Сабақтың тақырыбы: Электр тогы. Ток көздері.
Сабақтың мақсаты: Электр тогы ұғымы беру, өткізгіштерде электр тогының пайда болу
шарттарымен таныстыру, оқушыларға тақырып мазмұнын түсіндіре отырып,
сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік.: Оқушыларға электр тогы ұғымының анықтамасы, токтың пайда болу шарттары, токтың әсерлері туралы түсініктер беріп, оны практикада қолдана білуге баулу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың сабаққа белсене қатысуына, білімдерін көрсете алуына, топпен ұйымдасып жұмыс жасауға, өзін-өзі басқаруға жағдай жасау, оқушылардың танымдылық қабілеттерін, логикалық ойлау, шығармашылық және іскерлік қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: Шапшандыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, теорияны практикамен ұштастыра білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жана сабақты өздігінен меңгерту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ- жауап, топтастыру, салыстыру, ақпараттық технологияны пайдалану, ЖИГСО және
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: постер, маркерлер, дидактикалық таратпа құралдар, компьютер, проектор
Күтілетін нәтиже: Электр тогы ұғымы, ток көздері, токтың әсерлері туралы жана түсініктер қалыптасады, өмірмен байланыстыра отырып мысалдар келтіріп дәлелдей алады.
Сабақтың жоспары.
|
Кезең |
Сабақ бөлімдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Қолданған әдіс-тәсілдер |
|
Білім 4 мин |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық |
Сыныпты топтарға бөлу (мозаикалық әдіспен) |
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топтағы қызметтерін белгілейді. |
Мозаикалық әдіс |
|
Түсіну 10 мин |
Сабақтың мақсатын талдау. |
Сұрақ-жауап әдісімен қызығушылығын оятады. 1.Электр зарядының екі түрі 2. Оң және теріс ион 3. Зарядтың өлшем бірлігі 4. Кулон заңы 5. Электр өрісінің кернеулігі 6.Потенциалдар айырымы 7. Конденсатор 8.Электр сыйымдылығы |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, сабақ мақсатын түсіне отырып, қызығушылығы оянады |
Сұрақ-жауап, әңгімелесу |
|
Қолдану 10 мин
|
Жаңа сабақ 1. Қызығушылығын ояту. 2. Ой қозғау. 3. Мағынаны ажырату |
Видеороликтер мен презентациялар арқылы жана сабақты игертеді, топтық жұмыс жасауға нұсқау береді. 1-топ. Электр тогы дегеніміз не? 2-топ. Электр тогының пайда болуының шарттарына нелер жатады? 3-топ. Қандай құрылғылар ток көздері деп аталады? |
Оқулық бойынша топтық жұмыс, мәтінмен жұмыс жасайды, мәтінді талдайды.Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. Әр топ өз тапсырмаларын постер жасап қорғайды. |
ЖИГСО әдісі |
|
Талдау 10 мин |
Жаңа сабақты бекіту |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табуға баулу. Токтың әсерлері: а) Жылулық ә) Химиялық б) Магниттік в) Физиологиялық |
Оқушылар ток әсерлерін салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. |
Академиялық даудамай |
|
Жинақ-тау 5 мин |
Қорыту |
Электр тогының пайда болу шарттары |
Оқушылар қажеттілігін салыстыра отырып нақтылайды. |
Салыстыру. |
|
Бағалау 6 мин
|
Сабақ барысында оқушы көзқарасы |
Бас бармақ арқылы бағалау |
Оқушылар ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. |
Бас бармақ әдісі |

С.АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМДАРЫ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ФАКУЛЬТЕТІ
ФИЗИКА ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР КАФЕДРАСЫ
Сабақ жоспары
Тақырыбы: Электр тогы. Ток көздері.
Орындаған: Исабекова Алмагүл Серікқызы
Қабылдаған: Жапарова Мейрамгул Сериккановна
Өскемен қаласы, 2018-2019 жж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электр тогы. Ток көздері.
Электр тогы. Ток көздері.
Сабақтың тақырыбы: Электр тогы. Ток көздері.
Сабақтың мақсаты: Электр тогы ұғымы беру, өткізгіштерде электр тогының пайда болу
шарттарымен таныстыру, оқушыларға тақырып мазмұнын түсіндіре отырып,
сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік.: Оқушыларға электр тогы ұғымының анықтамасы, токтың пайда болу шарттары, токтың әсерлері туралы түсініктер беріп, оны практикада қолдана білуге баулу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың сабаққа белсене қатысуына, білімдерін көрсете алуына, топпен ұйымдасып жұмыс жасауға, өзін-өзі басқаруға жағдай жасау, оқушылардың танымдылық қабілеттерін, логикалық ойлау, шығармашылық және іскерлік қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: Шапшандыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, теорияны практикамен ұштастыра білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жана сабақты өздігінен меңгерту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ- жауап, топтастыру, салыстыру, ақпараттық технологияны пайдалану, ЖИГСО және
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: постер, маркерлер, дидактикалық таратпа құралдар, компьютер, проектор
Күтілетін нәтиже: Электр тогы ұғымы, ток көздері, токтың әсерлері туралы жана түсініктер қалыптасады, өмірмен байланыстыра отырып мысалдар келтіріп дәлелдей алады.
Сабақтың жоспары.
|
Кезең |
Сабақ бөлімдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Қолданған әдіс-тәсілдер |
|
Білім 4 мин |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық |
Сыныпты топтарға бөлу (мозаикалық әдіспен) |
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топтағы қызметтерін белгілейді. |
Мозаикалық әдіс |
|
Түсіну 10 мин |
Сабақтың мақсатын талдау. |
Сұрақ-жауап әдісімен қызығушылығын оятады. 1.Электр зарядының екі түрі 2. Оң және теріс ион 3. Зарядтың өлшем бірлігі 4. Кулон заңы 5. Электр өрісінің кернеулігі 6.Потенциалдар айырымы 7. Конденсатор 8.Электр сыйымдылығы |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, сабақ мақсатын түсіне отырып, қызығушылығы оянады |
Сұрақ-жауап, әңгімелесу |
|
Қолдану 10 мин
|
Жаңа сабақ 1. Қызығушылығын ояту. 2. Ой қозғау. 3. Мағынаны ажырату |
Видеороликтер мен презентациялар арқылы жана сабақты игертеді, топтық жұмыс жасауға нұсқау береді. 1-топ. Электр тогы дегеніміз не? 2-топ. Электр тогының пайда болуының шарттарына нелер жатады? 3-топ. Қандай құрылғылар ток көздері деп аталады? |
Оқулық бойынша топтық жұмыс, мәтінмен жұмыс жасайды, мәтінді талдайды.Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. Әр топ өз тапсырмаларын постер жасап қорғайды. |
ЖИГСО әдісі |
|
Талдау 10 мин |
Жаңа сабақты бекіту |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табуға баулу. Токтың әсерлері: а) Жылулық ә) Химиялық б) Магниттік в) Физиологиялық |
Оқушылар ток әсерлерін салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. |
Академиялық даудамай |
|
Жинақ-тау 5 мин |
Қорыту |
Электр тогының пайда болу шарттары |
Оқушылар қажеттілігін салыстыра отырып нақтылайды. |
Салыстыру. |
|
Бағалау 6 мин
|
Сабақ барысында оқушы көзқарасы |
Бас бармақ арқылы бағалау |
Оқушылар ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. |
Бас бармақ әдісі |

С.АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМДАРЫ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ФАКУЛЬТЕТІ
ФИЗИКА ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР КАФЕДРАСЫ
Сабақ жоспары
Тақырыбы: Электр тогы. Ток көздері.
Орындаған: Исабекова Алмагүл Серікқызы
Қабылдаған: Жапарова Мейрамгул Сериккановна
Өскемен қаласы, 2018-2019 жж
шағым қалдыра аласыз
















