Сабақтың
басы
5
минут
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалім сөзі:
Гүл өсірсең терлеп, Мұның аты –
еңбек.
Кесте тіксең зерлеп, Мұның аты –
еңбек.
Сабағыңды жөндеп, Әзірлесең
еңбек.
Қиындықтың бәрін, Еңбек қана
жеңбек!
«Миға
шабуыл» әдісі
1.“Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай
түсінесіңдер?
2.Еңбек адамға не
үшін қажет деп ойлайсыңдар?
3.Қандай
адамды еңбекқор дейміз?
4.Сендердің қазіргі
негізгі еңбектерің қандай?
5.Өздерің қандай еңбекпен айналысқанды
ұнатасыңдар? 6. Адам бойында қандай қасиеттер болғанда
жетістіктерге жетуге
болады?
«Еңбек»
сөзіне
тоқталайық. Еңбек адамды тәрбиелейді,
қуаныш сыйлайды, жігерлендіреді, шынықтырады, пайдалы өмір сүруге
үйретеді. Адамның адам болуында еңбек шешуші роль атқарған.
Адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де
жетіліп кемелдене берген. Сондықтан қоғамның даму тарихын еңбек пен
еңбек құралдарының өзгеру, жетілу тарихы деуге де болады. Тіршілік
жағдайының қиындауы еңбекті күрделендірді. Еңбектің арқасында
табиғат заттарын еңбек құралы етіп, отты сөндірмей пайдаланды,
топтасып аң аулады, бір-біріне көмектесті.Ф. Энгельс айтқандай
«Адамды адам еткен- еңбек»
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбы және
мақсатымен танысады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Интерактивті тақта, компьютер,
презентация, үлестірмелі
материалдар
Интерактивті тақта, компьютер,
презентация, үлестірмелі
материалдар
|
Сабақтың
ортасы
30 минут
|
ІІ. Жалғасын
тап
-
Еңбек ерлікке жеткізер,
…
-
Еңбек етпей елге өкпелеме,
…
-
Еңбек етсең емерсің,
…
-
Еңбегіне қарай — құрмет,
…
-
Еңбек адамның
…
-
Еңбек – ата,
…
-
Еңбек ет те мақтан,
…
-
Еңбек жастан,
…
-
Еңбек ер
...
-
Бақыт кілті...
ІІІ. Жауабын
тап. Берілген жұмбақтардың жауабын
тауып, үш тілде айтады.
-
Айлар бойы жүзеді, Жерді
көрмей жүреді. Ақ жал таумен алысқан, Адамды кім біледі?
2. Айдында жүзеді, Тірі күміс сүзеді.
3. Дабылға тез жететін, Жалынға сүңгіп кететін. Қақалса да түтінге,
Тайсалмайтын батыл кім, Жасқанбайтын батыр
кім? 4. Екi басы
дөңгелек,
Екi ұшы
сүйiр,
Қиғанға
үйiр.
5.
Жансыз жарады, Жанды ұрады.
6. Қылдырықтай бір нәрсе
иретілген, Мойнында ұзын арқан сүйретілген.
7. Қалпағы ақ қарасаң, Дәрігер емес, бірақ ол. Дәм мәзірін қаласаң,
Алға ұсынып тұрады ол.
8. Оның тіккен бұйымы, Аяғыңды қаптайды, Шыға қалса жұлымы,
Әдемілеп баптайды
9. Күміс қанат, сұңқары, Көкке еркін сүңгиді. Бұлттан да тым әрі,
Кеткен жанды кім дейді?
10. Тізіле өскен тісі бар. Көп
істеген ісі бар.
IV. Жұптық
жұмыс
Болашақта Отанымыз, еліміз үшін қандай еңбек,
қандай кәсіп етер едіңдер? Әр жұп сурет салып, ортаға шығып
қорғайды. 5 минут уақыт
беріледі.
V. КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ
ТҮРЛЕРІ. ӘР
АДАМНЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІ НЕДЕ ЖӘНЕ СІЗДІҢ
ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗДІҢ АЛГОРИТМІ ҚАНДАЙ
БОЛУЫ
КЕРЕК
https://youtu.be/T1uPlZeHCGE?si=jMirGbK0tkmRDnhw
https://youtu.be/X_Zqhc3u_sQ?si=P6BPkEt-swfEaL5N
|
1. ерлік елдікке
жеткізер
2.егін екпей жерге
өкпелеме
3.ерінбесең
жеңерсің
4. жасына қарай –
ізет
5.екінші
анасы
6. жер –
ана
7. ойнап күл де
шаттан
8.өнерге
бастан
9.
атандырады
10.
еңбекте
1.Теңізші,моряк,
sailor
2.Балықшы,рыбак,
fisherman
3. Өрт сөндіруші, пожарный,
fireman
4.
Қайшы, ножницы,
scissors
5.
Балта, топор,
axe
6. Ине, жіп, иголка,
needle
7.Аспаз, повар,
cook
8. Етікші, сапожник,
shoemaker
9.Ұшқыш, летчик,
pilot
10.ара, пила,
saw
Жұптық жұмыс
орындайды
|
Үлестірмелі қағаздар,
мақал-мәтелдер
Слайдтар, мамандық иелерінің
суреттері, жұмбақтар
Ақ парақтар, фломастер,
маркер, түрлі түсті карандаш.
|