Энергетикалық деңгейлер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Энергетикалық деңгейлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Электрондық орбитальдардың түрлері мен бағыттарын түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Сабақ

Энергетикалық деңгейлер


Күні,айы:04.09.19ж

Мұғалімнің аты-жөні: Асанова А

8 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.4 әрбір электрондық қабат белгілі электрон сиымдылығына ие екендігін түсіну

8.1.3.5 элементтердің период және топ бойынша қасиеттерінің өзгеру сипатын анықтау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Электрондық деңгейлердің құрылысымен танысады

Оқушылардың басым бөлігі:

Электрондық орбитальдардың түрлері мен бағыттарын түсінеді.


Кейбір оқушылар:

электрондық формулаларды таба білу дағдыларын қалыптастырады.


Бағалау критерийі

Ұсынылған атомдар үлгілерінің сызбаларын дұрыс салады жəне дұрыс көрсетеді; - Бейнеленген əр деңгейдегі толық (максимальды) орналасқан электрон сандарын кесте арқылы толтырады; - 16-дан астам элемент атомының электрондық конфигурациясын құрастыра алады.

Тілдік құзіреттілік

Пəнге қатысты лексика мен терминология: атом (электрондық), қабат, энергетикалық деңгей, ядро, жүйелік, топ, қашықтық, жуық, барынша алшақ, ішкі, сыртқы. / atom (electron), shell, energy level, nucleus, series of shells, group, distance, nearest, furthest, inner, outer. Диалог пен жазуға арналған сөздердің пайдалы жинағы: Бұл атом ядросы, ал мыналар электрондар.


Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы.

Пәнаралық байланыс

Математика

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Сабақтың басы(2-5 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу. Түгендеу. «Өрмекші» тренингі арқылы үй жұмысын сұрау. Цельсий, Келвин, Фарингейт, Реомюр арқылы төрт топқа бөлу.

Амандасады. Стратегияға белсене қатысады. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. Топтарға бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру:

Қызығушылықты ояту:

Сұрақ-жауап:

  • Реттік нөмір нені білдіреді? Белгіленуі

  • Атомдар қандай бөлшектерден тұрады? Заряды?

  • Изотоп деген не?

  • Химиялық элемент деген не?

  • Периодтық система неше период, неше топтан тұрады?

  1. ?

. Топтық жұмыс «Ассоциация құру


Shape1

Атом


Shape3 Shape2



Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Сабақтың ортасы (6-38 минут)

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

Орбитальдардың пішіні орбиталь квант санымен анықталады. Кванттық механика мәліметі бойынша s–орбитальдың пішіні шар тәрізді. Бірінші энергетикалық деңгейде n=1, бір ғана орбиталь. Оны s-орбиталь деп атайды. s-орбитальда орналасқан электронды s-электрон деп атайды. 2-энергетикалық деңгейде (n=2) төрт орбиталь бар. Оның біріншісі – сфералық симметриялы 2s-орбиталь. 1s-электронға қарағанда2s-электронның энергиясы үлкен болғандықтан ядродан қашық орналасады.

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді


Сабақтың соңы( 38-40мин)

Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Электрондық орбитальдардың қандай түрлері бар? Әр атомда оның қанша түрі болуы мүмкін?

Паули ұстанымының маңызы қандай?

Атомдағы электрондық орбитальдардың толтырылуының басты ережелерін тұжырымда

  1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

  2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

  3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

  4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

  5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?


Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

Үй жұмысы

Жаңа сөздерді жаттау



Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?


Қосымша ақпарат


Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.


1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?




Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.10.2020
1084
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі