Бөлім: Бөлім 5А «Үй мәдениеті»
| Мектеп: №45 «Ақ Орда» мектеп-гимназиясы |
Күні: 20-24. 04. 2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Шаймерден А |
Сынып: 5 «А, Ә, Б» | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | Электр қуатының негізгі көздері туралы жалпы мәліметтер. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.2.5.3 Электр энергиясы көздері туралы айтып беру.
|
Сабақ мақсаттары | Электр энергиясы көздері туралы олардың түрлері мен қасиеттерін, құрылысын анықтап, зерттеу |
Жетістік критерийлері | Электр энергиясының көздері туралы мәліметтерді айтып беру.Электр энергиясының түрлерін ажыра білу. |
Тілдік мақсаттар
| Пәндік терминологияЭлектр энергиясы, электр тоғы, электротехникалық арматура, электр энергисының көзі. |
Құндылықтарды дарыту
| - оқушылар тапсырманы талқылау барысында бір-бірімен ынтымақтастық қарым-қатынаста болады - жаңа тақырыпты меңгеруде жауапкершіліктің болуы ескеріліп отырады. Құндылықтарды дарыту сабақта электр қуатының негізгі көздері туралы жалпы мәліметтерді талқылау арқылы жүзеге асады. |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі (диалектика, талдау )Орыс тілі (терминология ) |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта. Интернет желісінен электр қуатының негізгі көздері туралы жалпы мәліметтерді іздестіру.
|
Бастапқы білім
| Оқушылар бастапқыдан электр энергиясының көздері туралы мәліметтерді білуі керек? (негізгі ұғымдар, фактілер, формулалар, терориялар) |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Сабақ басында: Қыздыру : кіріспе, сөйлесу.Сабақ тақырыбымен танысу- оқу және сабақ мақсаттарын анықтап алу- плакаттардан, интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбына сай материалдарды көрсету- мұғалім оқушыларға көрсету үшін ток көздерін батареяның түрлері көрсетеді. Оқушылармен әңгіме барысында жәнеде басқа ток көздерін естеріне түсіреді. | Суреттер, плакаттар, интербелсенді тақта,ток көздері үлгілері |
Сабақтың ортасы | Электр тоғы дегеніміз не?Электр энергиясының көздерімен танысу.
(МК) Телевизор, компьютер, кір жуу машинасы, қол шамы, тоңазытқыш, қысқы толқынды пеш, ұялы телефон жұмыс жасау үшін не қажет?
Оқушыларға біздің үйімізге электр тоғы қалай келетіндігін атап айтып бер.
Тақырыппен танысу үшін «Электр тоғы» және «Генератор-ток көзі» тақырыбындағы таныстырыл және бейнебаянды көрген жөн.Оқушыларға сұрақ қойыңыз, мысалы;Аккумулятордың генератордан қандай айырмашылығы бар?Егерде телевизордың штепсельді айырын суырып тастасақ, ол өшіп қалады, ал егерде ноутбук айырын алып тастасақ, ол жұмыс жасай береді. Неге? (ноутбукте автономды аккумулятор батареясы бар).Оқушылар топпен немесе жұппен зерттеу жұмыстарын жасай отырып Электр көзі дегеніміз не? талдайды және оларды анықтайды.
| Тоқ көзіКөрнекілік және таныстырылым материалдарыЭлектр тоғы:tok._elektrichestvo_doma.-469747.htm |
Сабақтың соңы | Мұғалім практикалық жұмыстың критерийлері көрсетілген бағалау парақтарын оқушыларға ұсынады. Зерттеу жұмыстарын қорытындылай келе оқушылар топтар арасында ток көздерінің қасиеттерін талдап және олардың неден жасалғанын қасиеттерін талдауы, олардан қай жерде қолданылуын талдап, зерттеп бағалау парақтарына өзара бағаларын қояды.Рефлексия жүргізу мақсатында мұғалім оқушылардың алдына кері байланыс парақтарын қояды. Оқушылар:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет деген тармақтарды толтырады | Тоқ көзі – генератор:https://www.youtube.com/watch?v=DM1O2GbKQv4&ebc= ANyPxKrpnOcjFZAJWfh5JpW6gORm3VQuSl3rHv4uDtRn51 |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады
| Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
| Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|