Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
✅ Оқушылармен амандасу, сабаққа
дайындығын тексеру. ✅
Психологиялық ахуал қалыптастыру (мақтау,
ынталандыру сөздері). ✅ Сабақ мақсатымен
таныстыру.
|
4.
Топтастыру. «Үштікке саналу»
әдісі
арқылы 3 топқа
бірігеді.
І, ІІ, ІІІ
топтар.
5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
критерийлерімен таныстыру.
«Мозайка»
әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар
беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын
құрастырып,
І топ – сабақтың
тақырыбын,
ІІ топ – сабақтың
мақсатын,
ІІІ топ – сабақтың
критерийлерін жариялайды.
|
Бағалау
Топтар
бір-бірін «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды
|
Қағаз
қиындылары

|
|
(Ұ) Миға шабуыл
әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
|
|
7-сынып
оқулығы.
|

|
Жаңа тақырыпты түсіндіру (10
мин)
? Электронды кестеде
пішімдеудің негізгі түрлері:
-
Қаріп
параметрлері: қаріп түрі, өлшемі, түсі,
қалың/көлбеу/асты сызылған мәтін.
-
Ұяшықтардың
туралануы: мәтінді солға, оңға, ортаға
немесе бірнеше жолға бөлу.
-
Шекаралар мен
түс: ұяшықтардың жиектерін қою,
түстерін өзгерту.
-
Мәліметтер форматы:
Мәтіндік (аты-жөн, мекен-жай)
Сандық (пайыз, ондық бөлшек)
Валюталық (теңге, доллар, евро)
Күн/уақыт (Күн-ай-жыл)
? Тәжірибелік демонстрация:
Мұғалім Excel бағдарламасында пішімдеу түрлерін
көрсетеді.
|
(Ұ) Сөздікпен
жұмыс
«Түртіп алу»
әдісі
|
|
7-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
ортасы
31
мин.

|
Жұптық тапсырма (10
мин)
✅ Тапсырма: Берілген
электронды кестеге төмендегі форматтауларды
қолданыңыз:
-
Қаріптің түсін көк, өлшемін 14
pt етіңіз.
-
Ұяшықтың фонын сары түске
өзгертіңіз.
-
Сандық деректерді пайызбен
көрсету үшін қажетті пішімдеуді
қолданыңыз.
-
Күн/уақыт деректерін
"ДД.ММ.ЖЖЖЖ" форматында көрсетіңіз.
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды
|
Бағалау
дескрипторлары:
✔ Қаріп параметрлерін
өзгертті. ✔ Ұяшық фоны мен шекарасын
өзгертті. ✔
Деректердің дұрыс форматта қолданылуын көрсетті.
|
7-сынып
оқулығы.

|

|
Топтық
жұмыс
✅ Тапсырма:
"Кесте дизайнері"
– оқушылар 4 адамнан құралған топта жұмыс
істейді. Оларға нақты бір тақырып (сынып журналы, бағалау кестесі,
сауда есептері) беріледі. Оқушылар деректерді енгізіп, оны
тиісті форматта пішімдейді.
|
|
Бағалау
критерийлері:
✔ Барлық деректерге дұрыс
пішімдеу қолданылды. ✔
Кесте эстетикалық және оқуға ыңғайлы форматта
жасалды. ✔ Кестенің барлық
элементтері көрнекі түрде безендірілді.
Топтар бір-бірін "Екі
жұлдыз, бір тілек" әдісімен
бағалайды.
|

|

|
Дербес жұмыс.
Бағалау
Төмендегі сұрақ бойынша әрбір
оқушы өз ойымен дербес бөліседі.
Программалау барысында
деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы
бар?
Мақсаты: Файлдармен жұмыс жасаудың
маңыздылығын бағалайды.
|
Бағалау: Оқушы
өзін-өзі «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|

|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
Оқушылар төменде берілген
қорытынды сұрақтарға жауап береді.
Бекіту
сұрақтары
-
Электронды кестеде қандай пішімдеу түрлері
бар?
-
Қаріп пен шекараларды өзгертудің қандай жолдары
бар?
-
Сандық мәліметтерді қандай форматтарда көрсетуге
болады?
-
Пішімдеу жұмысы деректерді өңдеуде не үшін
қажет?
|
Қорытынды және
бағалау
✅ Оқушылардың жауаптарын талқылау.
✅ Мұғалімнің кері
байланысы.
✅ Сабақ мақсатына
жеткенімізді бағалау.
|
Мақсаты: Сабақты
бекіту.
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды
бағалауы. «Қошеметтеу»
әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
|

|
|
Күтілетін
нәтиже:
? Оқушылар электронды
кестелердегі пішімдеу тәсілдерін меңгереді. ?
Деректерді өңдеуге қажетті құралдарды тиімді
қолданады. ?
Кестені эстетикалық және ақпараттық тұрғыда
дұрыс безендіреді.
|
✅ Бұл сабақта оқушылар
практикалық дағдыларын дамытып, электронды кестелермен еркін жұмыс
істеуге үйренеді.
|
|
|

|
Үй
тапсырмасы
✅
Excel бағдарламасында кесте
жасап, ұяшықтарды әртүрлі форматта
пішімдеу. ✅ Дайын файлды мұғалімге жіберу немесе келесі
сабақта көрсету.
|