Ұйымдастыру
.
Оқушылармен
амандасу.
Сабақтың мақсатын
түсіндіру.
Психологиялық дайындық:
«Еңбектің наны
тәтті» әдісін қолданамыз. Парта
үстінде тұрған суреттерді әр оқушы келіп алады, ол суретте қандай
маман иесі екенін, ол қандай жұмыс атқаратынын айтып
өтеді.
Мұғалімнің кіріспе
сөзі: «Еңбек – адам өмірінің
негізгі тірегі. Әрбір жетістік, әрбір табыс – еңбектің нәтижесі.
Адам еңбектің арқасында қоғамға, елге, өз отбасына пайдалы тұлға
болады. Біз бүгін еңбек туралы тереңірек түсінік
аламыз».
Мақал-мәтелдерді
талқылау:
«Еңбек түбі –
береке»;
«Еңбек етсең ерінбей, тояды
қарның тіленбей»;
«Қолы қимылдағанның аузы
қимылдайды».
Топтастыру. Оқушыларды 3 топқа
біріктіремін
Еңбекқорлар ,
Табыскерлер,
Мамандықтар
Топтық
жұмыс:
Оқушыларды топтарға бөліп, әр
топқа тапсырма беру:
1-топ: «Еңбектің түрлері және
олардың ерекшеліктері» тақырыбында постер
дайындау.
2-топ: «Еңбекқор адамның бойындағы
қасиеттер» туралы пікір алмасу.
3-топ: «Мен болашақта қай
мамандықпен айналысқым келеді?» тақырыбында жоспар
құру.
Мұғалімнің
дәрісі:
Еңбектің адамзат тарихындағы
маңызы, атақты ғұламалардың еңбек туралы айтқан ойлары мен нақыл
сөздері. Мысалы:
Абай Құнанбаев: Абай еңбекті
білім алумен, өзін-өзі жетілдірумен байланыстырып, «Қара
сөздерінде» еңбексіз табыстың келмейтінін
түсіндірген.
Ыбырай Алтынсарин: Ыбырай
Алтынсарин еңбек пен білімнің қатар жүретінін айтып, балаларды
еңбекке баулуды негізгі міндеттердің бірі деп
санаған.
Жеке
жұмыс:
Мамандықтар туралы
сұхбат:
Әрбір мамандықтың өз
ерекшелігі бар, және әрбір адам өз мамандығына адал еңбек ете
білсе, қоғамда өз орнын табады.
Мақал-мәтелдермен
жұмыс:
Оқушылардың қатысуымен еңбек
туралы мақал-мәтелдердің мағынасын ашу.
Мысалы:
«Еңбек етсең ерінбей, тояды
қарның тіленбей»;
«Алтынды қолда ұстағанша,
еңбекті жолда ұста»;
«Жігіттің жақсысы – жарлы
болмас, қолының қимылы барлы болар».
Видео ролик
көрсету.
Мұғалімнің қорытынды
сөзі: «Еңбек – адамның ең басты құндылығы. Еңбектің арқасында
адамзат дамиды, жаңалықтар ашылады, қоғам алға жылжиды. Әрқайсың
өмірде еңбекқор, табанды болуларың керек».
Оқушылардың еңбекті құрметтеу
және еңбекқорлықтың маңыздылығын қаншалықты түсінгенін сұрақтар
арқылы анықтау.
Еңбек туралы қысқаша
бейнеролик (егер мүмкіндік
болса).
Сабақтың соңында еңбекке
арналған бір-екі мақал-мәтел айтып, сабақты
түйіндеу:
Осы сынып сағаты арқылы
оқушылар еңбектің құндылығын түсініп, өмірде табысқа жетудің жолы
еңбек екенін ұғынады.
Қалыптастырушы
бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар кері
байланыс береді.
|