III. Топтық жұмыс
«Зерттеушілік жоба» әдісі
3 топқа мəтінді тапсырмалар
таратылып беріледі. Оқушылар мəтінді жеке дара оқиды, бір – бірімен
талдайды, бір-біріне түсіндіреді, тақырыптың негізгі ойын айтады.
Тақырып бойынша оқушылар постер қорғайды, өз ұсыныстарымен
бөліседі.
-
«Тұздар»
тобы:«Электролиттердегі электр
тогы»
-
«Қышқылдар»
тобы: «Электролиз
заңы»
-
«Сілтілер»
тобы: « Электролиздің техникада
қолданылуы»
Кері
байланыс: «Ашық микрофон»
әдісі
Оқушылар қолдарына микрофон
ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап
береді.
IV. Жеке жұмыс«Шоллер
табақшасы»
Оқушыларға А, В, С деңгейдегі
есептер таратылады.
А – қызыл, В – сары, С – жасыл
табақшаға есептер салынады.
А деңгейіндегі
есептер:
1) Электролит арқылы 1 сағатбойы 1А ток
жүреді. Катодқабөлінгенкүмістіңмассасы (күмістiң
электрохимиялықэквиваленті 1,118*10-6
кг/Кл)
2) Никель тұзының ерітіндісі
арқылы 45 мин бойы 8А ток жіберілген болса, қанша никель бөлініп
шықты?
3) Тәжірибені орындау кезінде
катодтан 4А ток өткенде, 20 мин ішінде массасы 1,5г мыс бөлінді.
Тәжірибелік мәліметтерге сүйене отырып, мыстың электрохимиялық
эквивалентін анықтаңдар.
«Дайын
жауап» арқылы оқушылар төмендегі
дескрипторарқылы өзін-өзі бағалайды. Жауап дұрыс емес оқушыларға
кері байланыс беріледі
1
|
Есептің берілгенің дұрыс жаза
алады
|
|
2
|
Өлшем бірлікті ХБЖ-не келтіре
алады
|
|
3
|
Формуланы жазады, түрлендіре
алады
|
|
4
|
Дұрыс есептей
алады
|
|
V.
«Венн диаграмма» әдісі
бойынша жұптық жұмыс. .
-
Металдардағы және сұйықтардағы электр тогының ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын көрсету
Металдардағы
электр
тогы
Сұйықтардағы
электр тогы
Ортақ
қасиеті
ҚБ.
Оқушылар
мұғалім берген дескриптор арқылы жұптар бірін-бірі
бағалайды.
|