Материалдар / Электролиз ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электролиз ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәнінен электролиз тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
1850
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Мусталдинова С.К

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0


Сабақ тақырыбы

Электролиз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары

10.2.3.8 электролиз процесінің мәнін сипаттау;

10.2.3.9 электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдану


Сабақ мақсаттары

- Электролиз процесінің мәнін түсіндіреді;

  • Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолданады.

Бағалау

критерийлері

- Катод, анод, электрод анықтайды және жазады;

- «Электролиз» процесінің мәнін сипаттайды;

- электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолданады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдана алады

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Электролиз. Ерітінді, балқыма, анод, катод, анион, катион Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод

Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады. Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелері:

Құндылықтарға баулу


Зайырлы қоғам жəне жоғары руханият.

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады.

Пәнаралық байланыстар

Физика , математика

Тақырып бойынша

алдыңғы білім

9.1A Электролиттік диссоциация

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтыңбасы

0-6 мин


Оқушылармен сәлемдесу. Қызығушылықты ояту. Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Үй жұмысын тексеру.

«Сәкестендіру кестесі» әдісі

Мақсаты:

Жеке жұмыс жасау арқылы оқушылар сәйкестендіру кестесін беріп алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін тексеремін.

1). Тотығу-дәрежесінің түсінігі?

С. 5


2).Тотығу-дәрежесі қандай цифрлармен жазылады?

А. Молекула құрамының атом құрылысының сипаттамасы.


3)Химиялық қосылыста неше ереже бар?

Д. Тотықсыздандырғыш

4)Электрондарын беріп жіберетін атомдар не деп аталады?


Б. Тотықсандырғыш тотыққанда ауыспалы жолмен көбеюі


5)Электрондарын қосып жіберетін аьомдар не деп аталады?

К. Атомның процесі

6)Электрондардың баланс әдісі деген не?

В. Араб цифрларымен + -


7)Диспропорциялау реакциясының мағынасы?

Ж Тотығу-дәрежесі

8)Конмутация реакциясында не өзгереді?


И. 0


9)Жәй заттарда тотығу-дәрежесі нешеге тең?

Е. Тотықтырғыш


10)Тотығу-тотықсыздану реакциядары деген не?

Г. Өздігімен тотығу және тотықсыздану



Жауаптары: 1А,2В,3С,4Д,5Е,6Б,7Г,8Ж,9И,10К

Бағалау критерийлері

10-9 балл – «Керемет»

8-7 балл – «Өте жақсы»

6-5 балл – «Жақсы»

4-0 балл – «Қайталаңыз»

Қалыптастырушы бағалау: «Өзара бағалау» әдісі

Интербесенді тақтада жауаптары көрсетіледі. Оқушылар дәптерлерімен алмасып,бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау жүргізеді.

Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі

Мақсаты: Оқушылар өзіне белгілі мағлұматтар мен жаңа деректерді салыстыруға, бұрыннан білетіндерінің негізінде өздерінің танымдық талаптарын анықтап, сондай-ақ оқушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға, өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға жəне шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді.









Қосымша №1

Сабақтың ортасы

7-10мин

































10-25мин



























































26-35 мин

























Экрандық құралдармен жұмыс

1. Бейнеролик «Ерітінділердегі электролиз процесі» көрсету.

Мақсаты:

мультимедиалық таныстырылымдар пайдалануға негізделген графика қолданылған бағдарламалық өнімдер оқушылардың түйсігін, образды ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

2. Оқулықпен жұмыс

Электролиз-тұрақты токтың әсерінен электролиттердің сулы ерітнділерінде немесе балқымаларында электродтарда жүретін тотығу-тотықсыздану процесі

Тапсырма №1

Химиялық диктант.

Мақсаты: оқушылардың тақырыпқа байланысты сөздік қорларын молайтып, тілдік дағдылардың дамыту.

(а) Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады.

(b) Электролиз кезінде катод пен анодта қандай процестер жүзеге асады? _____________________________________

Дескриптор:

- катод, анод, электрод ұғымдарының мәнін сипаттайды;

- электролиз кезінде катод пен анодта жүзеге асатын процестерді көрсетеді.

Кері баланыс «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы», «Қайтала оқы»)

ҚБ: «Көршіне әңгімелеп бер» әдісі Мақсаты: оқушы өз жауабымен бөлісіп, талдайды.Оқылым және айтылым дағдысы қалыптасады.

Топтық жұмыс (үлестірме арқылы 3 топқа бөлу)

Химиялық эксперимент.

Мақсаты

Эксперимент арқылы оқушылар заттарды және оларда болып жатқан өзгерістерді танып біледі. Оқушыларды білік, дағдылармен ғана байытып қоймай,

олардың өз білімін тексеру тәсілі болып табылады.

Тапсырма 2

Күміс нитраты ерітіндісінің электролизі кезінде жүзеге асатын процестерді көрсетіңіз:

  1. катодта жүретін реакция теңдеуін жазыңыз: _________________________________

  2. анодта жүретін реакция теңдеуін жазыңыз: _________________________________

  3. реакцияның толық иондық теңдеуін жазыңыз: ________________________________

  4. теңдеулерін теңестіреді;

  5. электролиз тәжірибесін жасап көрсетеді

Дискриптор:

  • белсенділігі төмен металл мен оттекті қышқыл қалдығынан түзілген тұз ерітіндісінің электролиз реакциясының теңдеуін жазады;

  • кестеден балқыма электролизі нәтижесінде түзілетін өнімдерді көрсетеді;

  • кестеден ерітінді электролизі нәтижесінде түзілетін өнімдерді көрсетеді;

Кері байланыс: «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы»)

ҚБ: «+,-,қызықты» әдісі арқылы жұмыстың жақсы жақтары, кемшіліктері және қызықты элементтері бағаланады, оқушыларға оқу барысында не қолынан келді, ал нені істей алмағандарын аңықтауға көрсетеді

Өздік жұмыс.

Тапсырма3

Тест

Мақсаты: тақырып бойынша алған білімдерін тексеру, қорыту, пысықтау.

1. Катодта судың тотықсыздануы, анодта қышқыл қалдығының тотығуы жүретін ерітіндінің электролизі:

    1. Na2S

    2. Na2SO3

    3. NaF


    1. NaNO3

  1. Калий хлориді ерітіндісінің электролизі кезінде анодта бөлінеді:

    1. хлор

    2. хлорсутек

    3. 770 ₸ - Сатып алу

      Ресми байқаулар тізімі
      Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!