Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Электролиз ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Мусталдинова С.К |
|||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Электролиз |
|||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары |
10.2.3.8 электролиз процесінің мәнін сипаттау; 10.2.3.9 электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдану |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
- Электролиз процесінің мәнін түсіндіреді;
|
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Катод, анод, электрод анықтайды және жазады; - «Электролиз» процесінің мәнін сипаттайды; - электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдана алады Пәнге қатысты лексика мен терминология Электролиз. Ерітінді, балқыма, анод, катод, анион, катион Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады. Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелері: |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Зайырлы қоғам жəне жоғары руханият. Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. |
|||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физика , математика |
|||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
9.1A Электролиттік диссоциация |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңбасы 0-6 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Қызығушылықты ояту. Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Үй жұмысын тексеру. «Сәкестендіру кестесі» әдісі Мақсаты: Жеке жұмыс жасау арқылы оқушылар сәйкестендіру кестесін беріп алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін тексеремін.
Жауаптары: 1А,2В,3С,4Д,5Е,6Б,7Г,8Ж,9И,10К Бағалау критерийлері 10-9 балл – «Керемет» 8-7 балл – «Өте жақсы» 6-5 балл – «Жақсы» 4-0 балл – «Қайталаңыз» Қалыптастырушы бағалау: «Өзара бағалау» әдісі Интербесенді тақтада жауаптары көрсетіледі. Оқушылар дәптерлерімен алмасып,бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау жүргізеді. Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі Мақсаты: Оқушылар өзіне белгілі мағлұматтар мен жаңа деректерді салыстыруға, бұрыннан білетіндерінің негізінде өздерінің танымдық талаптарын анықтап, сондай-ақ оқушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға, өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға жəне шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді. |
Қосымша №1 |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 7-10мин
10-25мин
26-35 мин
|
Экрандық құралдармен жұмыс 1. Бейнеролик «Ерітінділердегі электролиз процесі» көрсету. Мақсаты: мультимедиалық таныстырылымдар пайдалануға негізделген графика қолданылған бағдарламалық өнімдер оқушылардың түйсігін, образды ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. 2. Оқулықпен жұмыс Электролиз-тұрақты токтың әсерінен электролиттердің сулы ерітнділерінде немесе балқымаларында электродтарда жүретін тотығу-тотықсыздану процесі Тапсырма №1 Химиялық диктант. Мақсаты: оқушылардың тақырыпқа байланысты сөздік қорларын молайтып, тілдік дағдылардың дамыту. (а) Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады. (b) Электролиз кезінде катод пен анодта қандай процестер жүзеге асады? _____________________________________ Дескриптор: - катод, анод, электрод ұғымдарының мәнін сипаттайды; - электролиз кезінде катод пен анодта жүзеге асатын процестерді көрсетеді. Кері баланыс «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы», «Қайтала оқы») ҚБ: «Көршіне әңгімелеп бер» әдісі Мақсаты: оқушы өз жауабымен бөлісіп, талдайды.Оқылым және айтылым дағдысы қалыптасады. Топтық жұмыс (үлестірме арқылы 3 топқа бөлу) Химиялық эксперимент. Мақсаты Эксперимент арқылы оқушылар заттарды және оларда болып жатқан өзгерістерді танып біледі. Оқушыларды білік, дағдылармен ғана байытып қоймай, олардың өз білімін тексеру тәсілі болып табылады. Тапсырма 2 Күміс нитраты ерітіндісінің электролизі кезінде жүзеге асатын процестерді көрсетіңіз:
Дискриптор:
Кері байланыс: «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы») ҚБ: «+,-,қызықты» әдісі арқылы жұмыстың жақсы жақтары, кемшіліктері және қызықты элементтері бағаланады, оқушыларға оқу барысында не қолынан келді, ал нені істей алмағандарын аңықтауға көрсетеді Өздік жұмыс. Тапсырма3 Тест Мақсаты: тақырып бойынша алған білімдерін тексеру, қорыту, пысықтау. 1. Катодта – судың тотықсыздануы, анодта – қышқыл қалдығының тотығуы жүретін ерітіндінің электролизі:
|