|
Білім беру ұйымының атауы |
Қоңыр орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Биология |
|||||
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Т.Калабаева |
|||||
|
Күні: |
27.11.2023 ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Энергетикалық алмасу кезеңдері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.1.4.4 - энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттайды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
№Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылайды. мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау 1. Энергетикалық алмасу кезінде электрондар доноры және акцепторы не болып табылады? 2. Қандай процес гликолиз деп аталады? . |
|
|
||
|
|
«Борт журналы» әдісі. Әр жұп өз тақырыптарын оқулықтағы мәтін бойынша талдап, келесі топқа таныстырады |
1-жұп Энергетикалық алмасудың 1 кезеңін сипаттайды 2 жұп Энергетикалық алмасудың 2 кезеңін сипаттайды |
Дискриптор: -Дайындық кез еңді сипаттайды; -Ойларын жинақтап, алған білімін Борт журналына жазады; -Тың ақпараттарымен бөліседі,танысты рады |
|
||
|
№1-тапсырма «Биологиялық диктант» Оқулықпен жұмыс: сөйлемдегі бос орынға тиісті сөзді қою |
№1-тапсырма «Биологиялық диктант» Оқулықпен жұмыс: сөйлемдегі бос орынға тиісті сөзді қойып тапсырманы орындайды |
Дискриптор: -Энергияның өлшеу бірлігін біледі; -Энергетикалық алмасудың екінші аталуын біледі; -Оттекті және оттексіз энергетикалық алмасу жасушаның қай органоидтарында жүретінін біледі. |
|
|||
|
|
№2-тапсырма: Кестені толтыр |
№2-тапсырма: Кестені толтырады |
Дескриптор -Катаболизм реакциясындағы реакцияға түсетін заттарды біледі - Реакцияның нәтижесін анықтайды - Зат алмасудың сатыларын ажыратады . Анаболизм реакциясындағы реакцияға түсетін заттарды біледі - Реакцияның нәтижесін анықтайды - Зат алмасудың сатыларын ажыратады |
|
||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта ...білдім - мен өзімді.....үшін мақтар едім. -қиындық тудырды. |
. |
|
||
1- тапсырма: «Биологиялық диктант»
Оқулықпен жұмыс: сөйлемдегі бос орынға тиісті сөзді қою
1. Метаболизм __________ болып ___________ бөлінеді.
2. Катаболизм процесі кезінде ___________ заттар түзіледі.
3. Анаболизм процесі кезінде ___________ синтезделеді.
4. ___________ - белгілі бір тәртіппен кезектесіп жүретін химиялық реакция.
5. Пайдалы жұмысқа жарамайтын энергия ___________ деген өлшеммен сипатталады.
2 -тапсырма: Кестені толтырыңдар
|
Зат пен энергияның алмасуы |
Реакцияға түсетін заттар |
Реакцияның нәтижесі |
Зат алмасудың сатылары |
|
1. Катаболизм (ыдырау реакциясы) |
|
|
|
|
2. Анаболизм (синтездеу реакциясы) |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биология 10 сынып Қысқа мерзімді жоспар Энергетикалық алмасу кезеңдері
Биология 10 сынып Қысқа мерзімді жоспар Энергетикалық алмасу кезеңдері
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қоңыр орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Биология |
|||||
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Т.Калабаева |
|||||
|
Күні: |
27.11.2023 ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Энергетикалық алмасу кезеңдері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.1.4.4 - энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттайды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
№Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылайды. мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау 1. Энергетикалық алмасу кезінде электрондар доноры және акцепторы не болып табылады? 2. Қандай процес гликолиз деп аталады? . |
|
|
||
|
|
«Борт журналы» әдісі. Әр жұп өз тақырыптарын оқулықтағы мәтін бойынша талдап, келесі топқа таныстырады |
1-жұп Энергетикалық алмасудың 1 кезеңін сипаттайды 2 жұп Энергетикалық алмасудың 2 кезеңін сипаттайды |
Дискриптор: -Дайындық кез еңді сипаттайды; -Ойларын жинақтап, алған білімін Борт журналына жазады; -Тың ақпараттарымен бөліседі,танысты рады |
|
||
|
№1-тапсырма «Биологиялық диктант» Оқулықпен жұмыс: сөйлемдегі бос орынға тиісті сөзді қою |
№1-тапсырма «Биологиялық диктант» Оқулықпен жұмыс: сөйлемдегі бос орынға тиісті сөзді қойып тапсырманы орындайды |
Дискриптор: -Энергияның өлшеу бірлігін біледі; -Энергетикалық алмасудың екінші аталуын біледі; -Оттекті және оттексіз энергетикалық алмасу жасушаның қай органоидтарында жүретінін біледі. |
|
|||
|
|
№2-тапсырма: Кестені толтыр |
№2-тапсырма: Кестені толтырады |
Дескриптор -Катаболизм реакциясындағы реакцияға түсетін заттарды біледі - Реакцияның нәтижесін анықтайды - Зат алмасудың сатыларын ажыратады . Анаболизм реакциясындағы реакцияға түсетін заттарды біледі - Реакцияның нәтижесін анықтайды - Зат алмасудың сатыларын ажыратады |
|
||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта ...білдім - мен өзімді.....үшін мақтар едім. -қиындық тудырды. |
. |
|
||
1- тапсырма: «Биологиялық диктант»
Оқулықпен жұмыс: сөйлемдегі бос орынға тиісті сөзді қою
1. Метаболизм __________ болып ___________ бөлінеді.
2. Катаболизм процесі кезінде ___________ заттар түзіледі.
3. Анаболизм процесі кезінде ___________ синтезделеді.
4. ___________ - белгілі бір тәртіппен кезектесіп жүретін химиялық реакция.
5. Пайдалы жұмысқа жарамайтын энергия ___________ деген өлшеммен сипатталады.
2 -тапсырма: Кестені толтырыңдар
|
Зат пен энергияның алмасуы |
Реакцияға түсетін заттар |
Реакцияның нәтижесі |
Зат алмасудың сатылары |
|
1. Катаболизм (ыдырау реакциясы) |
|
|
|
|
2. Анаболизм (синтездеу реакциясы) |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













