Материалдар / Эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған аурулар (гипо – және гиперфункция)

Эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған аурулар (гипо – және гиперфункция)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүйелі құрылған, мақсатқа қол жеткізілген ашық сабақ
Авторы:
06 Ақпан 2025
114
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бөлім:

8.3D Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Болат Динара

Күні:

05.02.2024

Сыныбы

Сабақтың тақырыбы:

Эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған аурулар (гипо – және гиперфункция)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.7.6 эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған ауруларды атау

Сабақтың мақсаты:

-Эндокринді бездердің гиперфункциясы мен гипофункциясын салыстырады.;

- Эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған ауруларды атайды ;

-Эндокринді бездердің гормондарын анықтайды;


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Қызығушы

лықты ояту

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа назарларын аудару Ынтымақтастық атмосферасасын құру, көңіл-күйлерін қалыптастыру

Топқа бөлу: «Жебе» әдісі арқылы 3топқа топтасады.


Оқушылар амандасады, құрал-жабдықтарын дайындайды.

Оқушылар кассадағы билеттерін таңдап алып, билетте жазылған топқа барып отырады .




Жебе


5минут

VI.Сабақты бекітіу.

«Quizizz» әдісі арқылы үй тапсырмасы қорытындылады

.

Оқушылар жаңа тақырыпты бекіту мақсатында Quizizz платформасындағы тест тапсырмаларын орындайды.

Дескриптор:

Жалпы:2балл

10-5 дұрыс жауап-2балл;

5-1 дұрыс жауап-1 балл

-Платформадағы сұраққа жауап береді;

АКТ, телефон

III.Жаңа сабаққа түсінік беру.

5 минут

«Nearpod» платформасы арқылы жаңа тақырыпқа түсінік беру. Оқушыларға көрсете отырып,түсіндіру.

Оқушыларға жаңа тақырып түсіндіріледі.

Оқушылар плотформадан бездердің орналасуын көреді.


Тақта,бейнеролик , презентатция

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

15 минут













V.Сабақты пысықтау.

Оқулықпен жұмыс.Оқу мақсаты айтылады.

Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс

1.Мәтінді әр оқушы жеке оқиды 2.Топта талқылау жұмыстары жүргізіледі 3.Постерге дайындайды.

«Венн диаграммасы» арқылы тақырыпты талдап диаграммаға түсіріп, қорғайды .


Shape2 Shape1





Дескриптор:

-Эндокринді бездердің(гипофиз,қалқанша,қалқанша маңы, айырша,бүйрекүсті, ұйқы бездері) көп бөлінуінен туындайтын ауларды сипаттайды;

- Эндокринді бездердің аз бөлінуінен туындайтын ауларды сипаттайды;

-Эндокрині бездердің гипо және гиперфункцияларының ұқсастықтарын сипаттап, олардың арасында байланыс орнатады;


Оқулықты оқып танысып шығады.

Оқушылар эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған ауруларды оқып, топпен қорғайды .

Жалпы:3 Балл

дескрипторды қолдана отырып,өзара бағалау.

Iтоп II топты

II топ III топты

III топ I топты

бағалайды


Плакаттар, түрлі түсті фламастерлер,венн диаграммасы

5 минут














2-тапсырма.Жұптық жұмыс «Сәйкесін тап»

Тақтадан дұрыс жауабы көрсетіліп, сонымен тексереді.

аShape4 Shape3 ) Тироксин 1) аналық жыныс безі

әShape6 Shape5 )Паратгормон 2) гипофиз

б)Самототропин 3) қалқанша безі

вShape7 ) Экстроген 4) айырша без

гShape8 )Тимозин 5) ұйқы безі

дShape10 Shape9 )Вазопрессин 6 ) аталық жыныс безі

ж)Тестостерон 7)гипофиз

е)Инсулин 8)қалқанша маңы безі

Дескриптор:

-Гормондар мен секреция бездерін сәйкестендіреді;

-Дұрыс жауабын ұсынады

Оқушылар жұптасып тапсырманы орындайды.

Жалпы: 2 балл

Өзара тексеріп, бағалайды







Сәйкестендіру

5 минут

«Суреттер сөйлейді» әдісі.

Shape11

Дескриптор:

- суретке қарап ішкі секреция бездерінің ауруларын табады;

-ауру белгілерін сипаттайды;


Оқушыар суретке қарап ішкі секреция бездерінің ауруларын табады,

ауру белгілерін сипаттайды;


Жалпы: 1 балл

Өзара тексеріп, бағалайды


ДК

Сабақты бекітіу.

5 минут

Нысана әдісі

Оқушылар жаңа тақырыпты бекіту мақсатында ақиқат жалған тапсымасын орындайды. Көршісінің тапсырмасын тексереді.

ҚБ:

Дискриптор

Жалпы : 2балл

5-4 дұрыс жауап-2балл;

3-1 дұрыс жауап-1 балл


Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы.

Рефлексия

3 мин

Үйге тапсырма : §42-43оқып келу

«WhatsApp» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алынады







Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі