Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Электр өрісі |
Мектеп: |
||||||||
Күні:12.12.18ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ахтаева Мейрамкул |
||||||||
Сынып: 8 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||
Сабақ тақырыбы |
Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі. |
|
|
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
||||||||
Бағалау критерийлері |
-электр өрісі кернеулігін қозғалмайтын бірлік оң зарядқа әсер ететін күш ретінде анықтай біледі - күш сызықтары арқылы электр өрістің графикалық бейнелеуін біледі. - біртекті электр өрісінде зарядқа әрекет ететін күштің формуласын есеп шығаруда қолдана біледі. |
||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Индукцияланған, оң, теріс, тартылу, тебілу, электроскоп, электрон, өткізгіш, изолятор, электр өрісі Оқушылар орындай алады: - Топтарға изоляторлар мен өткізгіштердің атомдық құрылысына және электрондардың еркіндігіне сүйеніп, олардың арасындағы айырмашылықтарды ауызша және жазбаша түсіндіру - түсіндіруді сабақта қайталау (жазу, cөйлеу, тындау) Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі Электрическое поле, напряженность электрического поля Electric field, strength of electric field электр өрісінің кернеулігі – напряженность электрического поля – strength of electric field Электр өрісінің кернеулігі –кеңістіктегі берілген нүктеде орналасқан оң сынақ зарядқа өріс тарапынан əсер ететін күштің осы зарядқа қатынасына тең физикалық шама. Напряженность электрического поля –отношение силы действующей на заряд, к величине заряда. The strength of electric field is the ratio of the force acting on the charge to the charge value. күш сызықтары – силовые линии – lines of force Күш сызықтары – өрістегі оң зарядталған бөлшекке əрекет ететін күштің бағытын көрсететін сызықтар. Силовые линии называется линия, в каждой точке которой касательно совпадает с вектором напряженности поля. |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың белсенділігін арттыру; Сыни ойлау қабілетін дамытуға жағдай жасау; Коммуникативтік дағдысын жетілдіру |
||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Геометрия, ағылшын,орыс тілі, химия, математика, |
||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация Power Point, ЭО |
||||||||
Бастапқы білім |
Электр өріс. Электр заряды. Электрон. |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 7 min
5 min
|
I.Ұйымдастыру: Сыныпты түгендеу, Сынып тазалығы Сыныпты топқа бөлу: топ басшысын сайлау Электр өрісі Электрическое поле Electric field Миға шабуыл
В. теріс зарядтан шығып, оң зарядқа
кіреді;
А)е=1,6∙1019 Кл В)е=1,6∙10-19 Кл С)е=16∙10-19 Кл
10. Еркін электр зарядтары жоқ материалдар-...... A) өткізгіштер. B) парамагнетиктер. C) диэлектриктер. Дискриптор:
Бағалау: Ауызша мадақтау арқылы жүргізіледі. |
Топ атаулары
Үлестірмелі материалдар
Презентация
Дәптермен жұмыс А,В,С, жауапты көтеріп көрсетеді
|
|||||||
Сабақтың ортасы
18 min 2 min 5 min |
Кім жылдам? 1.Радиусы 30см металл шарикке 6 нКл заряд берілген. Шар бетіндегі электр өрісінің кернеулігі 600 Н/Кл 2. 10-7 Кл заряд тұрған нүктедегі электр өрісінің кернеулігі 5 В/м. Зарядқа әсер ететін күш 5·10-7 Н 3. Нүктедегі өріс кернеулігі 300Н/Кл. Егер заряд 10-8 Кл тең болса, онда оның нүктеге дейінгі қашықтығы. 55см 4. Өрістің 5нКл зарядқа 0,3мН күш әсер ететіндей нүктесіндегі кернеулігін табыңдар. Егер қарастырылып отырған нүкте зарядтан 100мм қашықтықта болатын болса, өрісті тудыратын зарядтың шамасы қандай болады? 600кН/Кл 0,7нКл Дискриптор:
Бағалау: Смайликтер арқылы бағалау Сергіту сәті (би) 3)Тәжірибемен жұмыс: Бейне көрсетіледі. Соны әрбір топ өздерінің тілдерінде түсіндіріп береді. Дискриптор:
|
Презентация Дәптермен жұмыс
Үлестірмелі материалдар Қосымша №1
Бейне көрстелім
ЭО
|
|||||||
Сабақтың соңы 3 min |
Рефлексия «Мен бүгінгі сабақтан түсінгенім? Келесі сабақта білгім келеді?» VI. Үйге тапсырма беру: Есептер жинағы 8-кл, 423-430 Тақырыпты оқып еске түсіру. |
|
|||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
|||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|