|
Ұзақ мерзімді сабақ жоспары |
7.2А бөлім – Тапсырмаларды электронды кестелердің көмегімен шешу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Калыбаева Гульмира Курманалиевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:7а |
Қатысқандар саны: 22 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
7.2.2 Электронды кесте элементтерін форматтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы на сілтеме) |
7.2.2.2 электронды кесте элементтерін пішімдеу(форматтау) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Электронды кесте элементтерін пішімдеуді білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Электронды кесте элементтерін пішімдеуді білу, компьютерде орындай алу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Электронды кестеде элементтерін пішімдеуде «Ұяшықтарды пішімдеу» терезесін қолдана білу, берілген тапсырмаларды компьютерде орындай алу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Электронды кесте элементтерін пішімдеуді түсінеді. Электронды кесте элементтерін пішімдеуді біледі. «Ұяшықтарды пішімдеу» терезесін қолданады, берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Электронды кесте элементтерін пішімдеу принципін ауызша түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Лексика және терминология: Число (Сан) Выравнивание (Туралау, теңестіру) Шрифт (Қаріп) Граница (шегара, жиек) Заливка (Құйып бояу) Защита (Қорғау) Кесте, ұяшық, қатар, баған, парақ, форматтау, теңестіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - Міндетті шешу үшін біз… пайдаландық, себебі … - электронды кесте уяшықтарын пішімдеу үшін … болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарға баулу арқылы оқушыларды практикалық жұмыста қарым-қатынас жасауға, жауапкершілікке, шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлауға, өмір бойы оқуға дайын болуға тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, қазақ тілі, орыс тілі, бейнелеу, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Microsoft Excel процессоры |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин
Топтастыру 3 мин
Білу 5 мин
Түсіну Оқылым. Оқулықпен топтық жұмыс. 10 мин
Сабақтың ортасы. Топтық жұмыс 5 мин
Дескрипторлар : Қолдану
Практикалық жеке жұмыс 5 мин
Дескрипторлар: |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбері құру арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы сүрет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа топтасады. Топ басшысы сайланады. Оқушыларға бағалау парақтары таратылады. Оқушылар «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіреді. Сабақтың басынан соңына дейін өзін-өзі бағалау әдісі бойынша тапсырманың орындалу деңгейіне қарай өзін-өзі бағалау парақшасы арқылы бағалайды. «Айналмалы бекет» әдісі бойынша «Электронды кесте элементтерін пішімдеу » тақырыбы екі бөлікке бөлініп топтарға беріледі. Оқушылар оқып, талдайды. Постер жасап, оны келесі топқа бір адам барып түсіндіреді. Оқушылар «Insert» әдісін қолданып дәптерге жазып алады. 2 топ бір-біріне тақырып бойынша сұрақтар қояды.
2-тапсырма. (Оқулықтан) 1. А5 ұяшығына «Күз» сөзін жаз. Сол сөзді
ұяшықтан өшіріп таста.
|
стикерлер, смайликтер, үлестірме тапсырмалар АКТ
Бағалау парақшасы Оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Практикалық жеке жұмыс 10 мин |
3-тапсырма (Оқулықтан)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дескрипторлар |
Білім алушы: Кестенің
шекараларын қоюды орындайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Үйге тапсырма 1 мин. |
Оқулықтағы тест тапсырмаларды орындап келу. Тақырыпты қайталау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 2 мин |
Оқушылар стикерлерге сабақ туралы ойларын жазады, білім ағашына орналастырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 2 мин |
Оқушыларды мадақтау, смайликтер, жүлдызшалар, бас бармақ әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз ? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс, Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-оқушылардың қажеттіліктеріне қарай деңгейлі тапсырмалар беру арқылы -Берген жауаптарын мейлінше қолдаймын, ұсыныс беремін -Дарында оқушыларға тапсырмаларды күрделентіріп беріп бару арқылы |
Тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың білім деңгейлерін анықтаймын
|
Пәнаралық байланыс Математика , бейнелеу, ағылшын, сызу, қазақ тілі, орыс тілі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электронды кестелерді форматтау
Электронды кестелерді форматтау
|
Ұзақ мерзімді сабақ жоспары |
7.2А бөлім – Тапсырмаларды электронды кестелердің көмегімен шешу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Калыбаева Гульмира Курманалиевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:7а |
Қатысқандар саны: 22 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
7.2.2 Электронды кесте элементтерін форматтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы на сілтеме) |
7.2.2.2 электронды кесте элементтерін пішімдеу(форматтау) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Электронды кесте элементтерін пішімдеуді білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Электронды кесте элементтерін пішімдеуді білу, компьютерде орындай алу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Электронды кестеде элементтерін пішімдеуде «Ұяшықтарды пішімдеу» терезесін қолдана білу, берілген тапсырмаларды компьютерде орындай алу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Электронды кесте элементтерін пішімдеуді түсінеді. Электронды кесте элементтерін пішімдеуді біледі. «Ұяшықтарды пішімдеу» терезесін қолданады, берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Электронды кесте элементтерін пішімдеу принципін ауызша түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Лексика және терминология: Число (Сан) Выравнивание (Туралау, теңестіру) Шрифт (Қаріп) Граница (шегара, жиек) Заливка (Құйып бояу) Защита (Қорғау) Кесте, ұяшық, қатар, баған, парақ, форматтау, теңестіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - Міндетті шешу үшін біз… пайдаландық, себебі … - электронды кесте уяшықтарын пішімдеу үшін … болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарға баулу арқылы оқушыларды практикалық жұмыста қарым-қатынас жасауға, жауапкершілікке, шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлауға, өмір бойы оқуға дайын болуға тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, қазақ тілі, орыс тілі, бейнелеу, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Microsoft Excel процессоры |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин
Топтастыру 3 мин
Білу 5 мин
Түсіну Оқылым. Оқулықпен топтық жұмыс. 10 мин
Сабақтың ортасы. Топтық жұмыс 5 мин
Дескрипторлар : Қолдану
Практикалық жеке жұмыс 5 мин
Дескрипторлар: |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбері құру арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы сүрет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа топтасады. Топ басшысы сайланады. Оқушыларға бағалау парақтары таратылады. Оқушылар «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіреді. Сабақтың басынан соңына дейін өзін-өзі бағалау әдісі бойынша тапсырманың орындалу деңгейіне қарай өзін-өзі бағалау парақшасы арқылы бағалайды. «Айналмалы бекет» әдісі бойынша «Электронды кесте элементтерін пішімдеу » тақырыбы екі бөлікке бөлініп топтарға беріледі. Оқушылар оқып, талдайды. Постер жасап, оны келесі топқа бір адам барып түсіндіреді. Оқушылар «Insert» әдісін қолданып дәптерге жазып алады. 2 топ бір-біріне тақырып бойынша сұрақтар қояды.
2-тапсырма. (Оқулықтан) 1. А5 ұяшығына «Күз» сөзін жаз. Сол сөзді
ұяшықтан өшіріп таста.
|
стикерлер, смайликтер, үлестірме тапсырмалар АКТ
Бағалау парақшасы Оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Практикалық жеке жұмыс 10 мин |
3-тапсырма (Оқулықтан)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дескрипторлар |
Білім алушы: Кестенің
шекараларын қоюды орындайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Үйге тапсырма 1 мин. |
Оқулықтағы тест тапсырмаларды орындап келу. Тақырыпты қайталау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 2 мин |
Оқушылар стикерлерге сабақ туралы ойларын жазады, білім ағашына орналастырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 2 мин |
Оқушыларды мадақтау, смайликтер, жүлдызшалар, бас бармақ әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз ? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс, Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-оқушылардың қажеттіліктеріне қарай деңгейлі тапсырмалар беру арқылы -Берген жауаптарын мейлінше қолдаймын, ұсыныс беремін -Дарында оқушыларға тапсырмаларды күрделентіріп беріп бару арқылы |
Тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың білім деңгейлерін анықтаймын
|
Пәнаралық байланыс Математика , бейнелеу, ағылшын, сызу, қазақ тілі, орыс тілі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















