Материалдар / Электромагниттік индукция. 8 сынып ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Электромагниттік индукция. 8 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1. Электромагниттік индукцияның күнделікті өмірде және өндірістерде есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. 1.2. Электромагниттік индукция жайлы мағлұмат беру Оқушылардың басым бөлігі: Электромагниттің түрлерін ажыратады Электромагнитті тәжірибеде қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2018
1237
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімдік жоспарлауСабақ жоспарыФизика пән мұғалімі: Джуматаев.А

САБАҚ: Электромагниттік индукция.Мектеп: №91 ЖОМ
Күні: 02.03.2017жОқытушының аты-жөні: Джуматаев
СЫНЫП: 8 А сыныпҚатысушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)1.1. Электромагниттік индукцияның күнделікті өмірде және өндірістерде есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.1.2. Электромагниттік индукция жайлы мағлұмат беру
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:• электромагнитті біледі


Оқушылардың басым бөлігі:Электромагниттің түрлерін ажыратадыЭлектромагнитті тәжірибеде қолдана алады


Кейбір оқушылар:электромагнитті тұрмыста пайдалануды біледі
Тілдік мақсатОқушылар:• электромагнит сөзін талқылай алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер: электр, магнит, ток, өріс


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:Талқылауға арналған сұрақтар:• Қандай магнит түрлерін білесіздер?• магнит дегеніміз не?Жазылым бойынша:Бізге неліктен магнит қажет?
Осыған дейінгі меңгерген білімЭлектр құбылыстарын талдай алады.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы0-2 минут3-5 минут

(Т) Оқушылар терминдік сөздер бейнеленген карточкаларды алу арқылы тақ сан болатындай (3) топқа бөлінеді.(МК) Оқушыларға олардың топпен жұмыс жасайтыны түсіндіріледіФизикалық терминдер бейнеленген карточкалар
Ортасы6-16 минут



17-20 минут

21 минут16-23 минут







24-25 минут26-33 минут

34-37 минут





38-40 минут





40-43 минут





(Ұ,МК) «Ойлан тап» жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушыларды жаңа тақырыпты меңгертуге жетелейді:

(МК) Оқу құралын мұғалімнің қосымша ресурстар арқылы түсіндіреді.(Қ) Рефлексия: ТестТ,Қ) «Қайталау-оқу анасы» әдісі арқылы топтық жұмыс жасайды. Есептер шығарады. Жұмыс барысында мұғалім жекелеген оқушыларға қолдау көрсетіп, бағыт-бағдар беріп отырады.(Ұ,МК) Көрме. Оқушылар жасаған жұмыстарын қабырғаға ілу арқылы көрме ұйымдастырады. Барлық оқушылар достарының жұмыстарымен танысады.(Қ) Рефлексия: Тест(Т,Ө,ОТ,Қ) «Ияоқ» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабақты бекітеді.(Қ) Критериалды бағалау.(Қ) Рефлексия: Тест. Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстың тұсына жапсырады.
баспалар (печать), суреттер











Плакат, таныстырылым









Қауіпсіздік ережесі



Бағалау парақтары



Скочқушылардың дайындаған жұмыстары







Стикерлер
Аяқталуы44-45 минут

(МК,Ұ) Мұғалім жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұмыс орыны жинастарлады

Қосымша ақпарат
СаралауКөбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?Анағұрлым қабілеттіоқушыларғажаттығулардыкүрделендіруді қалайБағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКT байланыстарыҚұндылықтардағыбайланыс

Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы, арқылы іске асады.

Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап мақсатқа жетуіне байланысты жетті немесе талпынды деп бағаланадыматематика, тарихжаратылыстанупәндерімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды.
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!