«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Еңбек түбі береке» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-САБАҚ 3-сыныптар: «Қалай өз – өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Еңбек түбі береке» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-САБАҚ 3-сыныптар: «Қалай өз – өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Еңбек түбі береке» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-САБАҚ 3-сыныптар: «Қалай өз – өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?»
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты


Күні


Сынып жетекші:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Еңбегі адал жас өрен» жобасы

«Еңбек түбі береке»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

4-САБАҚ

3-сыныптар: «Қалай өз – өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?»


Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың еңбек туралы білімдерін кеңейту, ұғымдар қалыптастыру.


Қауіпсіздік сабағының мақсаты:

Сабақтың мақсаты:оқушыларды әртүрлі өмірлік жағдайларда қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету.

Құндылықтарды дарыту

  • Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Оқушыларды еңбексүйгіштікке, шаруақорлыққа, іскерлікке, үнемді болуға, еңбекке сүйіспеншілік пен еңбек адамдарына құрметпен қарауға тәрбиелеу


4-апта дәйексөзі:

Еңбек – жай ғана қызмет емес, адам болмысының айнасы.(Абай)

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Бір түрлі кәмпит алғандарды

1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін.


Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?

Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

Қандай адамды еңбекқор дейміз?

Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай?

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуал





Оқушылардың пікірі тыңдалады



Компьютер














Сабақ басы (13 мин)












Ия, балалар бүгінгі біздің тәрбие сағатымыз еңбек тақырыбында болмақ. Қолынан келетін істі істесе, еңбегінің өзіне де, өзгеге де пайдасы мол, жемісті болып, еліне, халқына пайдасы берекелі болады.  «Еңбек» сөзіне тоқталайық.

Еңбек адамды тәрбиелейді, қуаныш сыйлайды, жігерлендіреді, шынықтырады, пайдалы өмір сүруге үйретеді. Адамның адам болуында еңбек шешуші роль атқарған.  


 -Балалар «Еңбек құралдары»  атасақ

Еңбек құралдары: 

Ұста құралы: 

Шаруа құралы: 

Тігінші құралы:  



Шығармашылық жұмыс

Оқушылар екі топқа бөлініп жұмыс істейді.

1 – топ. Еңбек туралы мақал – мәтелдерді оқып мағынасын түсіну

2 – топ. Еңбек тақырыбындағы жұмбақтарды оқып, жауабын айтады















Еңбек құралдары: Кетпен, орақ, күрек, балға, төс, ине, біз, қысқыш, жіп.

Ұста құралы: балға, төс, қысқыш.

Шаруа құралы: кетпен, орақ, күрек.

Тігінші құралы:  ине, жіп, біз.



суреттер

 








Ортасы (10 мин)


Еңбек – бәрін жеңбек.
Еңбек етсең емерсің.
Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.
Еңбек ер атандырады.
Еңбек мұратқа жеткізер, Жалқаулық абыройды кеткізер.
Сақалын сатқан кәріден, Еңбегін сатқан бала артық.

Еңбектің көзін тапқан, байлықтың өзін табады.
Ерінбесең, еңбегің өнеді.
Еңбек етпеген ішіп – жемейді.
Еңбек етпесең елге өкпелеме, Егін екпесең жерге өкпелеме.
Ерінбеген етікші болады.
Еңбек етте мақтан, Ойнап күл де шаттан.


1.Айлар бойы жүзеді, Жерді көрмей жүреді. Ақ жал таумен алысқан, Адамды кім біледі? (Теңізші,)

2. Айдында жүзеді, Тірі күміс сүзеді. (Балықшы,)

3. Дабылға тез жететін, Жалынға сүңгіп кететін. Қақалса да түтінге, Тайсалмайтын батыл кім, Жасқанбайтын батыр кім? (Өрт сөндіруші,)

4. Екi басы дөңгелек,

Екi ұшы сүйiр,

Қиғанға үйiр. (Қайшы,)

5. Жансыз жарады, Жанды рады. (Балта, топор, axe)

6. Қылдырықтай бір нәрсе иретілген, Мойнында ұзын арқан сүйретілген. (Ине, жіп,)

7. Қалпағы ақ қарасаң, Дәрігер емес, бірақ ол. Дәм мәзірін қаласаң, Алға ұсынып тұрады ол. (Аспаз, повар, cook)

8. Оның тіккен бұйымы, Аяғыңды қаптайды, Шыға қалса жұлымы, Әдемілеп баптайды.( Етікші)

9. Күміс қанат, сұңқары, Көкке еркін сүңгиді. Бұлттан да тым әрі, Кеткен жанды кім дейді? ( Ұшқыш)

10. Тізіле өскен тісі бар. Көп істеген ісі бар. (ара,)






(10 мин)




Соңы




(5 мин)


ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

4 САБАҚ. «ҚАЛАЙ ӨЗ-ӨЗІҢДІ ҚАУІПСІЗ ҚОРҒАУҒА БОЛАДЫ?»

Сабақтың барысы 1.Ұйымдастырукезеңі

Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин).

2. Мақсат қою. Тақырыпты анықтау. - Сен басқаларға жиі жақтасасың ба? -«Өзің үшін тұру» дегенді қалай түсінесіңдер? Сабақтың мақсаты: өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға үйрену. 3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау - Сені біреу ренжітсе, не істейсің? Оған қалай жауап бересің? -Сені ренжіткен адамға дәл солай жауап берсең, мәселе шешіледі деп ойлайсың ба? -Мәселені қалай шешуге болады деп ойлайсың?

4.Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындаушешімдері (6 минут) -Бүгін бізге «Қалай өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбында жоба қорғау керек.

- Қалай қорғануға болады? Сені ренжітпеу үшін не істеу керек?

- Не дұрыс: үндемей шыдау ма әлде мәселені шешу ме?

- Балалардың құқығы жөніндегіКонвенция бізге қалай көмектеседі?

- Әлімжеттікті қалай болдырмауға болады? Тапсырма.

Тақтада «Қалай өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбымен ватман қағаз. -Қарапайым және түсінікті 3 скрипт жазу керек. Скрипт деген не, еске түсіріңдер.


5. Қорытынды. Рефлексия ( 2минут) -Бүгінгі сабақтан қандай жаңа нәрсе білдің? -Қандай қорытынды жасауға болады? Кейде басқалармен тіл табысу қиын болады, егер тырыссақ, біздің қолымыздан бәрі келеді! Сені ренжіткен адаммен сенің ойыңды түсініп, ренжітуді доғаратындай 3-4 сөйлемнен тұратын диалог құрастыр.




Сұрақ–жауап.

1. Бүгінгі жаттаған мақал-мәтел, жұмбақтарымыз қандай тақырыпта?
2.
Еңбектің пайдасы қандай?
3.
Еңбек арқылы танылған қандай адамдар бар екен.
4. «
Еңбек ер атандырады» деген мақалдың мағынасы қандай?
5.
Еңбек туралы қандай мақалмәтелдер бар екен?












«Есте сақта!». 1. Батыл бол, ренжіткен адамның көзіне тік қара. 2. Өзіңді сабырлы ұста, олардың іс-әрекеті саған ұнамайтынын және оған шыдамайтыныңды, жағдайды өзгертуге дайын екеніңді ескерт. 3. Жалғыз күреспе! Міндетті түрде өзің сенетін үлкендерге айт.




Біздің әрқайсымыздың адал еңбек етіп, ер атануға мүмкіндігіміз бар. Ол үшін жақсы оқып, еңбек сүйгіш болып өсуіміз керек.Еңбектің бағасын біліп, қастерлей алуымыз керек.




























Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/Br6NbzxTi6g?si=h3-PR84Bhvu7_HeY






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.00.2024
1428
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі