8 сынып
Сабақтың тақырыбы
: Есептер
шығару.
Сабақтың
мақсаты: оқушылармен тұрақты ток
тарауын қайталап ,осы тарауда алған білімдерін, негізгі
заңдылықтарды практикада қолдануға,есептер шығаруына
мүмкіндік жасау.
Сабақтың
міндеттері:
1.Түйінді мәселелерді шешу
арқылы оқушылардың іздемпаздық, шығармашылық қасиетін
дамыту.
2.Тарауда алған білімдерін
өмірмен ұштастыруымен, есептер шығаруға,өз дағдыларын
қалыптастыруға көмектесу.
Сабақтың
түрі: қайталау,білімді жинақтау,
жүйелеу.
Сабақтың әдіс –
тәсілдері: сұрақ –жауап,топтық жұмыс,
кітаппен жұмыс.
Сабақтың
көрнекіліктері: слайд,амперметр,вольтметр,қыздыру шамы,сымдар , ток
көзі,резистор,реостат, суреттер, үлестрмелі
материалдар.
Сабақтың
барысы:
I.Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу,оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
II. Зейін және ынталандыру
сатысы (сергіту сәт)
III.Таным және іскерлік
(суреттер сөйлейді, құралдар сөйлейді)
IV.Ой-тұжырым сатысы (мені
толғандыратын есеп)
V.Шығармашылық
тапсырма.Қорытынды.
VI.Бағалау.
VII.Үйге
тапсырма.
II. Зейін және ынталандыру
сатысы (сергіту сәт)
Сыныпты топтарға бөлу .
«Ток күші», «Кернеу», «Кедергі »,
«Жұмысы»
Мақсаты: тұрақты ток тарауындағы
негізгі түсініктер туралы ой қозғау . Әртопқа үш сұрақтан
тастау.
-
« Электр тогы» дегеніміз
не?
-
Электр тогының пайда болу
шарттары және ток әрекетттері.
-
«Ток күші» деп нені
айтады?
-
Ток күшінің өрнегі қандай
?Өлшем бірлігін ата.
-
«Элекрт кернеуі» дегеніміз не?
Қандай өлшем бірлікпен өлшенеді?
-
Кернеуді өлшейтін
құрал?
-
«Электр кедергісі» дегеніміз
не? Ол қандай шамаға тәуелді ?өдшем
бірлігі
-
Тізбек бөлігі үшін Ом заңын
тұжырымда.
-
Электр тогының жұмысы
дегеніміз не? Өлшем бірлігі. Өлшейтін
құралы.
-
«Электртогының қуаты»
дегеніміз не? Өлшем бірлігі.Өлшейтін
құралы
-
Джоуль-Ленц
заңы.
-
Суретте көрсетілген
құралдардың негізгі қызметін ата.
III. Таным және іскерлік
(суреттер сөйлейтін, суреттер бойынша есептер 7
минут)
Жауабы
1. U R-? R= R= =2 Ом
2.
А=
475,9-149,8=326,1 к Вт /сағ Энергия құны=326,1кВт/
сағ =7174,2 теңге
3.U=127B P
=60Bт
I -? P=IU
I= I=
=0,47 А
4. I=0,3А U=120 B P = IU P =
0,3 Bт
Құралдарды сөйлейді.
Алдарына берілген құралдарды пайдаланып , есеп құрастыр (амперметр,
вольтметр, шам, ток көзі, кілт, резистор,реостат) 5
мин
IV.Ой- тұжырым сатысы.
«Мені толғандыратын есеп». (5 мин) +5
мин
Мақсаты: Тақырыпты қорытындылау
мақсатында ой түйіні жинақталады.
Келесі
қадам: Осы жұмыс топтары өз топтарына
қайтып ,шығарған есептерін біріне түсіндіріп , қиындықтармен
бөліседі, шығару жолдарын талқылайды.
Одан соң олар топпен өз
жұмыстарын ұжым алдында жариялап шығады.
1.Ұзындығы 20 см және
қимасының ауданы 0,2 мм² болатын мыс өткізгіштің кернеуі 3,4В.
Тізбектегі ток күшін анықтаңдар.
1=20см=0,2м S=0,2 мм²
p=4,2∙10ˉ Ом∙м U=
3,4В
Жауабы: I= R= R= =0,42 Ом
I= 8А
Жауабы: R=0,42 Ом
I
V. Әр топтан бір оқушы мына ой
түйіндерін қорғайды : хат, эссе, есеп құрастыру 5
мин
I-топ «Мен ток күшімін, кел ,
сырласайық!»
II-топ «Кернеу ретінде , ток
күшіне көмегім.....»
III-топ «Мен кедергімін,
қасиетімді ашып көр.»
IV-топ « Мен жұмыспен есеп
құрастыр»
№
|
Тегі ,
есімі
|
Сергіту
сәт
|
Суреттер
сөйлейді
|
Құралдар
сөйлейді
|
Мені толғандыр.
есеп
|
Хат,эссе
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
VI. Оқушылар бағалау парағы
арқылы бағаланады.
VII. Үйге тапсырма : үйге
тапсырма : қайталау 23 жаттығу №
1,2