Материалдар / Электр кернеуі. Вольтметр

Электр кернеуі. Вольтметр

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Электр кернеуі ұғымын енгізу және оның физикалық мағынасын ашу. Өлшем бірлігін, өлшейтін құрал-вольтметрмен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
779
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөніСеитова Самал Кабдрашитовна-физика пәнінің мұғаліміЕртіс ауданы ауданыМайконыр ЖОББМ

Күні: 8.01.2018ж
Сабақ тақырыбыЭлектр кернеуі. Вольтметр.



Сілтеме
Білім стандарты, пән бағдарламасы8 сынып Б.М.Дүйсембаев. Г.З.Байжасарова А.А.Медетбекова





Жалпы мақсаты
  • Білімділік: Электр кернеуі ұғымын енгізу және оның физикалық мағынасын ашу. Өлшем бірлігін, өлшейтін құрал-вольтметрмен таныстыру
  • Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, техникалық қауіпсіздік ережесін есте сақтауға, өз ойын толық жеткізе білуге тәрбиелеу
  • Дамытушылық: түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру, ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту, дамыту.
  • Күтілетін нәтижеКернеу және оның белгіленуін, өлшем бірлігін, өрнегін, оны өлшейтін аспап-вольтметрдің бөлік құнын есептей алады, вольтметр электр тізбегіне параллель жалғанатынын және электр тізбегі бөліктерін білетін болды.

    Негізгі идеяларКернеу-физикалық шама, вольтметр-кернеуді өлшейтін құрал

    Тапсырмалар Ғаламтор, Power Poin, ресурстар, «Білім беру платформасы»






    Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
    Уақыты Мұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекеті


    4 минутІ.Өткен тапсырманы тексеру. Топқа бөлу. Сыныптағы оқушыларды топқа бөлу үйге берілген тапсырма негізінде дайындалған карточкалар мен топқа бөлінеді яғни карточкаларда «Ток күші Амперметр» тақырыбына байланысты мәліметтер жазылады. Бұл карточкалар оқушыларға таратып беріледі, содан кейін үй тапсырмасын дұрыс дайындалып келген оқушылар шапшаңдатып өздерінің қай топқа қатысты екендерін біледі және сол топқа жинақталып отырады.І топ «Ампер» тобы (француз физигі, 1 А, 1 Кл/1с, адам ағзасына қауіпті, күнделікті қолданылатын электр құралдарындағы ток күші)ІІ топ «Амперметр» тобы (ток күшін өлшейтін құрал, шкаласында «А» әріп қойылған құрал, шартты белгісі дөңгелек ішінде «А» қойылған, оң және теріс қысқыштары бар, ток күші өлшенетін құралмен тізбектеп қосылады)ІІІ топ «Ток күші» тобына (формуласы І=q/tқатынасымен сипатталады, өткізгіштің көлденең қимасы арқылы қандай да бір уақыт аралығында тасымалданатын электр заряды мөлшерінің сол уақыт аралығына қатынасы, үлестік және еселік өлшем бірліктері миллиампер, микроампер және килоампер болатын шама, электр тогын өлшеу және салыстыру үшін енгізілген шама )

    Топқа бөлініп болғаннан кейін әрбір топ өздерінің топ атауларының мағынасын қорытындылап ойын жинақтап бір-бір оқушыдан сөйлейді.





    Әрбір топтың топбасшылары бағалау бетшесіне топқа бөлінуден бастап бағалауды орындайды. Үй тапсырмасы бойынша топқа бөліне алмағанда немесе қателесіп басқа топта отырып қалса, сол оқушыға бірінші тапсырма бойынша (-) қойылады. Ал дұрыс тауып топта жиналған оқушыларға (+) қойылады. Топ атауларына дұрыс сәйкес келетін жазбасы интерактивті тақтада көрсетіледі, соған қарай дұрыс-бұрысын анықтай алады.


    3 минут









    ІІ. Тұсау кесер. Тақырып бойынша бейне ролик көрсетіледі. «Найзағай түрлері»



    Оқушылар көрген бейне роликті өздерінше тұжырымдайды.



    10 минутІІІ. Мағынаны тану1.»Түртіп алу стратегиясы» бойынша оқушыларға оқулықтағы мәтінмен танысып, жұмыс жасауға тапсырма беріледі.1).Оқулықпен жұмыс-түгел тақырыпты берілген уақытта оқып шығады.2.Топтық тапсырмаІ топ. Теоретиктер. Тақырыпты қорғау.ІІ топ. Экспериментшілер. Электр тізбегін құрастырады. Вольтметр мен амперметрді тізбекке жалғай олырып, бөлік құнын анықтауды енгізеді. Электр тізбегінде кездесетін құралдардың схемада белгіленуін көрсетеді. ІІІ топ. Практиктер. Формулалар және өлшем бірліктер арасындағы қатысты табады.Оқушылар топқа берілген тапсырмаларды қорғайды.

    Критерий 1 Тақырыптың ашылуы2 Оқушылардың тың идеялары3 Көркемдігі4 Түсініктілігі



    Топтарда өзара бағалау





    5 мин















    5 мин
    ІУ. Жаңа сабақты бекіту1.«Серпілген сауалдар» стратегиясы1.Электр кернеу дегеніміз не?2.Электр кернеуінің өлшем бірлігі қандай?3.Электр тізбегі қандай бөліктерден тұрады?4.Кернеуді өлшейтін құрал қалай аталады?5.Вольтметр тізбекке қалай жалғанады?6.Құралдардың бір бөлігінің құнын қалай анықтаймыз?2.Кестемен жұмыс

    Әрбір оқушы бірін-бірі бағалау парағындағы жұмыс алгоритміне орай бағалайды

























    3 мин







    3 мин



    5 мин
    V. Ой толғаныс. Жеке жұмыс1.Қыздыру шамы,ток көзі,амперметр,вольтметр,кілттен тұратын электр тізбегінің сызбанұсқасынын сызу тапсырылады.2. «Қатесін тап» ойыныЭлектрлік сызба нұсқалар көрсетіледі. Қатесін тауып, дұрыс сызылған сызбанұсқаны көрсетеді.Ойын жеткізу үшін уақытБағалау. (5 мин)Сызбанұсқа сызылады. Көршісіне жылжыту арқылы тексеріледі.

    Сызбанұсқаның қатесі табылады. Дұрыс сызба, кесте слайдтан көрсетіледі.

    Топбасшылары өз (неліктен, неге 3,4,5) деген бағаларды алғандығын дәлелдеп шынайы, нақты бір бірін бағалайтын болады. Тобындағы оқушылардың бүгінгі сабақтағы алған бағаларын айтып береді



    1 мин





    1 мин
    VІ. Үйге тапсырма. §37 Қосымша тапсырма. Үйдің бір бөлмесіндегі электр тізбегін және ток көзінің неше вольт екендігін анықтап, сызбанұсқасын сызып келу. Электрлік құрылғылардың шартты белгілерін жаттауРефлексия. Бүгінгі сабақты қалай түсіндің?



    Стикерді смайликтер тұсына жабыстыру арқылы қалай түсінгендіктерін білдіреді.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ