Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Директордың оқу ісі

    жөніндегі орынбасары

    Абилдаев Г.А.

    _____________


    №









    Күні









    Топ









    Курс










    Сабақ жоспары


    Пән атауы

    Еңбекті қорғау

    Сабақтың тақырыбы

    Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері

    Оқытушының аты-жөні:

    Қалымбетов Асқар Жанжігітұлы

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Білімділік:Қазақстан Республикасының Еңбек құқығының мәнің терең түсіну;

    Дамытушылық:Нарық заманында еңбек қатынасының сауаттылығына, өз құқығының сақталуына, өзгенің құқықтарын құрметтеуге үйрету;

    Тәрбиелік:Еңбекке деген жауапкершілікке тәрбиелеу.


    Сабақ нәтижесі

    Еңбек жағдайларын анықтайды

    Жұмыс беруші мен жұмысшының құқықтары мен міндеттерін талдайды

    Бағалау критерийлері

    -Ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынасты жүзеге асырады;

    -Дәлелдер мен дәйектер қолдана отырып, өз ой пікірін білдіреді

    -Құқықтық мәселелер мен жағдайларға талдау жүргізеді және өзіндік баға береді

    Тілдік құзіреттіліктер

    Құқықтық жағдайларды топта талқылайды (айтылым, жазылым дағдысы)

    Диалогқа және жазылымға қажетті сөйлем құрамалары

    Жұмыс берушінің құқықтары мен міндеттері: ...

    Қызметкердің құқықтары мен міндеттері ....

    Қызметкерге құқықтары мен міндеттерін білу маңызды, себебі ...

    Ресурстар

    Оқулық

    Әдіс-тәсілдер

    сұрақ-жауап, сыни тұрғыдан ойлау, топпен жұмыс.


    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.


    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    АКТ қолдану

    электронды оқулықтар, видеопроектор, ұялы телефон

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Мектеп бағдарламасы көлемінде қоғамдық гуманитарлық пәндері бойынша алған білімдерін, күнделікті өмірдегі әлеуметтік тәжірибелерін және БАҚ көздерінен берілетін еңбек құқығы туралы ақпараттарды қолданады.




    Сабақ барысы

    Сабақтың қезеңдері

    Сабақта орындалатын іс - әрекеттер


    Оқыту ресурстары

    Басы

    7 мин



    Викториналық сұрақтар

    І топ. «Сенат»

    1. Сот төрелігінің құдайы Фемиданың қолындағы құралдар?(қылыш пен таразы)

    2. «Жасасын біздің сот – әлемдегі ең ізгілікті сот!» деп кейіпкерлердің бірі айқай салатын фильм.(Кавказдық тұтқын қыз)

    3. «Жеті жарғы» арқылы өлім жазасы берілген қылмыс.(әйелді зорлау)

    4. Жұмыс күнінің 20 % - ын сот істерін қарауға арнайтын маман.(судья)

    5. Қазіргі уақытта әлемнің 35 елінде заң жүзінде алынған, ал 217 елде соңғы 10 жылда мүлдем қолданылмаған жаза.(өлім жазасы)

    6. Сот процесінде ең соңғы сөзді сөйлейтін адам?(айыпталушы)

    7. Айыптының қылмысқа қатысы жоқтығын дәлелдейтін акті.(ақтау үкімі)

    8. Жазаны жеңілдету қағидасы.(гуманизм)

    9. Қазақ қоғамында кісі өлтіруге қандай жаза қолданылады?(құн төлеу)

    10. Қылмыс барысында зардап шеккен адам.(жәбірленуші)


    ІІ топ «Мәжіліс»

    1. ҚР – ның ҚК – де белгіленген жазаның ең ұзақ мерзімі.(30 жыл)

    2. Соттың айыптау үкімі шыққан адам?(сотталушы)

    3. Соттың үкімін орындайтын лауазымды тұлға.(сот орындаушысы)

    4. Соттың үкімі күшіне енетін мерзім.(үкімде көрсетілген мерзім)

    5. Қылмыстық істі қозғаудың негізі.(қылмыстың жасалуы)

    6. Ланкестік қылмысы үшін жауапкершілік басталатын жас.(14 жас)

    7. Қылмыс туралы заттай дәлелдемелерді ашумен айналысатын ғылым.(криминалистика)

    8. Арнайы білімді талап ететін мәселені зерттеуші.(сарапшы, эксперт)

    9. Оқиғаның барысын, нәтижесін куәландыру үшін тергеу әрекетіне қатысатын адам.(куәгер)

    10. Іске қатысты өзіне белгілі болған мәліметтерді жария ететін тұлға.(куә)


    «Әрекет – қабілеттілік пирамидасы»

    40 жас- Президент
    30 жас -Сенат депутаты
    25 жас – Мәжіліс, полиция, сот
    20 жас- Маслихат депутаты
    18 жас- Сайлау, үйлену құқығы
    17 жас- Өсиет жазу құқығы
    16 жас- Төлқұжат, еңбек ету құқығы, қылмыстың барлық түрлері бойынша жауапқа тартылу
    15 жас- Жұмыс істеу (рұқсатпен)
    14 жас- Қылмыстық ісі үшін жауапқа тартылу, еңбекақыға иелік ету
    10 жас- Асырап алуға, қорғаныш болуға келісім беру, ата-аналардың бірімен тұруына таңдау құқығы
    6-7 жас-Тұрмыстық келісім шаралар, мектепке оқуға баруға құқық
    0 жас- Туу, құқық қабілеттілікке ие болу


    http://adilet.zan.kz

    www.youtube.com/watch?v=SmG0uP3Fv8U




    Ортасы

    20 мин

    Еңбек құқығы еңбек нарқы үрдісінің әрекеті, жалдамалы еңбекті ұйымдастыру мен пайдалану барысында қалыптасатын қызметкерлердің еңбек қатынасын және онымен тығыз байланысты қатынастарды реттейтін құқықтың бір саласы. Еңбек құқығының негізгі мақсаты- жұмыс беруші мен жалданушы қызметкер арасындағы қатынастарды құқық арқылы реттеу және заңсыздыққа жол бермеу.

    Құқықтық еңбек қатынастарының мынадай ерекше белгілері бар:
    Қызметкер нақты бір ұйымның еңбек ұжымына мүше болып кіреді.
    Қызметкерлердің еңбек ұжымына кіруі ерекше заңды фактінің көмегімен жүзеге асырылады.
    Қызметкер өзі жұмыс істейтін ұйымның ішкі еңбек тәртібіне бағынуға міндетті.
    Қызметкердің кәсібіне, мамандығына, біліктілігіне сай еңбек міндетін атқару еңбек қатынастарының мазмұны болып табылады.

    Қызметкердің құқықтары мен міндеттері:

    1.Еңбек шартын жасасуға, өзгертуге, толықтыруға және бұзуға.

    2.Жұмыс берушіден еңбек шартының, ұжымдық шарттың талаптарын орындауды талап етуге.

    3.Еңбек қауіпсіздігіне және еңбекті қорғауға.

    4.Еңбек шартының, ұжымдық еңбек шарттың талаптарына сәйкес уақтылы және толық көлемде жалақы алуға.

    5.Бос тұрып қалу үшін заңға сәйкес ақы алуға.

    6. Тынығуға, оның ішінде жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына.
    7. Кәсіптік даярлықтан, қайта даярлықтан өтуге және өзінің біліктілігін арттыруға.
    8. Еңбек міндеттерін атқаруға байланысты денсаулығына келтірілген зиянды өтеуге.
    9. Кепілдіктерге және өтемақы төлемдеріне.
    10. Өзінің құқықтары мен заңды мүдделерін заңға қайшы келмейтін барлық тәсілдермен қорғауға.
    11. Бірдей еңбегі үшін қандай да болмасын кемсітусіз бірдей ақы алуға.
    12. Еңбек дауын шешу үшін таңдауы бойынша келісім комиссиясына, сотқа жүгінуге.

    13. Өзінің денсаулығына немесе өміріне қауіп төндіретін жағдай туындаған кезде, бұл туралы тікелей басшыны немесе жұмыс берушінің өкілін хабардар ете отырып, жұмысты орындаудан бас тартуға.
    14. Жұмыс берушінің еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасауға.

    Қызметкер:
    1. Еңбек міндеттерін шартқа сәйкес орындауға.
    2. Еңбек тәртібін сақтауға.
    3. Жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі мен өндірістік санитария жөніндегі талаптарды сақтауға.
    4. Жұмыс берушінің және қызметкерлердің мүлкіне ұқыпты қарауға.

    5. Адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен қызметкерлер мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін ахуал туындағаны, сондай – ақ бос тұрып қалу туындағаны туралы жұмыс берушіге хабарлауға.
    6.Еңбек міндеттерін орындауға байланысты өзіне мәлім болған мемлекеттік құпияны, қызметтік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияларды құрайтын мәліметтерді жария етпеуге.
    7. Жұмыс берушіге келтірілген зиянды өтеуге міндетті.

    Жұмыс берушінің құқықтары мен міндеттері:

    1.Жұмысқа қабылдау кезінде таңдау еркіндігіне.

    2.Қызметкермен еңбек шартын негіздер бойынша өзгертуге, толықтыруға және бұзуға.

    3.Өз өкілеттігі шегінде жұмыс берушінің актілерін шығаруға құқығы бар.

    4. Қызметкерлерден еңбек шартының орындалуын талап етуге.

    5.Қызметкерлерді көтермелеуге, оларға тәртіптік жаза қолдануға, қызметкерлерді материялдық жауапкершілікке тартуға.

    6. Еңбек міндеттерін атқару кезінде қызметкердің келтірген зиянын өтетуге.
    7. Еңбек саласында өзінің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мақсатында сотқа жүгінуге.
    8.Қызметкерге сынақ мерзімін белгілеуге.
    9. Егер жеке еңбек шартының талаптарында ескертілген болса, қызметкерді оқытуға байланысты өз шығындарын өтеуге құқығы бар.

    Жеке еңбек шарты:
    Белгісіз мерзімге.
    Бір жылдан кем емес белгілі бір мерзімге жасалуы мүмкін.

    Еңбек шартын тоқтату негіздері.
    1. Тараптардың келісімі бойынша еңбек шартын бұзу.
    2. Еңбек шарты мерзімінің аяқталуы.
    3. Жұмыс берушінің бастамасы бойынша еңбек шартын бұзу.
    4. Қызметкердің бастамасы бойынша еңбек шартын бұзу.
    5. Тараптардың еркінен тыс мән – жайлар.
    6. Қызметкердің еңбек қатынастарын жалғастырудан бас тартуы.

    Еңбектің барысында адамдар арасында еңбек қатынастары қалыптасады.
    Еңбек қатынастары дегеніміз тараптардың әдетте жеке еңбек және ұжымдық шарттар негізінде белгілі бір еңбек қызметін жүзеге асыру жөнінде туындайтын жұмыс беруші мен қызметкер арасындағы қатынастар
    .





















    Соңы 3 минут

    Рефлексия. (қосымша 4)


    Қосымша ақпарат

    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-ны қолдану

    Құндылықтармен байланыс

    (тәрбие элементі)


    Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар тілді меңгеру қабілеті төмен оқушыларды тілді меңгеру қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс.

    Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.

    Топтар арасында жұмыс жасау, талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету.



    Талқылау барысында оқушылар берілген жағдаяттарды қалай шешкендігін, топтағы зерттеу жұмысын бағалау.




    Отбасы құқығы және некенің түрлерін зерттеу барысында оқушылардың бойында отбасылық құндылықтар , өзара түсінушілік, адамгершілік қасиеттері қалыптастырылады. Отбасы қоғамның ең басты тірегі екенін сезінеді.


    Рефлексия


    Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақ бағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?






    ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

    «ЭНЕРГЕТИКА ЖӘНЕ БАЙЛАНЫС КОЛЛЕДЖІ» МКҚК






    Ашық сабақ

    Тақырыбы: Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері










    Оқытушы :Қалымбетов А.Ж.











    Шымкент 2021


    Сабақтарды бақылау парағы


    Педагогтің ТАӘ (бар болғанда)

    Қалымбетов А.Ж.

    Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда) Оңланбекова Ж.М..

    Колледждің атауы:

    «Энергетика және байланыс колледжі» МКҚК

    Тобы: 201

    Пәні: еңбекті қорғау

    Мерзім

    14.04.2021

    Сабақ жоспары ұсынылды

    • Иә

    Жоқ

    Сабақтың тақырыбы:

    Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері

    Сабақ түрі:

    • жаңа материалмен танысу сабағы

    • оқығанды бекіту сабағы

    • білім мен дағдыларды қолдану сабағы

    • білімді жалпылау және жүйелеу сабағы

    • білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы

    • аралас сабақ

    • зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қалымбетов Асқар Жанжігітұлы
    02 Ақпан 2023
    431
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері тақырыбында ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Директордың оқу ісі

    жөніндегі орынбасары

    Абилдаев Г.А.

    _____________


    №









    Күні









    Топ









    Курс










    Сабақ жоспары


    Пән атауы

    Еңбекті қорғау

    Сабақтың тақырыбы

    Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері

    Оқытушының аты-жөні:

    Қалымбетов Асқар Жанжігітұлы

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Білімділік:Қазақстан Республикасының Еңбек құқығының мәнің терең түсіну;

    Дамытушылық:Нарық заманында еңбек қатынасының сауаттылығына, өз құқығының сақталуына, өзгенің құқықтарын құрметтеуге үйрету;

    Тәрбиелік:Еңбекке деген жауапкершілікке тәрбиелеу.


    Сабақ нәтижесі

    Еңбек жағдайларын анықтайды

    Жұмыс беруші мен жұмысшының құқықтары мен міндеттерін талдайды

    Бағалау критерийлері

    -Ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынасты жүзеге асырады;

    -Дәлелдер мен дәйектер қолдана отырып, өз ой пікірін білдіреді

    -Құқықтық мәселелер мен жағдайларға талдау жүргізеді және өзіндік баға береді

    Тілдік құзіреттіліктер

    Құқықтық жағдайларды топта талқылайды (айтылым, жазылым дағдысы)

    Диалогқа және жазылымға қажетті сөйлем құрамалары

    Жұмыс берушінің құқықтары мен міндеттері: ...

    Қызметкердің құқықтары мен міндеттері ....

    Қызметкерге құқықтары мен міндеттерін білу маңызды, себебі ...

    Ресурстар

    Оқулық

    Әдіс-тәсілдер

    сұрақ-жауап, сыни тұрғыдан ойлау, топпен жұмыс.


    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.


    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    АКТ қолдану

    электронды оқулықтар, видеопроектор, ұялы телефон

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Мектеп бағдарламасы көлемінде қоғамдық гуманитарлық пәндері бойынша алған білімдерін, күнделікті өмірдегі әлеуметтік тәжірибелерін және БАҚ көздерінен берілетін еңбек құқығы туралы ақпараттарды қолданады.




    Сабақ барысы

    Сабақтың қезеңдері

    Сабақта орындалатын іс - әрекеттер


    Оқыту ресурстары

    Басы

    7 мин



    Викториналық сұрақтар

    І топ. «Сенат»

    1. Сот төрелігінің құдайы Фемиданың қолындағы құралдар?(қылыш пен таразы)

    2. «Жасасын біздің сот – әлемдегі ең ізгілікті сот!» деп кейіпкерлердің бірі айқай салатын фильм.(Кавказдық тұтқын қыз)

    3. «Жеті жарғы» арқылы өлім жазасы берілген қылмыс.(әйелді зорлау)

    4. Жұмыс күнінің 20 % - ын сот істерін қарауға арнайтын маман.(судья)

    5. Қазіргі уақытта әлемнің 35 елінде заң жүзінде алынған, ал 217 елде соңғы 10 жылда мүлдем қолданылмаған жаза.(өлім жазасы)

    6. Сот процесінде ең соңғы сөзді сөйлейтін адам?(айыпталушы)

    7. Айыптының қылмысқа қатысы жоқтығын дәлелдейтін акті.(ақтау үкімі)

    8. Жазаны жеңілдету қағидасы.(гуманизм)

    9. Қазақ қоғамында кісі өлтіруге қандай жаза қолданылады?(құн төлеу)

    10. Қылмыс барысында зардап шеккен адам.(жәбірленуші)


    ІІ топ «Мәжіліс»

    1. ҚР – ның ҚК – де белгіленген жазаның ең ұзақ мерзімі.(30 жыл)

    2. Соттың айыптау үкімі шыққан адам?(сотталушы)

    3. Соттың үкімін орындайтын лауазымды тұлға.(сот орындаушысы)

    4. Соттың үкімі күшіне енетін мерзім.(үкімде көрсетілген мерзім)

    5. Қылмыстық істі қозғаудың негізі.(қылмыстың жасалуы)

    6. Ланкестік қылмысы үшін жауапкершілік басталатын жас.(14 жас)

    7. Қылмыс туралы заттай дәлелдемелерді ашумен айналысатын ғылым.(криминалистика)

    8. Арнайы білімді талап ететін мәселені зерттеуші.(сарапшы, эксперт)

    9. Оқиғаның барысын, нәтижесін куәландыру үшін тергеу әрекетіне қатысатын адам.(куәгер)

    10. Іске қатысты өзіне белгілі болған мәліметтерді жария ететін тұлға.(куә)


    «Әрекет – қабілеттілік пирамидасы»

    40 жас- Президент
    30 жас -Сенат депутаты
    25 жас – Мәжіліс, полиция, сот
    20 жас- Маслихат депутаты
    18 жас- Сайлау, үйлену құқығы
    17 жас- Өсиет жазу құқығы
    16 жас- Төлқұжат, еңбек ету құқығы, қылмыстың барлық түрлері бойынша жауапқа тартылу
    15 жас- Жұмыс істеу (рұқсатпен)
    14 жас- Қылмыстық ісі үшін жауапқа тартылу, еңбекақыға иелік ету
    10 жас- Асырап алуға, қорғаныш болуға келісім беру, ата-аналардың бірімен тұруына таңдау құқығы
    6-7 жас-Тұрмыстық келісім шаралар, мектепке оқуға баруға құқық
    0 жас- Туу, құқық қабілеттілікке ие болу


    http://adilet.zan.kz

    www.youtube.com/watch?v=SmG0uP3Fv8U




    Ортасы

    20 мин

    Еңбек құқығы еңбек нарқы үрдісінің әрекеті, жалдамалы еңбекті ұйымдастыру мен пайдалану барысында қалыптасатын қызметкерлердің еңбек қатынасын және онымен тығыз байланысты қатынастарды реттейтін құқықтың бір саласы. Еңбек құқығының негізгі мақсаты- жұмыс беруші мен жалданушы қызметкер арасындағы қатынастарды құқық арқылы реттеу және заңсыздыққа жол бермеу.

    Құқықтық еңбек қатынастарының мынадай ерекше белгілері бар:
    Қызметкер нақты бір ұйымның еңбек ұжымына мүше болып кіреді.
    Қызметкерлердің еңбек ұжымына кіруі ерекше заңды фактінің көмегімен жүзеге асырылады.
    Қызметкер өзі жұмыс істейтін ұйымның ішкі еңбек тәртібіне бағынуға міндетті.
    Қызметкердің кәсібіне, мамандығына, біліктілігіне сай еңбек міндетін атқару еңбек қатынастарының мазмұны болып табылады.

    Қызметкердің құқықтары мен міндеттері:

    1.Еңбек шартын жасасуға, өзгертуге, толықтыруға және бұзуға.

    2.Жұмыс берушіден еңбек шартының, ұжымдық шарттың талаптарын орындауды талап етуге.

    3.Еңбек қауіпсіздігіне және еңбекті қорғауға.

    4.Еңбек шартының, ұжымдық еңбек шарттың талаптарына сәйкес уақтылы және толық көлемде жалақы алуға.

    5.Бос тұрып қалу үшін заңға сәйкес ақы алуға.

    6. Тынығуға, оның ішінде жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына.
    7. Кәсіптік даярлықтан, қайта даярлықтан өтуге және өзінің біліктілігін арттыруға.
    8. Еңбек міндеттерін атқаруға байланысты денсаулығына келтірілген зиянды өтеуге.
    9. Кепілдіктерге және өтемақы төлемдеріне.
    10. Өзінің құқықтары мен заңды мүдделерін заңға қайшы келмейтін барлық тәсілдермен қорғауға.
    11. Бірдей еңбегі үшін қандай да болмасын кемсітусіз бірдей ақы алуға.
    12. Еңбек дауын шешу үшін таңдауы бойынша келісім комиссиясына, сотқа жүгінуге.

    13. Өзінің денсаулығына немесе өміріне қауіп төндіретін жағдай туындаған кезде, бұл туралы тікелей басшыны немесе жұмыс берушінің өкілін хабардар ете отырып, жұмысты орындаудан бас тартуға.
    14. Жұмыс берушінің еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасауға.

    Қызметкер:
    1. Еңбек міндеттерін шартқа сәйкес орындауға.
    2. Еңбек тәртібін сақтауға.
    3. Жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі мен өндірістік санитария жөніндегі талаптарды сақтауға.
    4. Жұмыс берушінің және қызметкерлердің мүлкіне ұқыпты қарауға.

    5. Адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен қызметкерлер мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін ахуал туындағаны, сондай – ақ бос тұрып қалу туындағаны туралы жұмыс берушіге хабарлауға.
    6.Еңбек міндеттерін орындауға байланысты өзіне мәлім болған мемлекеттік құпияны, қызметтік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияларды құрайтын мәліметтерді жария етпеуге.
    7. Жұмыс берушіге келтірілген зиянды өтеуге міндетті.

    Жұмыс берушінің құқықтары мен міндеттері:

    1.Жұмысқа қабылдау кезінде таңдау еркіндігіне.

    2.Қызметкермен еңбек шартын негіздер бойынша өзгертуге, толықтыруға және бұзуға.

    3.Өз өкілеттігі шегінде жұмыс берушінің актілерін шығаруға құқығы бар.

    4. Қызметкерлерден еңбек шартының орындалуын талап етуге.

    5.Қызметкерлерді көтермелеуге, оларға тәртіптік жаза қолдануға, қызметкерлерді материялдық жауапкершілікке тартуға.

    6. Еңбек міндеттерін атқару кезінде қызметкердің келтірген зиянын өтетуге.
    7. Еңбек саласында өзінің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мақсатында сотқа жүгінуге.
    8.Қызметкерге сынақ мерзімін белгілеуге.
    9. Егер жеке еңбек шартының талаптарында ескертілген болса, қызметкерді оқытуға байланысты өз шығындарын өтеуге құқығы бар.

    Жеке еңбек шарты:
    Белгісіз мерзімге.
    Бір жылдан кем емес белгілі бір мерзімге жасалуы мүмкін.

    Еңбек шартын тоқтату негіздері.
    1. Тараптардың келісімі бойынша еңбек шартын бұзу.
    2. Еңбек шарты мерзімінің аяқталуы.
    3. Жұмыс берушінің бастамасы бойынша еңбек шартын бұзу.
    4. Қызметкердің бастамасы бойынша еңбек шартын бұзу.
    5. Тараптардың еркінен тыс мән – жайлар.
    6. Қызметкердің еңбек қатынастарын жалғастырудан бас тартуы.

    Еңбектің барысында адамдар арасында еңбек қатынастары қалыптасады.
    Еңбек қатынастары дегеніміз тараптардың әдетте жеке еңбек және ұжымдық шарттар негізінде белгілі бір еңбек қызметін жүзеге асыру жөнінде туындайтын жұмыс беруші мен қызметкер арасындағы қатынастар
    .





















    Соңы 3 минут

    Рефлексия. (қосымша 4)


    Қосымша ақпарат

    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-ны қолдану

    Құндылықтармен байланыс

    (тәрбие элементі)


    Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар тілді меңгеру қабілеті төмен оқушыларды тілді меңгеру қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс.

    Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.

    Топтар арасында жұмыс жасау, талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету.



    Талқылау барысында оқушылар берілген жағдаяттарды қалай шешкендігін, топтағы зерттеу жұмысын бағалау.




    Отбасы құқығы және некенің түрлерін зерттеу барысында оқушылардың бойында отбасылық құндылықтар , өзара түсінушілік, адамгершілік қасиеттері қалыптастырылады. Отбасы қоғамның ең басты тірегі екенін сезінеді.


    Рефлексия


    Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақ бағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?






    ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

    «ЭНЕРГЕТИКА ЖӘНЕ БАЙЛАНЫС КОЛЛЕДЖІ» МКҚК






    Ашық сабақ

    Тақырыбы: Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері










    Оқытушы :Қалымбетов А.Ж.











    Шымкент 2021


    Сабақтарды бақылау парағы


    Педагогтің ТАӘ (бар болғанда)

    Қалымбетов А.Ж.

    Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда) Оңланбекова Ж.М..

    Колледждің атауы:

    «Энергетика және байланыс колледжі» МКҚК

    Тобы: 201

    Пәні: еңбекті қорғау

    Мерзім

    14.04.2021

    Сабақ жоспары ұсынылды

    • Иә

    Жоқ

    Сабақтың тақырыбы:

    Еңбек құқығының жүйесі және оның қайнар көздері

    Сабақ түрі:

    • жаңа материалмен танысу сабағы

    • оқығанды бекіту сабағы

    • білім мен дағдыларды қолдану сабағы

    • білімді жалпылау және жүйелеу сабағы

    • білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы

    • аралас сабақ

    • зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация Мектепке дейінгі балалар
    02.02.2023
    431
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қалымбетов Асқар Жанжігітұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации