Сабақтың
басы
|
Кіріспе бөлім (5
минут)
Мұғалімнің сөзі: Сабақтың
мақсатын айтып өту.
«Еңбек түбі – береке» деген
нақыл сөздің мән-мағынасын
ашу..
|
Оқушылар жол қозғалысының
қалай, қай кезде және қандай жағдайларда пайда болғанын, оның даму
тарихын зерттеп, қазіргі жол қозғалысының ережелерімен
байланыстырып, маңыздылығын
түсінеді.
|
Презентация
|
Жаңа
сабақ
|
1.
Еңбек туралы әңгіме
«Еңбек түбі –
береке»
тақырыбы бойынша шағын әңгіме оқылады.
Еңбекқор адамдардың жетістіктеріне мысал келтіріледі.
Оқушылардан еңбектің түрлерін атап, олардың
маңызын талқылау сұралады.
|
Мақал-мәтелдермен жұмыс
Еңбек туралы мақал-мәтелдер оқылып, оқушылар
олардың мағынасын түсіндіреді.
Оқушылар өздері білетін мақал-мәтелдерді айтады
және оларды талқылайды.
|
Презентация,
|
Сабақтың
ортасы
|
Бейнеролик көру және
талдау
Қысқа бейнеролик көру: белгілі
бір кәсіп иесінің еңбегі немесе адамның еңбектегі жетістігі
туралы.
Бейнеролик бойынша талқылау,
сұрақ-жауап жүргізу.
|
Топтық
жұмыс
Сыныпты бірнеше топқа бөліп,
әр топқа «еңбек» ұғымына қатысты тапсырмалар
беру:
Еңбек туралы сурет
салу.
Көрініс
көрсету.
Жұмбақ құрастыру немесе
шешу.
Топтар өз тапсырмаларын
орындап, қорғайды.
|
|
Қауіпсіз
дік
10
мин
|
1. Сабақтың мақсатын
түсіндіреді.
2. Кіріспе (2 минутқа
дейін)
Баланың қандай құқықтары
бар?
Қазақстан Республикасындағы балалардың
құқықтары
Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345
«Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі
– заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары
мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған
жағдайда жүгіну тәртібін
регламенттейді.
Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын
үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік
көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары
туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы,
№15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1
баптар.
|
Азаматтық
құқық
|
Саяси
құқық
|
Әлеуметтік-
экономикалық құқық
|
Мәдени
құқық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Балалардың құқықтары мен міндеттері туралы талқылау.
-
Негізгі құқықтардың мысалы (білім
алу құқығы, медициналық көмек, қауіпсіздік және т.б.).
-
Құқықтар бұзылған жағдайда не істеу
керектігін талқылау.
-
Балалардың құқықтарын
қорғайтын ұйымдардың мысалдары (Бала құқықтары жөніндегі комитет,
ювеналды полиция, балалар омбудсмендері).
|
Презентация, қағаз, қалам,
маркерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақ бойынша оқушылардың
ой-пікірін тыңдау.
Мұғалімнің қорытынды
сөзі: Еңбектің адам өміріндегі маңызы, «Еңбек түбі – береке» деген
сөздің өмірлік мәні.
|
Рефлексия: Оқушыларға өздерінің еңбекке
қатысты көзқарастары туралы қысқаша жазу
ұсынылады.
Үйге
тапсырма: Ата-аналарының немесе
туыстарының еңбек жолы туралы әңгіме жазып
келу.
|
Презентация
|