Материалдар / Электрондардың атомдарда орналасуы. Энергетикалық деңгейлер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электрондардың атомдарда орналасуы. Энергетикалық деңгейлер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспар.
Сыныбы: 8Мектеп: «Н. Оңдасынов атындағы №5 жалпы білім беру орта мектебі»Мұғалімнің аты-жөні:Сатыкличова П.К Күні:16.11.17ж
Тақырыбы: §18. Электрондардың атомдарда орналасуы. Энергетикалық деңгейлер.
Мақсаты:Атом қабаттарына электрондардың заңдылықтары туралы түсінік алады.Электрон қабаттарының ерекшеліктерін айтады. Химиялық қасиетінің қазіргі өмірмен байланыстыра алады.
Күтілетін нәтижеБірлескен топпен жұмыс істеуге дағдыландыру; - топпен жұмыс кезінде оқушылар арасында ұйымшылдық пен сыйласымдықты ояту; - ойын еркін жеткізуге үйрету; - сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 
Керекті жабдықтарХимиялық элементтердің периодтық жүйесі,
Әдіс тәсілдерСұрақ-жауап,баяндау,түсіндіру



Пәнаралық байланысФизика, Биология

Пайдаланған ресурстарПериодтық жүйе

Сабақтың барысыМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру:Түгендеу2 минутМұғалім сыныпқа кіріп,оқушылармен амандасады.- Сәлеметсіздерме,балалар!- Сыныпта бүгін кім кезекші?Бүгін сабақта кім жоқ?Оқушыларды 3 топқа бөлініп отырғызылады.Оқушылар орнынан тұрып,мұғаліммен амандасады.Сосын сабақта кім жоқ екенін айтады. Оқушылар топқа бөлінеді.
II. Миға шабуыл3 мин Оқушылардың білімін тексеру. Периодтық жүйе көмегімен сұралады.

Оқушылар өткен сабақ бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.
III.Жаңа сабақ.ТұсаукесерТүсіну13 мин

Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.4 топқа бөөлініп оқиды.1 топ- электрондық қабатын оқиды.2 топ-Электрондардың орналасуы.3 топ- Атомдардағы электрондардың қозғалысы.4 топ-Электрондық қауызынАтом-молекулалық ілім- атомно-молекулярное учения – nuclear and molecular doctrine Атом- атом-atom Молекула – молекула-molecule Газ-газ - gas



Оқушылар жаңа сабақ бойынша сұрақтар қойып және жаңа терминдерді дәптерлеріне жазып отырады.
IV.Бекіту: 4 минТалдау «Кім алғыр» тапсырмасы орындалады. Элементтер беріледі қай топта, қай қатарда және энергетикалық деңгейлерін анықтайды.
  • Be-
  • Mg-
  • P-
  • C-
  • Cl-
  • Ca-


  • Жаңа сабақты қалай меңгергендігін анықтау мақсатында.
    Рефлексия2 минутМен бүгін ..........Маған.................. Егер де мен ........Мен үшін.............Оқушылар сабаққа қатынасуына қарай өз-өздерін бағалайды.
    Бағалау1 минут





    Оқушылар күнделіктерін алып келеді.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!