Сабақ
кезеңі
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушы
лықты
ояту
2
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу.
Сабаққа назарларын аудару Ынтымақтастық атмосферасасын құру,
көңіл-күйлерін қалыптастыру
Топқа бөлу: «Жебе»
әдісі арқылы 3топқа
топтасады.
|
Оқушылар амандасады,
құрал-жабдықтарын дайындайды.
Оқушылар кассадағы билеттерін
таңдап алып, билетте жазылған топқа барып отырады
.
|
|
Жебе
|
5минут
|
VI.Сабақты
бекітіу.
«Quizizz» әдісі
арқылы үй тапсырмасы
қорытындылады
.

|
Оқушылар жаңа тақырыпты бекіту
мақсатында Quizizz платформасындағы тест тапсырмаларын
орындайды.
|
Дескриптор:
Жалпы:2балл
10-5 дұрыс
жауап-2балл;
5-1 дұрыс жауап-1
балл
-Платформадағы сұраққа жауап
береді;
|
АКТ,
телефон
|
III.Жаңа сабаққа түсінік
беру.
5
минут
|
«Nearpod» платформасы арқылы жаңа
тақырыпқа түсінік беру. Оқушыларға көрсете
отырып,түсіндіру.
Оқушыларға жаңа тақырып
түсіндіріледі.
|
Оқушылар плотформадан
бездердің орналасуын көреді.
|
|
Тақта,бейнеролик ,
презентатция
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
15
минут
|
V.Сабақты
пысықтау.
Оқулықпен жұмыс.Оқу
мақсаты айтылады.
Топтық
жұмыс. Оқулықпен
жұмыс
1.Мәтінді әр оқушы
жеке оқиды 2.Топта талқылау жұмыстары жүргізіледі 3.Постерге
дайындайды.
«Венн
диаграммасы» арқылы тақырыпты талдап диаграммаға
түсіріп, қорғайды .

Дескриптор:
-Эндокринді
бездердің(гипофиз,қалқанша,қалқанша маңы, айырша,бүйрекүсті, ұйқы
бездері) көп бөлінуінен туындайтын ауларды
сипаттайды;
- Эндокринді
бездердің аз бөлінуінен туындайтын ауларды
сипаттайды;
-Эндокрині бездердің
гипо және гиперфункцияларының ұқсастықтарын сипаттап, олардың
арасында байланыс орнатады;
|
Оқулықты оқып
танысып шығады.
Оқушылар
эндокринді бездер қызметінің
бұзылуынан туындаған ауруларды оқып,
топпен қорғайды
.
|
Жалпы:3
Балл
дескрипторды қолдана
отырып,өзара бағалау.
Iтоп II
топты
II топ III
топты
III топ I
топты
бағалайды
|
Плакаттар, түрлі түсті
фламастерлер,венн
диаграммасы
|
5
минут
|
2-тапсырма.Жұптық
жұмыс «Сәйкесін тап»
Тақтадан дұрыс
жауабы көрсетіліп, сонымен
тексереді.
а
) Тироксин 1) аналық жыныс
безі
ә
)Паратгормон 2)
гипофиз
б)Самототропин 3)
қалқанша безі
в )
Экстроген 4) айырша
без
г
)Тимозин 5) ұйқы безі
д )Вазопрессин 6 ) аталық жыныс
безі
ж)Тестостерон
7)гипофиз
е)Инсулин
8)қалқанша маңы безі
Дескриптор:
-Гормондар мен секреция
бездерін сәйкестендіреді;
-Дұрыс жауабын
ұсынады
|
Оқушылар жұптасып тапсырманы
орындайды.
|
Жалпы: 2
балл
Өзара тексеріп,
бағалайды
|
Сәйкестендіру
|
5
минут
|
«Суреттер
сөйлейді» әдісі.

Дескриптор:
- суретке қарап ішкі
секреция бездерінің ауруларын
табады;
-ауру белгілерін
сипаттайды;
|
Оқушыар суретке қарап ішкі
секреция бездерінің ауруларын
табады,
ауру белгілерін
сипаттайды;
|
Жалпы: 1
балл
Өзара тексеріп,
бағалайды
|
ДК
|
Сабақты
бекітіу.
5
минут
|
Нысана
әдісі
|
Оқушылар жаңа тақырыпты бекіту
мақсатында ақиқат жалған тапсымасын орындайды. Көршісінің
тапсырмасын тексереді.
|
ҚБ:
Дискриптор
Жалпы :
2балл
5-4 дұрыс
жауап-2балл;
3-1 дұрыс жауап-1
балл
|
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
3
мин
|
Үйге тапсырма :
§42-43оқып келу
«WhatsApp» әдісі
арқылы оқушылардан кері байланыс
алынады

|
|
|
|