Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Энергия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ
«Есіл ауданының білім бөлімі» КММ.
«Ақтас негізгі мектебі» КММ
Физика пәнінің мұғалімі
Омарова Айгерим Мардановна
Сабақ жоспары
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Энергия |
Мектеп: СҚО. «Ақтас негізгі мектебі» КММ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Омарова А М |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңтақырыбы |
|
Кинетикалық және потенциалдық энергиялар |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осысабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.3.4 – жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдану. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңмақсаты |
Оқушылар: Барлығы:
Көпшілігі:
Кейбіреулері:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар: Физикалықшамалар (Потенциалдық энергия мен оныңөлшембірліктеріне (Джоуль,) келтірілгенмысалдардыауызшажәнежазбашатүрдесипаттайжәнеанықтай алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, тарих |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушыларкүш, масса, жылдамдық, уақытжәнежолдыңөлшембірліктерінКинетикалық ,Қуатформулаларынбіледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: Оқушыларды топқа бөліу үшін олардың назарына үшбұрыш және шеңбер фигуралары ұсынылады, осылай екі топқа бөлінеді.
|
Интерактивті тақта |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Үй жұмысын тексеру: (I )Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру.
Бағалау критерийлері:
Дискрипторлар:
«Бағдаршам» әдісі. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Массасы . 100 кг дене 10м биіктіктен биіктігі 3 м үйдің төбесіне құлап түсті. Ауырлық күшінің істеген жұмысы .
«Бес саусақ»әдісі. Оқушылар өзін-өзі бағалау. |
Оқулық Кеспе қағаздар маркер
Үлестірмелі тапсырмалар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту 3мин |
Екі ет тартқыш құралдары тұр. 1-сі электрлік ет тартқыш 2-сі қол ет тартқышы Сұрақ: Сендер қай ет тартқыш құралын таңдар едіңдер? -Не себепті? – Барлығы да бірдей жұмыс жасағанымен, айырмашылығы неде? |
: Жұмыстың орындалу жылдамдығын сипаттайтын шама қуат деп аталады. |
|
Сабақты бекіту: 10мин |
|
Топтасып есептер шығарады. |
|
|
|
|
||
Сабақтыңсоңы |
(G) Кері байланыс:
|
Интерактивті тақта
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау 1. Эксперименттік жұмыс кезінде ,оқушылар, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау 2.Топтық жұмыс кезінде парта алдында отыру дағдаларын қадағалап және ережелерді сақтауды орындату 3. Топтың жұмысын ұйымдастыру.
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |