Материалдар / Элементтер

Элементтер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерген қосымша көмек
Авторы:
16 Желтоқсан 2024
121
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Элемент, қоспа және қосылыс.

1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру»

(3-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.1.1 -элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну

7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу;

7.4.1.3 -элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу

7.4.1.4 -қосылыстардың және элементтердің физикалық қасиеттері туралы алған білімдерін қоспа құрамындағы таныс емес заттарды ажыратуға қолдана алу

Сабақтың мақсаты:


Барлық оқушылар үшін:

Таза заттармен жұмыс жасау қажеттігін анықтайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін сипаттайды

Кейбір оқушылар үшін:

Элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды элемент, қоспа және қосылыс бойынша үш топқа бөлу (парақшалар арқылы)


Психологиялық ахуал қалыптастыру ,оқушылардың қызығушылығын ояту үшін « Сұрақтары бар қорап» әдісін пайдаланып сергіту сәтін ұйымдастырамын: Қандай жаратылыстану пәндеріне байланысты сөздер білесіңдер? Зат пен денеге мысалдар келтіріңдер? Мұзтау,темір шеге зат па,дене ме? т.б


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Стикер

фасол салынған қапшық


Жаңа сабаққа кіріспе


Тапсырма.(қ.б -7бет)


Берілген заттардың ішінен таза заттарды атаңыз:ауа, сутегі ,мыс,сүт,алтын,металл балқымалары, хлор, ерітінділер, азот, тұман, түтін. Таза заттарды алу жолдарын көрсетіңіз.

Дескриптор

-таза заттарды ажыратады

-таза заттарды алу жолдарын атайды.

-таза заттармен жұмыс жасау қажеттігі неде?

Үй тапсырмасын оқушылар топ арқылы бір-бірін бас бармақ әдісі бойынша бағалайды


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың

Қалыптастырушы бағалау белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

3-тапсырма.(қ.б- 8 бет ) «Өкіл» әдісі бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру. Оқушыларға тапсырма бөліп беріледі.Берілген тапсырмалар арқылы , барлық топқа бірдей суреттер топтамасы ұсынылады.

Олар сол суреттер көмегімен өздеріне берілген тапсырма бойынша «элемент», «қосылыс» немесе «қоспаның» маңыздылығын сипаттап, ерекшеліктеріне тоқталулары қажет.

1-топ – элемент

2-топ – қосылыс

3-топ - қоспа


Дескриптор

  • Суреттен элементті көрсетеді.

  • Суреттен қосылысты көрсетеді.

  • Суреттен қоспаны көрсетеді.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Топтық жұмыс «жалғасын тап» 6 мин


4-тапсырма (қ.б-9 бет)

«Ойлан тап» әдісі бойынша оқушылар семантикалық карта арқылы жаңа сабақты пысықтау

- әр оқушыға жеке тапсырма ретінде төмендегідей кесте таратылады

Олар төмендегі заттарды элемент, қоспа, қосылыстарға жіктеп берулері қажет.


элемент

қоспа

қосылыс

кетчуп




күміс




теңіз суы




ауа




оттегі




топырақ




алтын




ас тұзы




көміртек (алмаз)




көмірқышқыл газы




кока-кола




қант




цемент




әктас




хлор




күміс





Дескриптор

  • Элементтерді кестеге толтырады.

  • Қоспаларды кестеге толтырады

  • Қосылыстарды кестеге толтырады

  • Элемент,қоспа,қосылыстарды ажыратады .


Презентация

Жеке жұмыс

5 мин

Заттар, қоспалар мен қосылыстарды салыстыру

Қауіпсіздік техникасы. Қыздырғыш аспаптармен жұмыс ережесін сақтау.


1. Берілген күкірт, темір, темір (ІІ) сульфидінің үлгілерін мұқият қараңдар. Бұл заттардың физикалық қасиеттерін сипаттаңдар, бақылағандарыңды кестеге түсіріңдер.

2. Күкірттің және темірдің әрқайсысынан бір-бір бөліктен шпа-тельмен алып, стақанға салыңдар. Қоспаны шыны таяқшамен араластырыңдар. Қоспаны мұқият қараңдар. Бақылауларыңды кестеге түсіріңдер.

3. Таза заттарды зерттеңдер (күкіртті, темірді және темір сульфидін) және дайындалған қоспаға магнитпен әсер етіңдер. Бақылауларыңды кестеге түсіріңдер.

4. Суды әр үлгіге құйыңдар, таяқшамен қоспаны араластырыңдар, оларды біраз уақыт тұндырыңдар. Не байқадыңдар?

5. Қыздырғыш құралдармен қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтай отырып, әр үлгіні қыздырыңдар. Бақылағандарыңды кестеге түсіріңдер.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Таза заттар және темір-күкіртті қоспаның салыстырмалы сипаттамалары


? 1. Темір мен күкіртті араластырғаннан кейін темір заты мен күкірт заты өз қасиеттерін сақтай ма?

2. Темір сульфидін физикалық тәсілдермен жай заттарға бөлуге бола ма?

3. Темір сульфиді (FeS) күрделі затында темір заты мен күкірт заты өздерінің бастапқы қасиеттерін сақтай ма? Жауаптарыңды түсіндіріңдер

Бағалау топтар бір-бірін бағдаршам әдісі бойынша бағалайды,

Үйге тапсырма: §2 – оқу, жаңа термин сөздерді қолданып, глоссарий жасау

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі