Материалдар / Ең үздік сабақ жоспары: "Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығару"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ең үздік сабақ жоспары: "Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығару"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлісу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
568
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сынып: 8

Пән мұғалімі: Ақтай Б

Күні: 14.11.2018ж

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтақырыбы

Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

8.3.2.1 реакция жылдамдығына анықтама беру

8.3.2.2 реакция жылдамдығына әсер ететін факторларды болжау


Сабақмақсаттары

Барлықоқушыларүйренеді:

Кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің «қышқылдық» және «сабындылық» ортасын және индикаторларды біледі

Оқушылардың көбісі үйренеді:

Табиғи қышқылдар мен негіздердің ортасын анықтау үшін, индикаторлардықолдануды түсінеді.

Кейбір оқушылар үйренеді:

Табиғи қышқылдар мен сілтілердің ортасын, индикаторлардың көмегімен анықтап қорытынды жасайды.

Тілдікмақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Тірек білім мен біліктер: Зат мөлшері, заттың салыстырмалы молекулалық массасы, зат мөлшерінің  өлшем бірлігі, заттың салыстырмалы молекулалық массасын есептеу.

Құндылықтарды

Дарыту

Ынтымақтастықта жұмыс жасау, ой пікірлерімен бөлісу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту,зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру

АКТ қолданудағдылары

Білу, түсіну, анықтау,қолдану

Бағалау критерийі

Оқушы оқу мақсатына жетті, егер: тақырыбына байланысты дайындалған есептерді шығарып үйренеді,әр түрлі типті есептерді шығару жолдарын оқып, меңгереді.

Пәнаралық байланыстар

Биология– жеміс-жидектер, көкеністер, жәндіктерде кедесетін қышқылдар

География– қазба байлықтардан сілтілердің, қышқылдардың түзілуі

Қосымша білім

Химиялық реакцияны және олардың жүру нәтижесінде реакцияның төрт типін біледі

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері, уақыты

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Мұғалім іс-әрекеті


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру

  1. Психологиялық ахуал (сыныптың көңіл-күйіне байланысты)

Керемет Тамаша

Орташа


2.Топқа бөлу. Химиялық реакцияның типті жазылған сөзді мозайкамен құрастыру бойынша 3-топқа бөлемін


1Оқушылар химиялық реакциялардың түрлерін еске түсіріп жазады.

Shape1

Химиялық реакциялар




2) Қосылу реакциясы Айырылу реакциясы Орынбасу реакциясы Алмасу реакциясы

Pb(NO3)2+2KOH →2 KNO3+Pb(OH)2

2Mg+O2 2MgO

BaCl2+ H2SO4 BaSO4+2HCl

N2+3H22 NH3

2HgO2 Hg+O2

CaCO3CaO+CO2

CaO+SiO2 CaSiO3

NaOH+HCl NaCl+H2O

Zn+2HCl ZnCl2+H2

Fe+CuSO4 FeSO4+Cu

Инт. тақтада орындайды берілген реакция теңдеулерін сәйкес типтің астына апарады ,дәл тапса реакция теңдеуі арнайы орыннан көрінеді, дұрыс болмаса көрінбей қалады.

Флипчарт





















қима қағаздар








Сабақтың ортасы 5 мин











5 мин





















20 мин































Тапсырма. «Ой қозғау» сұрақтары

  1. Тапсырма Қызығушылықты ояту мақсатында кестемен жұмыс

Тапсырма беру

Есептер шығару

1 топ 7г магний оттегімен әрекеттескенде магний оксидінің қандай массасы түзіледі?

2топ 7г магний оттегімен әрекеттескенде магний оксидінің зат мөлшерін есептеңдер.

3топ Магниймен 5г оттегі әрекеттескенде түзілген магний оксидінің массасы мен зат мөлшерін есептеңдер.

4топ 20г магний оксидін алу үшін жұмсалған оттегінің массасы мен зат мөлшері қанша?

Топ болып, берілген тапсырмаларды орындайдыжәне жауаптары бойынша тексереді.Жауаптары:

1)2Mg+O2 → 2MgO Мr(2Mg)=2×24=48

7г--------------xгMr(2MgO)=2×(24+16)=80

48г------------80г



2) 2Mg+O2 → 2MgO Мr(2Mg)=2×24=48

7г--------------xмоль

48г-----------2моль


3) 2Mg+O2 → 2MgO Мr(2MgО)=2(24+16)=80

5г------хг М(О2)=16*2=32

32г------80г


ʏ=


4) 2Mg+O2 → 2MgO Мr(2MgО)=2(24+16)=80

Хг----- 20г М(О2)=16*2=32

32г------80г

ʏ=


Бағалау критерийі:Химиялық реакцияның типін білді.

Дескриптор: 1. Химиялық реакцияның типін ажырады

  1. Реагентпен өнімді біледі.

Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі бойынша









2.Тапсырма. «Галерея» әдісі

.

Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі бойынша

Рефлексия. «Бағдаршам»

Бүгінгі сабақты түсінбедім. Қызыл

Сабақтың кейбір тұсын түсіндім .Сары

Бүгінгі сабақ маған ұнады, барлығын түсіндім. Жасыл

Эксперименттік бөлім БББ әдісі

Білемін

Білдім

Білгім келеді







Кері байланыс: «Тазалық» әдісі бойынша





Рефлексия.






Плакат,

маркер,

лимон,алма

құрт,қымыз







Үлестірме материал























Үлестірме материал





Қима қағаздар.





Үлестірме материал









Үлестірме материал

















Сабақтың аяғы

5 мин


Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ мақсатын саралай келе мен сабағымды білу, түсіну, қолдану, қорытындылау кезеңдері бойынша жүргізуді жоспарладым.

4 тапсырма орындауға жоспарладым. Бұл тапсырмалардың ішінен 1-3 тапсырмалар иттоптық жұмыста, ал біреуі жұптық зертханалық жұмыс «Галерея» тәсілінде тапсырмаларды орындау барысында оқушыларға көбірек қолдау көрсете аламын.

Ал сынып оқушыларының ішіндегі қабілетті оқушыларды постер жасау барысында қадағалаймын, қабілеті жоғары оқушыларға деңгейіне қарай күрделі тапсырамалар беру,

топтық,жұптық тапсырмаларды орындау барысында қадағалап кері байланыс арқылы саралаймын

«Ой қозғау»,

«Галерея»

«Эксперименттік бөлім»,

«Пирамида» әдісі

«Тазалық»әдіс

Топтық бағалау ,өзін-өзі бағалау

«Бағдаршам»әдісі

«Бас бармақ» әдісі

Мұғалімнің мадақтауы.




1.Оқу бөлмесінің таза, жарық,желдетілген

2.Оқу құралдары керекті ресурстар өз орнында техрикалық қауіпсіздігі сакталған

3.Қолданылған жемістер,тағам түрлері ескірмеген

4. Уақытында сергіту сәтін өткізу

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!