Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні: Мусталдинова С.К

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:0


    Сабақ тақырыбы

    Электролиз

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары

    10.2.3.8 электролиз процесінің мәнін сипаттау;

    10.2.3.9 электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдану


    Сабақ мақсаттары

    - Электролиз процесінің мәнін түсіндіреді;

    • Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолданады.

    Бағалау

    критерийлері

    - Катод, анод, электрод анықтайды және жазады;

    - «Электролиз» процесінің мәнін сипаттайды;

    - электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдана алады

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Электролиз. Ерітінді, балқыма, анод, катод, анион, катион Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод

    Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады. Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелері:

    Құндылықтарға баулу


    Зайырлы қоғам жəне жоғары руханият.

    Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады.

    Пәнаралық байланыстар

    Физика , математика

    Тақырып бойынша

    алдыңғы білім

    9.1A Электролиттік диссоциация

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтыңбасы

    0-6 мин


    Оқушылармен сәлемдесу. Қызығушылықты ояту. Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

    Үй жұмысын тексеру.

    «Сәкестендіру кестесі» әдісі

    Мақсаты:

    Жеке жұмыс жасау арқылы оқушылар сәйкестендіру кестесін беріп алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін тексеремін.

    1). Тотығу-дәрежесінің түсінігі?

    С. 5


    2).Тотығу-дәрежесі қандай цифрлармен жазылады?

    А. Молекула құрамының атом құрылысының сипаттамасы.


    3)Химиялық қосылыста неше ереже бар?

    Д. Тотықсыздандырғыш

    4)Электрондарын беріп жіберетін атомдар не деп аталады?


    Б. Тотықсандырғыш тотыққанда ауыспалы жолмен көбеюі


    5)Электрондарын қосып жіберетін аьомдар не деп аталады?

    К. Атомның процесі

    6)Электрондардың баланс әдісі деген не?

    В. Араб цифрларымен + -


    7)Диспропорциялау реакциясының мағынасы?

    Ж Тотығу-дәрежесі

    8)Конмутация реакциясында не өзгереді?


    И. 0


    9)Жәй заттарда тотығу-дәрежесі нешеге тең?

    Е. Тотықтырғыш


    10)Тотығу-тотықсыздану реакциядары деген не?

    Г. Өздігімен тотығу және тотықсыздану



    Жауаптары: 1А,2В,3С,4Д,5Е,6Б,7Г,8Ж,9И,10К

    Бағалау критерийлері

    10-9 балл – «Керемет»

    8-7 балл – «Өте жақсы»

    6-5 балл – «Жақсы»

    4-0 балл – «Қайталаңыз»

    Қалыптастырушы бағалау: «Өзара бағалау» әдісі

    Интербесенді тақтада жауаптары көрсетіледі. Оқушылар дәптерлерімен алмасып,бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау жүргізеді.

    Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі

    Мақсаты: Оқушылар өзіне белгілі мағлұматтар мен жаңа деректерді салыстыруға, бұрыннан білетіндерінің негізінде өздерінің танымдық талаптарын анықтап, сондай-ақ оқушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға, өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға жəне шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді.









    Қосымша №1

    Сабақтың ортасы

    7-10мин

































    10-25мин



























































    26-35 мин

























    Экрандық құралдармен жұмыс

    1. Бейнеролик «Ерітінділердегі электролиз процесі» көрсету.

    Мақсаты:

    мультимедиалық таныстырылымдар пайдалануға негізделген графика қолданылған бағдарламалық өнімдер оқушылардың түйсігін, образды ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    2. Оқулықпен жұмыс

    Электролиз-тұрақты токтың әсерінен электролиттердің сулы ерітнділерінде немесе балқымаларында электродтарда жүретін тотығу-тотықсыздану процесі

    Тапсырма №1

    Химиялық диктант.

    Мақсаты: оқушылардың тақырыпқа байланысты сөздік қорларын молайтып, тілдік дағдылардың дамыту.

    (а) Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады.

    (b) Электролиз кезінде катод пен анодта қандай процестер жүзеге асады? _____________________________________

    Дескриптор:

    - катод, анод, электрод ұғымдарының мәнін сипаттайды;

    - электролиз кезінде катод пен анодта жүзеге асатын процестерді көрсетеді.

    Кері баланыс «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы», «Қайтала оқы»)

    ҚБ: «Көршіне әңгімелеп бер» әдісі Мақсаты: оқушы өз жауабымен бөлісіп, талдайды.Оқылым және айтылым дағдысы қалыптасады.

    Топтық жұмыс (үлестірме арқылы 3 топқа бөлу)

    Химиялық эксперимент.

    Мақсаты

    Эксперимент арқылы оқушылар заттарды және оларда болып жатқан өзгерістерді танып біледі. Оқушыларды білік, дағдылармен ғана байытып қоймай,

    олардың өз білімін тексеру тәсілі болып табылады.

    Тапсырма 2

    Күміс нитраты ерітіндісінің электролизі кезінде жүзеге асатын процестерді көрсетіңіз:

    1. катодта жүретін реакция теңдеуін жазыңыз: _________________________________

    2. анодта жүретін реакция теңдеуін жазыңыз: _________________________________

    3. реакцияның толық иондық теңдеуін жазыңыз: ________________________________

    4. теңдеулерін теңестіреді;

    5. электролиз тәжірибесін жасап көрсетеді

    Дискриптор:

    • белсенділігі төмен металл мен оттекті қышқыл қалдығынан түзілген тұз ерітіндісінің электролиз реакциясының теңдеуін жазады;

    • кестеден балқыма электролизі нәтижесінде түзілетін өнімдерді көрсетеді;

    • кестеден ерітінді электролизі нәтижесінде түзілетін өнімдерді көрсетеді;

    Кері байланыс: «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы»)

    ҚБ: «+,-,қызықты» әдісі арқылы жұмыстың жақсы жақтары, кемшіліктері және қызықты элементтері бағаланады, оқушыларға оқу барысында не қолынан келді, ал нені істей алмағандарын аңықтауға көрсетеді

    Өздік жұмыс.

    Тапсырма3

    Тест

    Мақсаты: тақырып бойынша алған білімдерін тексеру, қорыту, пысықтау.

    1. Катодта – судың тотықсыздануы, анодта – қышқыл қалдығының тотығуы жүретін ерітіндінің электролизі:

      1. Na2S

      2. Na2SO3

      3. NaF


      1. NaNO3

    1. Калий хлориді ерітіндісінің электролизі кезінде анодта бөлінеді:

      1. хлор

      2. хлорсутек

      3. Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        ЖИ арқылы жасау
        bolisu
        Бөлісу
        1 - айлық
        Материал тарифі
        -96% жеңілдік
        00
        05
        00
        ҚМЖ
        Ашық сабақ
        Тәрбие сағаты
        Презентация
        БЖБ, ТЖБ тесттер
        Көрнекіліктер
        Балабақшаға арнарлған құжаттар
        Мақала, Эссе
        Дидактикалық ойындар
        және тағы басқа 400 000 материал
        Барлық 400 000 материалдарды шексіз
        жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
        1 990 ₸ 49 000₸
        1 айға қосылу
        Материалға шағымдану

        Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

        Жариялаған:
        Мусталдинова Сауле Кошеровна
        17 Мамыр 2021
        2173
        Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

        Электролиз ашық сабақ

        Тақырып бойынша 11 материал табылды

        Электролиз ашық сабақ

        Материал туралы қысқаша түсінік
        Химия пәнінен электролиз тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
        Материалдың қысқаша нұсқасы




        Мектеп:

        Күні:

        Мұғалімніңаты-жөні: Мусталдинова С.К

        Сынып: 10

        Қатысқандар саны:

        Қатыспағандар саны:0


        Сабақ тақырыбы

        Электролиз

        Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары

        10.2.3.8 электролиз процесінің мәнін сипаттау;

        10.2.3.9 электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдану


        Сабақ мақсаттары

        - Электролиз процесінің мәнін түсіндіреді;

        • Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолданады.

        Бағалау

        критерийлері

        - Катод, анод, электрод анықтайды және жазады;

        - «Электролиз» процесінің мәнін сипаттайды;

        - электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолданады.

        Тілдік мақсаттар

        Оқушылар орындай алады:

        Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелерді қолдана алады

        Пәнге қатысты лексика мен терминология

        Электролиз. Ерітінді, балқыма, анод, катод, анион, катион Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

        Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод

        Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады. Электродтардағы электролиз өнімдерін болжау үшін эмпирикалық ережелері:

        Құндылықтарға баулу


        Зайырлы қоғам жəне жоғары руханият.

        Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады.

        Пәнаралық байланыстар

        Физика , математика

        Тақырып бойынша

        алдыңғы білім

        9.1A Электролиттік диссоциация

        Сабақ барысы

        Сабақтың жоспарланған кезеңдері

        Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

        Ресурстар

        Сабақтыңбасы

        0-6 мин


        Оқушылармен сәлемдесу. Қызығушылықты ояту. Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

        Үй жұмысын тексеру.

        «Сәкестендіру кестесі» әдісі

        Мақсаты:

        Жеке жұмыс жасау арқылы оқушылар сәйкестендіру кестесін беріп алдыңғы тақырып бойынша алған білімдерін тексеремін.

        1). Тотығу-дәрежесінің түсінігі?

        С. 5


        2).Тотығу-дәрежесі қандай цифрлармен жазылады?

        А. Молекула құрамының атом құрылысының сипаттамасы.


        3)Химиялық қосылыста неше ереже бар?

        Д. Тотықсыздандырғыш

        4)Электрондарын беріп жіберетін атомдар не деп аталады?


        Б. Тотықсандырғыш тотыққанда ауыспалы жолмен көбеюі


        5)Электрондарын қосып жіберетін аьомдар не деп аталады?

        К. Атомның процесі

        6)Электрондардың баланс әдісі деген не?

        В. Араб цифрларымен + -


        7)Диспропорциялау реакциясының мағынасы?

        Ж Тотығу-дәрежесі

        8)Конмутация реакциясында не өзгереді?


        И. 0


        9)Жәй заттарда тотығу-дәрежесі нешеге тең?

        Е. Тотықтырғыш


        10)Тотығу-тотықсыздану реакциядары деген не?

        Г. Өздігімен тотығу және тотықсыздану



        Жауаптары: 1А,2В,3С,4Д,5Е,6Б,7Г,8Ж,9И,10К

        Бағалау критерийлері

        10-9 балл – «Керемет»

        8-7 балл – «Өте жақсы»

        6-5 балл – «Жақсы»

        4-0 балл – «Қайталаңыз»

        Қалыптастырушы бағалау: «Өзара бағалау» әдісі

        Интербесенді тақтада жауаптары көрсетіледі. Оқушылар дәптерлерімен алмасып,бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау жүргізеді.

        Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі

        Мақсаты: Оқушылар өзіне белгілі мағлұматтар мен жаңа деректерді салыстыруға, бұрыннан білетіндерінің негізінде өздерінің танымдық талаптарын анықтап, сондай-ақ оқушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға, өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға жəне шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді.









        Қосымша №1

        Сабақтың ортасы

        7-10мин

































        10-25мин



























































        26-35 мин

























        Экрандық құралдармен жұмыс

        1. Бейнеролик «Ерітінділердегі электролиз процесі» көрсету.

        Мақсаты:

        мультимедиалық таныстырылымдар пайдалануға негізделген графика қолданылған бағдарламалық өнімдер оқушылардың түйсігін, образды ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

        2. Оқулықпен жұмыс

        Электролиз-тұрақты токтың әсерінен электролиттердің сулы ерітнділерінде немесе балқымаларында электродтарда жүретін тотығу-тотықсыздану процесі

        Тапсырма №1

        Химиялық диктант.

        Мақсаты: оқушылардың тақырыпқа байланысты сөздік қорларын молайтып, тілдік дағдылардың дамыту.

        (а) Келесі берілген сөздер тізімін пайдаланып сөйлемді дұрыс аяқтаңыз: катод, анод,электрод Теріс зарядталған электрод .................... деп аталады. Электролиз кезінде аниондар ...........................тартылады.

        (b) Электролиз кезінде катод пен анодта қандай процестер жүзеге асады? _____________________________________

        Дескриптор:

        - катод, анод, электрод ұғымдарының мәнін сипаттайды;

        - электролиз кезінде катод пен анодта жүзеге асатын процестерді көрсетеді.

        Кері баланыс «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы», «Қайтала оқы»)

        ҚБ: «Көршіне әңгімелеп бер» әдісі Мақсаты: оқушы өз жауабымен бөлісіп, талдайды.Оқылым және айтылым дағдысы қалыптасады.

        Топтық жұмыс (үлестірме арқылы 3 топқа бөлу)

        Химиялық эксперимент.

        Мақсаты

        Эксперимент арқылы оқушылар заттарды және оларда болып жатқан өзгерістерді танып біледі. Оқушыларды білік, дағдылармен ғана байытып қоймай,

        олардың өз білімін тексеру тәсілі болып табылады.

        Тапсырма 2

        Күміс нитраты ерітіндісінің электролизі кезінде жүзеге асатын процестерді көрсетіңіз:

        1. катодта жүретін реакция теңдеуін жазыңыз: _________________________________

        2. анодта жүретін реакция теңдеуін жазыңыз: _________________________________

        3. реакцияның толық иондық теңдеуін жазыңыз: ________________________________

        4. теңдеулерін теңестіреді;

        5. электролиз тәжірибесін жасап көрсетеді

        Дискриптор:

        • белсенділігі төмен металл мен оттекті қышқыл қалдығынан түзілген тұз ерітіндісінің электролиз реакциясының теңдеуін жазады;

        • кестеден балқыма электролизі нәтижесінде түзілетін өнімдерді көрсетеді;

        • кестеден ерітінді электролизі нәтижесінде түзілетін өнімдерді көрсетеді;

        Кері байланыс: «Ауызша мадақтау» әдісі («Жарайсың», «Жақсы»)

        ҚБ: «+,-,қызықты» әдісі арқылы жұмыстың жақсы жақтары, кемшіліктері және қызықты элементтері бағаланады, оқушыларға оқу барысында не қолынан келді, ал нені істей алмағандарын аңықтауға көрсетеді

        Өздік жұмыс.

        Тапсырма3

        Тест

        Мақсаты: тақырып бойынша алған білімдерін тексеру, қорыту, пысықтау.

        1. Катодта – судың тотықсыздануы, анодта – қышқыл қалдығының тотығуы жүретін ерітіндінің электролизі:

          1. Na2S

          2. Na2SO3

          3. NaF


          1. NaNO3

        1. Калий хлориді ерітіндісінің электролизі кезінде анодта бөлінеді:

          1. хлор

          2. хлорсутек

          3. Жүктеу
            bolisu
            Бөлісу
            ЖИ арқылы жасау
            Файл форматы:
            docx
            Химия Ашық сабақ 10 сынып
            17.05.2021
            2173
            Жүктеу
            ЖИ арқылы жасау
            Жариялаған:
            Мусталдинова Сауле Кошеровна
            Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
            шағым қалдыра аласыз
            Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
            Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
            Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
            Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
            Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
            Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
            Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
            Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
            Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
            Министірлікпен келісілген курстар тізімі

            Химия пәні

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Тарих пәні

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Биология пәні

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Ағылшын тілі пәні

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            География пәні

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Информатика пәні

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Мектепке дейінгі білім беру

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

            бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Дене шынықтыру

            пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Білім алушылардың білім сапасын арттыру

            мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
            80/108 сағат
            Толығырақ

            Инклюзивті білім беру

            жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
            80/108 сағат
            Толығырақ
            Ғылыми-әдістемелік орталығы
            Редакциямен байланыс
            +7 (771) 234-55-99
            Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
            жұма, 9:00 – 18:00
            Мекенжай:
            Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
            4 этаж, 406-кабинет
            Электронды пошта
            ustaztilegi@gmail.com
            Сведения об организации
            Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
            Политика конфиденциальности
            Сведения об организации