Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Сабақ тақырыбын және оқу
мақсатын таныстыру

Конверттегі сұрақ
әдісі бойынша сабақты қорытындылау
сұрақтары:
1.Потенциалдық энергия
дегеніміз не?
2.Ауырлық күші әрекет ететін
потенциалдық энергияның формуласы қалай
өрнектеледі?
3.Ауырлық күшінің жұмысы мен
потенциалдық энергияның арасында қандай байланыс
бар?
4.Неліктен потенциалдық
энергия салыстырмалы сипат
алады?
5.Сығылған серіппенің
потенциалдық энергиясы қандай формуламен
анықталады?
6.Серіппенің потенциалдық
энергиясының өзгерісі мен серпімділік күші жұмысының арасындағы
байланыс қалай өрнектеледі?
7.Тұрған жеріңде желдің ,судың
басқа да денелердің потенциалдық энергиясын пайдалану мүмкіндігі
бар ма? Талдау жасау.
Жаңа
сабақ

Дененің потенциалдық
және кинетикалық энергияларының қосындысы механикалық энергия деп
аталады.
W=Ek+Eп
W -механикалық
энергия
Тысқарғы күштермен
әрекеттеспейтін денелер жүйесін тұйық жүйе деп
атайды.
Болат шар мен болат
тақтадан тұратын тұйық жүйедегі механикалық энергиянының түрленуін
қарастырайық
Тұйық жүйені
құрайтын денелер арасында тек қана ауырлық күші мен серпімділік
күші әрекет ететін болса, онда тұйық жүйенің механикалық энергиясы
тұрақты сақталады.
Топтық жұмыс
(суретпен жүмыс) (5
минут)


Жеке
жұмыс




Бес сұрақ әдісі
бойынша сабақты қарытындылау
бекіту.
1.Денеің толық
механикалық энергиясы деп қандай энергияны
айтады?
2.Тұйық жүйе деп
қандай жүйені айтады?
3.Тұйық жүйедегі
энергияның сақталу және айналу заңы қалай
оқылады?
4.Үйкеліс күші бар
болса ,механикалық энергия сақтала ма?Сақталмаса оны қалай
түсіндіруге болады?
5.Қандай шарттар
орындалса,механикалық энергия сақталды деп айта
ламыз?

Үйге тапсырма: Энергия. Толық
энергия.
Теориялық зерттеуді үйде қауіпсіздік
ережесін сақтай отырып жаса п көру және тәжірие қорытындысын жазып
келу.
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып
отырады
Оқушылар жаңа тақырыпты
меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын
орындайды
Әр жұп бір тапсырмаға жауап
береді, басқа жұп өз тапсырмаларын
бағалайды.
Дескриптор
Оқушылар кері
байланыс береді
|