Сабақтың
мақсаты
|
Балаларды Астана қаласының
тарихи-мәдени орындарымен таныстыру.Астана тарихын насихаттау
арқылы балалардың тіл байлығын, ойын жеткізе білу дағдыларын
жетілдіру. Отансүйгіштікке, әсемдікке баулу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу,
ойын
|
Психологиялық ахуалды
қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері
Біз ерекше баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Қонақтарды көргенде,
Қуана қарсы аламыз. Сәлеметсіздер
ме!
|
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық
жасайды.
|
Ұйымдастыру
іздестіру
Жаңа
сабақ
|
Балалар, сендер «Отан» деген
сөзді қалай түсінесіңдер?
Отан деген не?
Отан деген біздің еліміз, ата-анамыз, бауырымыз, ауыл-қаламыз,
туып-өскен жеріміз.
Отан туралы тақпақ білеміз бе?
Б.Ысқақов «Отан» өлеңі
Бақытты болып жүргенім,
Сенің арқаң ұлы отан.
Елім менің – тірегім,
Құшағыңда гүл атам.
Біздің отанымыз – Қазақстан Республикасы.
(Слайд 1. Қазақстан картасы)
- Біздің ұлтымыз қандай?
- Қазақ
- Қай тілде сөйлейміз?
- Қазақша сөйлейміз.
- Біздің қазақ екенімізді білдіретін мемлекеттік рәміздерімізді
ата
- Гимн, Ту, Елтаңбамыз.
(Слайд 2. Мемлекеттік рәміздер)
- Елбасымыз кім?
- Н.Ә.Назарбаев
(Слайд 3. Президент портреті)
Балалар, биылдан бастап 1-желтоқсан ҚР Президенті күні болып
бекітілді.
Елбасы туралы тақпақ білесіңдер ме?
Балалар:
Қазақстан даласы,
Керемет қой, қарашы!
Нұрсұлтандай елбасы,
Осы жердің баласы.
- Біздің еліміздің астанасы қай қала?
- Астана қаласы
- Сендердің Астана қаласына саяхат жасағыларың келе ме?
- Балалар жауабы.
- Олай болса, саяхатымызды бастайық!
Біздің елордамыз – Астана қаласы. Ол Есіл өзенінің жағалауында бой
көтерген жас қала.
Астана – еліміздің бас қаласы. Қаламыз күн санап көркейіп келеді.
Онда көптеген биік, әсем ғимараттар, ойын-сауық кешендері
бар. Сендер Астана туралы өлең білесіңдер
ме?
|
Балалар барлық қимылдарды
тәрбиешіге қарап, қайталайды.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
|
Сергіту
сәті
|
«Мен
білемін».
Мақсаты: сөйлеу тілін дамыту,
сөздік қорын бекіту, байқығыштық пен зейінді
дамыту.
Мазмұны: педагог допты қолдана
отырып, келесі мәтінді айтады, бұл кезде допты еденге ырғақпен
соғу.
– Мен ұлдардың бес атын
білемін:
Арман –
бір
Аділет –
екі
Қуаныш –
үш
Асхат –
төрт
Нариман –
бес
Әрі қарай келесі ойыншыға доп
беріледі. Ол келесі бес затты атайды. Бұл кез-келген заттар
болуы мүмкін (ойыншықтар, гүлдер, ағаштар,
аңдар).
|
Оқушылар ойын
ойнайды
|
Рефлексивті —
түзетушілік
|
Сурет бойынша әңгіме
жүргізу
|
Тапсырмаларды әр бала
өз алдына ерекше
орындады.
|