FmlA1Y)

Оқушылар мәтінмен танысады.

«Пішіндер» әдісімен стикерлер көмегімен сыныпты шағын топтарға бөлеміз. Олар тақырыпты талқылайды, осы ақпаратты білу арқылы алдағы жұмыстарда қолдана алады.


Тапсырма-1 Әр топқа бүгінгі тақырпқа байланысты термин сөздері бар стикерлерді тарқату арқылы топтпрға немесе жұптарға бөлу. Әр топқа дидактикалық материалдар тарқатылып , терминдерге анықтама жасау тапсырмасы беріледі

  • І топ –Елдегі демографиялық жағдай

  • ІІ топ Туу және өлім көрсеткіштері

  • ІІІ топ Жастық-жыныстық құрам

  • IV топ –Оң және қолайсыз демографиялық жағдайлар

  • V топ Алға басушы тип

  • VІ топ – Тұрақты тип

  • VII топ – Кері кетуші тип

  • (егер сыныпта оқушы аз болса, жұптарға бөле салуға болады)

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Шәкіл

1.Елдегі демографиялық жағдай

2.Туу және өлім көрсеткіштері

3.Жастық-жыныстық құрам

4 .Оң және қолайсыз демографиялық жағдайлар

5.Алға басушы тип

6. Тұрақты тип

7. топ – Кері кетуші тип терминдерін біледі

Терминдерінің анықтамасын айта алады

1


Жаңа сабақты пысықтау: Тапсырма-2. «Киіз үй қаңқасы» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақ-жауап жасау арқылы оқулықпен жұмыс жасап киіз үйді құрастырады.



Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Шәкіл

оқушылар бір-біріне сұрақ-жауап жасайды

оқушылар бір-біріне сұрақ-жауап жасай алады

1

Тапсырма 3 «Сұрақтар алаңы» әдісі. Оқушыларға сұрақ (?) белгісі бар парақшалар таратылады. Әр топ сұрақтар жазып бір-бірімен сағат тілімен ауысып, сұрақтарға жауап жазып тақтаға бір оқушы шығып қорғайды.

Оқушылар дискриптор арқылы бірін-бірі бағалайыды.


Ноутбук, проектор


География 8-сынып , Алматы: мектеп 2018.

Таратпа материалдар












(стикер)


А4 парағы






А4 парағы
































Карточкалар тарқатылады


А4 парағы


Сабақтың соңы

10 минут

Сабақты қорытындылау мақсатында серпілген сауалды қолданамын. Мысалы: Елдегі демографиялық жағдай? Демографиялық жағдайы оң немесе қолайсыз елдерді ата?Демографиялық саясатты ұстанып отқан елдер?Жастық-жыныстық құрам дегеніміз не? Т.б

«Бас саусақ» әдісімен оқушылардың өзін –өзі бағалауын ұйымдастыра отырып, кері байланысты «Мұғалімге хат» әдісімен аламын (Оқушылар алдын ала дайындалған кішкентай конверттерге өз ойларын жазады)

Оқушылардың талап тілектерін есепке алып қою.

Сабақтың соңында оқушылар: нені үйренгені туралы пайымдай алады. Өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Критерий Дискриптор Шәкіл

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар





1

Елдегі демографиялық жағдайды біледі

Елдегі демографиялық жағдайды сипаттап бере алады







2

Оқушылар өзойларын айтады.


А4 парағы


Түрлі түсті маркер, фломастер


Саралау




Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Пәнаралық байланыстар. Физика – табиғат құбылыстарын белгілі бір заңдылық бойынша үйренуде;

Дүниетану ғылымы мен математикалық логикаларды еске түсіру арқылы пәнаралық байланыс жүзеге асады, Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерінен мәтіндегі терминдер арқылы байланысады.

«Конверт»,«Пішіндер», «Ойлан тап», «Киіз үй қаңқасы», «Сұрақтар алаңы», «Мұғалімге хат» әдістерін қолдану арқылы тақырыпты меңгеруге көмектесемін.

Оқушыларға деңгейлік тапсырма беремін.

Елдегі демографиялық жағдайға әртүрлі факторлар ықпал ететінін түсінеді.

Елдегі демографиялық жағдайларды бағалауды біледі, туу және өлім көрсеткіштерін қолдана алады.

Демографиялық жарылысты талдай алады. Осы критерилер арқылы оқушылар бағаланады.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. Физика – табиғат құбылыстарын белгілі бір заңдылық бойынша үйренуде;

Дүниетану ғылымы мен математикалық логикаларды еске түсіру, Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тіліндегі мәтіндегі терминдерді жаттау ескертіледі.

Сабақ бойынша рефлекция Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме

Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!