Материалдар / Энергия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Энергия

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
219
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ

«Есіл ауданының білім бөлімі» КММ.

«Ақтас негізгі мектебі» КММ

Физика пәнінің мұғалімі

Омарова Айгерим Мардановна

Сабақ жоспары

 

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Энергия


Мектеп: СҚО. «Ақтас негізгі мектебі» КММ


Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Омарова А М


Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтыңтақырыбы


Кинетикалық және потенциалдық энергиялар



Осысабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.3.4 – жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдану.


Сабақтыңмақсаты

Оқушылар:

Барлығы:

  • Потенциалдық физикалық мағынасын түсіндіре алады;

  • Потенциалдық энергия  формуласын қолданып есептер шығарады.

Көпшілігі:

  • Кинетикалық және потенциалдық энергиялардың  формулаларына есептер шығару,талдау   барысында  ажырата алады.

Кейбіреулері:

  • Потенциалдық энергияны  өмірмен байланыстыра алады.


Бағалаукритерийі

  • Потенциалдық физикалық мағынасын түсіндіре алады;

  • Потенциалдық энергия  формуласын қолданып есептер шығарады.

  • Кинетикалық және потенциалдық энергиялардың  формулаларына есептер шығару,талдау   барысында  ажырата алады.

  • Потенциалдық энергияны  өмірмен байланыстыра алады


Тілдікмақсаттар


Оқушылар:

Физикалықшамалар (Потенциалдық энергия  мен оныңөлшембірліктеріне (Джоуль,) келтірілгенмысалдардыауызшажәнежазбашатүрдесипаттайжәнеанықтай алады.


Құндылықтарға баулу




  • Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана;

  • Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу;

  • Жалпығабірдейеңбекқоғамы.


Пәнаралық байланыс

Математика, тарих


Алдыңғы білім


Оқушыларкүш, масса, жылдамдық, уақытжәнежолдыңөлшембірліктерінКинетикалық ,Қуатформулаларынбіледі.


 Сабақ барысы









Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу

түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы


Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: Оқушыларды топқа бөліу үшін олардың назарына үшбұрыш және шеңбер фигуралары ұсынылады, осылай екі топқа бөлінеді.


Интерактивті тақта


Сабақтың ортасы


Үй жұмысын тексеру:

(I )Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру.

  1.  « Мен саған, сен маған»


Атауы

Белгіленуі

Өлшем бірлігі

Формуласы

1





2





3





4





5







Бағалау критерийлері:

  • Оқушы кестенің әр жолын дұрыс толтырады;

  • Оқушы шамалардың физикалық мағынасын біледі және түсінеді.

Дискрипторлар:

  • Берілген кестенің әр жолын дұрыс толтырды;

  • Оқушы шамалардың физикалық мағынасын білді;

  • Оқушы әр жағдайды дұрыс түсіндірді.

   «Бағдаршам» әдісі. Оқушылар өзін-өзі бағалайды.

  Массасы . 100 кг дене  10м  биіктіктен  биіктігі 3 м үйдің төбесіне құлап түсті. Ауырлық күшінің істеген жұмысы .

  1. Массасы 800 г  3 м биіктіктенқұлағандағы потенциалдық энергиясын анықта.

  2. Потенциалдық энергиясы 150 Дж, 120 см. Биіктіктен құлаған дененің массасын анықта

«Бес саусақ»әдісі. Оқушылар өзін-өзі бағалау.

Оқулық

Кеспе қағаздар маркер































































  Үлестірмелі тапсырмалар


Қызығушылықты ояту

3мин

Екі ет тартқыш құралдары тұр. 1-сі электрлік ет тартқыш 2-сі қол ет тартқышы Сұрақ: Сендер қай ет тартқыш құралын таңдар едіңдер? -Не себепті? – Барлығы да бірдей жұмыс жасағанымен, айырмашылығы неде?

: Жұмыстың орындалу жылдамдығын сипаттайтын шама қуат деп аталады.


Сабақты бекіту:

10мин

  1. Велосипедші 5минутта 4кДж жұмыс істеді. Велосипедшінің қуатын табыңдар.

  2. Қуаты 0, 25 кВт электр двигателі 1000 Дж жұмыс жасау үшін кеткен уақыт.

  3. Тарту күші 3 кН, 6 с ішінде 100 м жол жүретін дененің қуаты (Ж: 50 кВт.)

  4. Қуаты 30Вт желдеткіш 10мин – та қанша жұмыс істейді?

Топтасып есептер шығарады.



Сабақтыңсоңы


(G) Кері байланыс:

  • Не үйрендім?

  • Не қиын болды?

  • Сұрақ қою.


Интерактивті тақта


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  • Сабақтың мақсатын саралау;

  • Тапсырманы саралау;

  • Қорытындыларды саралау;

  • Бағалауды саралау.

  • Дайын жауаптар арқылы өзін-өзі бағалау;

  • «Светафор» әдісі арқылы бағалау;

  • «Бес саусақ» әдісі арқылы бағалау;

  • «Критерий және дискрипторлар» арқылы бағалау.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын  сақтау

1. Эксперименттік жұмыс кезінде ,оқушылар, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау

2.Топтық жұмыс кезінде парта алдында отыру дағдаларын қадағалап және ережелерді сақтауды орындату

3. Топтың жұмысын ұйымдастыру.












Сабақ бойынша рефлексия



Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!