Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
|
Мақсат
|
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
|
Нәтиже
|
Бағалау
|
Критерий
лер
|
дескриптор
|
Ұпай
|
Жиынтық баға
|
Білу
5
минут
|
Үй тапсырмасы бойынша
«Кім жылдам?» ойлы сұрақтарына жауап табу.
|
1.Иондар арасында жүретін
реакция?
2.Қандай жағдайларды ион алмасу реакциялары
аяғына дейін жүреді ?
3.
BaCI2
+
H2SO4
ион алмасу реакциясы аяғына
дейін жүре ме, жүрсе себебі неге?
4.Na2CO3
+ HCI ион алмасу реакциясы
аяғына дейін жүре ме, жүрсе себебі неге?
|
Өткен сабақ бойынша
білімдерін нақты көрсете отырып, ойлы сұрақтарға ұтқыр жауаптар
табу арқылы білімді нақтылау.
|
Білімді зерделеу
|
Нақты қалыптас қан
|
3
|
|
Қалыптасқан
|
2
|
Қалыптаспа ған
|
1
|
Түсіну
15
минут
|
Оқулық мәтінін игерту
|
Оқулық бойынша топтық
жұмыс\мәтінмен жұмыс. Топтастыру
«Қышқылдардың,
негіздердің және тұздардың ортақ химиялық
қасиеттері».
|
Мәтінмен топтық жұмыс
жүргізе отырып, талдау жасап, негізгі мәліметтерді топтатсыру
арқылы оқулықтағы мәтінді игереді.
|
Топтық жұмыстың ұйымдасты
рылуы
|
Топтық жұмыс толық ұйымдасты
рылды
|
3
|
|
Топтық жұмыс ұйымдасты
рылды
|
2
|
Топтық жұмыс толық ұйымдасты
рылмады
|
1
|
Қолдану
10
минут
|
Игерген білімдерін тиімді
қолдану
|
Топтық тапсырмалар
Деңгейлік жаттығулар.
1. № 5
(б)
2. №8
3.
№41(а,в).
|
Деңгейлік жаттығулар
орындау барысында игерген білімдерін тиімді пайдалана
алады.
|
Ойларын жүйелеу
мүмкіндігі
|
Жоғары
|
3
|
|
Қалыпты
|
2
|
Төмен
|
1
|
Талдау
5
минут
|
«Мың рет естігенше, бір рет көрген
жақсы».
Тәжірибеден
өткізу
|
Зертханалық жұмыс жүргізу
Zn +
H2SO4
Na2CO3
+
H2SO4
AgNO3
+ HCI
NaOH +
FeSO4
|
Теориялық білімдерін
практикаға ұштастыра алады.
|
Практика лық дағдысы
|
Жоғары
қалыптасқан
|
3
|
|
Қалыптасқан
|
2
|
Төмен
|
1
|
Жинақтау
5
минут
|
Көзбен көретін айғақтар негізінде
тұжырымдау
|
ЭДТ тұрғысынан таратпа
материалда берілген қышқылдарды, негіздерді және тұздарды химиялық
қасиеттеріне қарай топтастыр.
|
Қышқылдарды, негіздерді
және тұздарды электролиттік диссоциация тұрғысынан химиялық
қасиеттеріне қарай алынған мәліметтерді саралап, топтастыра
алады.
|
Тапсырма ны орындау
мүмкіндіктерін қадағалау
|
Тапсырманы толық орындады
|
3
|
|
Қателіктері болды
|
2
|
Мүлдем орындай алмады
|
1
|
Бағалау
5
минут
|
Түсінік қорын анықтау
|
- Сабақтан не ала
алдыңыз, не ұнады?
- Сіз үшін әлі де игерілмеген тұстары...
- Сіз үшін мүлдем пайдасыз
мәліметтер...
|
Ойын еркін, нақты
білдіре біледі
|
Ойды түйіндеу шеберлігі
|
Түсінікті жеткізу қабілеті
жоғары
|
3
|
|
Түсінікті жеткізу қабілеті
қалыпты
|
2
|
Түсінікті жеткізу қабілеті
төмен
|
1
|