Материалдар / Электр тогының химиялық әсері. Фарадей заңы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электр тогының химиялық әсері. Фарадей заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұнына сай жасалды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
5017
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:

8.3 А Тұрақты электр тогы

Мектеп:№261 С.Лапин атындағы орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Наубетова Акмарал Жаркинбаевна


СЫНЫП: 8

Қатысқандар :

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Электр тогының химиялық әсері. Фарадей заңы


Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

8.4.2.18 сұйықтардағы электр тогын сипаттау.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • Сұйықтардағы электр тогының пайда болу құбылысын сипаттайды.


Оқушылардыңбасымбөлігі:


  • Электролиз заңының техникада қолданылуына мысалдар келтіре алады.


Кейбіроқушылар:


  • Электролиз заңын есептер шығаруда қолданады

  • Электролиз заңын қолданып есептер шығарады.



Бағалаукритерийі

  1. Сұйықтардағы электр тогының пайда болу құбылысын ажыратады

  2. Электролиз заңын қолданып есептер шығарады


Тілдік мақсаттар












Оқушылар: Не істей алады?

Cұйықтарда электр тогының пайда болуын академиялық тілде түсіндіре алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Электр тізбегі, электр тогы, электролит, электролиз, анод, катод, оң және теріс иондар


Сыныптағы диалог:

Сұйықтардағы электр тогы деп ...

Cұйықтардағы электр тогын тасымалдайтын бөлшектер ....

Электролиттің кедергісі ....


Құндылықтарға баулу

- Өмір бойы оқуға дайын болу

- шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау



Пәнаралық байланыс

химия, ағылшын тілі, математика


Алдыңғы оқу

Электр тогы, электр тогының пайда болу шарттары, электр тогын тасымалдайтын бөлшектер туралы біледі. (Физика 8 сынып)



Сабақ барысы



Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

2мин



І.Ұйымдастыру кезeңі.

Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару, оларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру









5 мин



Мұғалімнің /оқушының іс-әрекеттері



Тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға демонстрациялық эксперимент көрсетіледі.

1-эксперимент: ток көзінен, шамнан, дистелденген су

2-эксперимент: ток көзінен, шамнан, құбыр суынан тұрады. 1-экспериментте шам жанбайды. Екінші экспериментте жанады. Неліктен?

Себебі: бірінші су тазартылған су, ол жерде электр тогын тасымалдайтын зарядталған бөлшектер жоқ. Ал екінші су электролит яғни құрамында металдың, сілтілердің, қышқылдардың ерітінділері бар. Сондықтан электр тогын тасымалдайды, шам жанады.


Оқушылар өздерінің қорытындысын ортаға салады. Сонымен қатар, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


Мақсат қою

  1. Сұйықтардағы электр тогының пайда болу құбылысын сипаттау.

  2. Электролиз заңының техникадағы қолданылуына мысалдар келтіру

  3. Электролиз заңына байланысты есептер шығару.


ІІ. Сыныпты химиялық қосылыстар бойынша топқа бөлу.

  1. Тұздар (NaCl, CaCl2, CuSO4, Zn(NO3)2,)

  2. Қышқылдар(HCl, H2CO3, H2SO4, H3PO4, HNO3)

  3. Сілтілер(KOH, NaOH, Ca(OH)2, Zn(OH)2)


























Таратпа материалдар


Сабақтыңортасы

19 мин















7 мин






















5 мин












III. Топтық жұмыс «Зерттеушілік жоба» әдісі

3 топқа мəтінді тапсырмалар таратылып беріледі. Оқушылар мəтінді жеке дара оқиды, бір – бірімен талдайды, бір-біріне түсіндіреді, тақырыптың негізгі ойын айтады. Тақырып бойынша оқушылар постер қорғайды, өз ұсыныстарымен бөліседі.

  1. «Тұздар» тобы:«Электролиттердегі электр тогы»

  2. «Қышқылдар» тобы: «Электролиз заңы»

  3. «Сілтілер» тобы: « Электролиздің техникада қолданылуы»


Кері байланыс: «Ашық микрофон» әдісі

Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.



IV. Жеке жұмыс«Шоллер табақшасы»

Оқушыларға А, В, С деңгейдегі есептер таратылады.

А – қызыл, В – сары, С – жасыл табақшаға есептер салынады.

А деңгейіндегі есептер:

1) Электролит арқылы 1 сағатбойы 1А ток жүреді. Катодқабөлінгенкүмістіңмассасы (күмістiң электрохимиялықэквиваленті 1,118*10-6 кг/Кл)

2) Никель тұзының ерітіндісі арқылы 45 мин бойы 8А ток жіберілген болса, қанша никель бөлініп шықты?

3) Тәжірибені орындау кезінде катодтан 4А ток өткенде, 20 мин ішінде массасы 1,5г мыс бөлінді. Тәжірибелік мәліметтерге сүйене отырып, мыстың электрохимиялық эквивалентін анықтаңдар.


«Дайын жауап» арқылы оқушылар төмендегі дескрипторарқылы өзін-өзі бағалайды. Жауап дұрыс емес оқушыларға кері байланыс беріледі

1

Есептің берілгенің дұрыс жаза алады


2

Өлшем бірлікті ХБЖ-не келтіре алады


3

Формуланы жазады, түрлендіре алады


4

Дұрыс есептей алады



V. «Венн диаграмма» әдісі бойынша жұптық жұмыс. .

  1. Металдардағы және сұйықтардағы электр тогының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсету

Металдардағы электр

тогы


Сұйықтардағы

электр тогы



Ортақ қасиеті













ҚБ. Оқушылар мұғалім берген дескриптор арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды.

  • Екі ортаның 2 ұқсас қасиетін анықтайды;

  • Екі ортаның 2 айырмашылық қасиетін анықтайды;



АКТ қолдану














Деңгейлік есептер салынған табақшалар


Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия

Рефлексия – «кері байланыс» оқушылар өз іс- әрекеттерін бағалайды. (өзін – өзі бақылау, толқыныс).


«Серіктестіктеріңізбен сөйлесіңіз»

  • Білген 3 нәрсемен

  • О ңай деп ойлайтын нәрсемен

  • Қиын деп ойлайтын нәрсемен

  • Болашақта оқуға тиіс нәрсемен


Кері байланыс:


Үйге тапсырма: §31. 23-жаттығу








Оқулық. «Арман ПВ» баспасы



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

  1. Оқушылардың білім деңгейін және қажеттіліктерін ескере отырып, есептер үш деңгейде беріледі

  2. Оқушыларды қолдау үшін ашық, жоғары дәрежедегі сұрақтар қойылады

  3. Түрлі тапсырмалар, топтық жұмыста дереккөздер, ресустар арқылы қолдау көрсетіледі.


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

  1. Топтардың бірін-бірі бағалауы дескрипторлар арқылы

  2. Жұптың өзін-өзі бағалауы есептің дайын жауабы арқылы

  3. Мұғалімнің бағалауы дескрептер арқылы

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған іс- шаралардың орындалуын үйлестіру.





Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!