Материалдар / Еңбекке баулу пәні бойынша 3 сыныпқа 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Еңбекке баулу пәні бойынша 3 сыныпқа 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Еңбекке баулу пәні бойынша 3 сыныпқа 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Шілде 2024
316
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:3

Көркем еңбек

Күні

Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

Бөлім:

Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы:№

Сені қоршаған орта.

Симметрия дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

Суреттегі штрихтің əсерлілігі. Бояу жағындысы – кескіндемеші-суретшінің əсерлегіш құралы.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

өзінің шығармашылық жұмысының идеясын, жасалу жолдары мен қолданған материалдары туралы айта алады;

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастырылады.

«Миға шабуыл» әдісіарқылыоқу мақсаттары ашылады.

-Біздің қолымыздағы суреттегілер туралы не айта аласыңдар?

- Бұл не үшін қажет

-Ендеше бүгінгі сабақта ою өрнектердің суретін салатын боламыз.


Су , ұлттық ою өрнектер суреттері



Ортасы


Ширату тапсырмасы.

Талқылауға арналған сұрақтар мен оған берілетін жауаптар: 1. Табиғат дегеніміз не? Жауап. Табиғат – адамды қоршаған орта. Табиғатты адам жасаған жоқ, ол ұзақ даму нәтижесінде пайда болды. Теңіз, мұхит, өзен, тау мен тас, шөл дала, өсімдіктер мен жануарлардың бәрі табиғатқа жатады. 2. Табиғат нысандарын атаңдар. Жауап. Табиғат нысандары – микроағзалар, өсімдіктер мен жануарлар және адамның өзі. 3. Неліктен табиғатты басты суретші деп атайды? Жауап. Түсі, пішіні әртүрлі гүлдер мен өсімдіктерге, жануарларға назар салып қарасаң, табиғаттың нағыз суретші екеніне көзің жетеді. Суретшілердің туындыларынан көріп жүргеніміздің бәрі табиғаттан алынған. 4. Симметрия деген не? Жауап. Кез келген заттың оң жағы мен сол жағы сәйкес келсе (бірдей болса), екі жағы бірдей симметрия деп аталады. 5. Симметрия құбылысын қай жерден көруге болады? Жауап. Жан-жануарлар: аңдар, құстар, жәндіктер симметриялы. Ағаштағы жапырақтар, гүлдер, басқа да көптеген заттар симметриялы

Сергіту сәті


Дескриптор:

- Сұрақтарға жауап береді.

- Суретшілертуындыларын салыстырады.


ҚБ:«Бағдаршам» әдісі.



Оқулық, жұмыс дәптері


Бағдаршам

Оқулық, ақ парақ, түсті парақ, желім, қайшы, сурет дәптері, түсті қарындаштар.



Соңы

Рефлексия «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым.

бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

ҚБ:«От шашу» әдісі қолданылады.


От шашу

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:



















Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Көркем еңбек 3 сынып

Күні

Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы:№

Суреттегі штрихтің əсерлілігі. Бояу жағындысы – кескіндемеші-суретшінің əсерлегіш құралы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.3.1 – орындау техникасын негіздеп таңдай отырып, шығармашылық идеялар мен сезімдерін (көңіл күйі, мінезі) көрсету;

3.2.1.1 – қоршаған ортаның визуалды элементтерін əртүрлі тəсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу;

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

өзінің шығармашылық жұмысының идеясын, жасалу жолдары мен қолданған материалдары туралы айта алады;

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы

Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын » жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола- тынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.»

Бір бірін мұқият тыңдайды

Смаилик арқылы бағалау







Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




Ортасы


Ширату тапсырмасы.

  • Симметриялы суретті қалай салады деп ойлайсыңдар?

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Талқылауға арналған сұрақтар мен оған берілетін жауаптар:

1.     Сызық туралы не білесің? Ол қандай болады? (Өткен материалды ескетүсіреміз).

Жауап. Сызық әртүрлі болады: түзу, тік, көлденең, көлбеу; дөңгелектенген; зигзаг тәрізді, жіңішке, түрлі түсті. Ол өкпелі, көңілді, салмақты, нәзік болып, әртүрлі көңіл күйді білдіреді.

2.     Штрих қандай болады? Онымен нені бейнелеуге болады?

Жауап. Қысқа, айқыш-ұйқыш. Онымен қылқан шөпті, шырша мен кірпінің тікенін және т.б. бейнелеуге

болады.

Жұмсақ әрі нәзік. Онымен үлпілдек жүнді балапанды, мысықты, қауырсынды бейнелеуге болады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


ҚБ:«Қарындаштар» әдісін қолданамын.





Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

«Галереяда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«СМС» кері байланыс.

Дескриптор:

- Түрлі түсті ермексаздан бірнеше көгөніс пен жемістерді мүсіндеу жолын әңгімелейді.

-Өзінің жұмысы жайлы айтып береді.

-Достарының жұмысы туралы айтады.

ҚБ:«Жұлдызша» әдісі қолданылады



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:









Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Көркем еңбек 3 сынып

Күні


бөлім:

Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы:№

Жапырақтарды əртүрлі тəсілмен бейнелейміз. Суретшілер жанды табиғатты қалай бейнелейді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.3.1 – орындау техникасын негіздеп таңдай отырып, шығармашылық идеялар мен сезімдерін (көңіл күйі, мінезі) көрсету;

3.2.1.1 – қоршаған ортаның визуалды элементтерін əртүрлі тəсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу;

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

өзінің шығармашылық жұмысының идеясын, жасалу жолдары мен қолданған материалдары туралы айта алады;

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы

Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.

Бір бірін мұқият тыңдайды

Смаилик арқылы бағалау


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




Ортасы


Талқылауға арналған сұрақтар мен оған берілетін жауаптар: 1. Жапырақтары ерекше қандай ағаш түрлерін білесіңдер? Жауап. Үйеңкі, талшын, емен, қайың, шаған. 2. Ағаш жапырақтарын қандай тәсілдермен бейнелеуге болады? Жауап. Оны түсті қарындаштармен, фломастерлермен, акварель не гуашьпен салып, монотипия, аппликация, баспа-таңба түрінде жасап, ермексаздан мүсіндеуге болады.

Жапырақтардың пішіні, сызықтары, түсі ерекше әрі әдемі. Осыған қарап табиғат суретші тәрізді еңбек- тенген деуге болады. Жапырақтар әсіресе күзде әдемі. Оқушылардан жапырақтар күзде қандай түске боялатынан сұрау керек. Алдын ала дайын- далған жапырақтар мен оқулықтағы, интерактивті тақтадағы суреттерді көріп, талқылауға болады. Одан соң мұғалім: «Мұндай әдемі бейнелер не үшін қажет болуы мүмкін?» деп сұрайды.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Оқушылар өз ойларын айтсын (маталарға өрнек салғанда, кілем тоқығанда, ыдыстарды әшекейлегенде, мерекелерді сәндегенде, ашық хат жасағанда және т.б.)

ҚБ:«Қарындаштар» әдісін қолданамын.





Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

«Галереяда ой шарлау»Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«СМС» кері байланыс.

Дескриптор:

- Түрлі түсті ермексаздан бірнеше көгөніс пен жемістерді мүсіндеу жолын әңгімелейді.

-Өзінің жұмысы жайлы айтып береді.

ҚБ:«Жұлдызша» әдісі қолданылады



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Көркем еңбек

Күні


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:



Жануарлардың көлемді бейнесін жасаймыз.

Сабақтың тақырыбы:

Мерекелер мен демалыс.

Мереке бояулары.

Көңілді аттракциондар.

Өз аттракционыңды ойлап тап.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.2.1.1 – қоршаған ортаның визуалды элементтерін əртүрлі тəсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу;

3.2.3.1 – нақты дəлдігіне жетіп материалдарды жəне компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу жəне біріктіру;

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

өзінің шығармашылық жұмысының идеясын, жасалу жолдары мен қолданған материалдары туралы айта алады;

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері

Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады

Жұмыс ережесін келісу

  • С абақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.








Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату









Табиғи материалдар



Ортасы


Жұмбақ жасыру

Қаймықпайды күштi аңнан, Қара ала тоны бар, Қорқады тек тышқаннан. (Пiл ) Аңдардың ол краны. Оны сен де танып ал, Сылдырдан қорқады, Серейiп кеп тұрады Шошынып жортады. (Қоян)

Табиғи материалдарден жануарлар бейнесін жасауды ұсынамын


Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар: Жануарды мүсіндеудің жолдарын түсіндіремін. Қолдауды көп қажет ететін оқушылар:


Түрлі материалдардан жасалған жануарлар бейнесінің үлгісін ұсынамын. Оқушылар сабақ соңында рефлексия жүргізеді.

Дескриптор:

- Мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді.











Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
















Белсенді оқу тапсырмалары.


ҚБ: Смаилик әдісі

























Суретші суреттері



Соңы

Рефлексия «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым.

Өз ойларын айта алады

Смайлик арқылы баға беру

смайликтер

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:



Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Көркем еңбек 3 сынып

Күні


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:




Сабақтың тақырыбы:№

Ұжымдық композиция жасаймыз. Таныстыру, талдау жəне бағалау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.2.1.1 – қоршаған ортаның визуалды элементтерін əртүрлі тəсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу;

3.2.3.1 – нақты дəлдігіне жетіп материалдарды жəне компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу жəне біріктіру;

3.3.3.1 – шығармашылық жұмысты бағалау жəне жақсартуға идеяларды ұсыну.

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастырылады.

«Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері

Педагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады.




Бір біріне сәлемдеседі




Суреттерді таңдап алады




4 жыл мезгіл суреті




Ортасы

Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен шығармашылық жағдай жасау. Сабақтың басында сыныпта ақырын музыка ойнап тұрады, ол К. Сен- Санстың «Жануарлар карнавалы» сюитасынан үзінді болуы мүмкін. Ұжымдық композиция жасау үшін оқушыларды топтарға бөлу керек. Бір топта 5- 6 баладан аспау қажет . Осылайша, жасалатын композицияның саны да шығады (шамамен 5–6.

Мұғалім көлемді-кеңістікті композиция дегеніміз не екенін түсіндіреді. Мұндай композициялардың үлгілерін көрсетеді. Одан соң оқушылардың


Дескриптор:

- Құралдардың суретін қарындашпен салады.








Оқулық, 18–20- беттер.

ҚБ:«Жұлдызша»







Соңы

Рефлексия «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым.

Өз ойларын айтады



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:













Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Көркем еңбек 3 сынып

Күні


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:




Сабақтың тақырыбы:

Иллюстрация дегеніміз не?

Композициядағы қарама-қарсылық (контраст). Қарама-қарсы түстер. Қарама-қарсыкомпози-ция құрастырамыз.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.3.1 – орындау техникасын негіздеп таңдай отырып, шығармашылық идеялар мен сезімдерін (көңіл күйі, мінезі) көрсету;

3.3.2.1–арнайы терминдердіқолданаотырып,өнердіңəртүрлітуындыларыныңсуреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау жəне салыстыру.

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Достық шеңбері» жылулық шеңбері

Балалар шеңберге жиналады.Педагог ортаға орындық қойып,кез келген балаға отыруды ұсынады (ұялшақ,өзіне сенімсіз,жасқаншақ баланы шақырғаны жөн).Педагог «Күлгін көзілдірікті» киіп «күн сәулесін қорғайтын әйнегі күлгін түсті көзілдірік жарайды),ол арқылы адамның ең жақсы қасиеттерін көруге болатынын айтады да,ортада отырған баланың жақсы қасиеттерін айтады.Балалар қалаулары бойынша көзілдірікті кезекпен киіп,ортадағы баланы мадақтайды.



Бір біріне сәлемдеседі







Орындық суреті , кардоннан кесілген очки күлгін түсті




Ортасы

  1. Сендер қандай ертегі кейіпкерлерін білесіңдер? Жауап. Алдаркөсе, қу түлкі, қасқыр, Дәу, Мақтақыз, Толағай, Алтын шаш, Ер Төстік т.б.

  2. Олардың қайсысы мейірімді (жақсы), қайсысы зұлым (жаман)?

Жауап. Мейірімді кейіпкерлер: Алдаркөсе, Мақтақыз, Толағай, Алтын шаш, Ертөстік. Зұлым кейіпкерлер: қу түлкі, қасқыр, Дәу.

  1. Иллюстрация дегеніміз не?

Жауап. Иллюстрация – оқулықтағы мәтінді безендіретін сурет.

  1. Суретші-иллюстратор кейіпкердің мінезін беру үшін қандай әсерлегіш құралдарды қолданады?

Жауап: түс, сызық, пішін, мимиканы беру арқылы.

  1. Сендер түс және сызықпен өздеріңнің жақсы, жаман көңіл күйлеріңді бере аласыңдар ма?

Жауап. Иә, бұл әсерлегіш құралдармен әртүрлі көңіл күйді беруге болады (түсті және сызықтық композициялардан нақты мысалдар келтіреді).

  1. Өздерің жаман деп санайтын әрекеттерді атаңдар. Жауап. Достарды ренжіту, кітапты жырту, жа-

қындарыңмен және достарыңмен ұрысу, біреуге кедергі жасау, төбелесу, сөйлеп тұрған адамды тыңдамау, мазақ қылу, өкпешіл болу, сөйлеп тұрған адамның сөзін бөлу т.б.

  1. Қарама-қарсылық заңы деген не?

Жауап. Қарама-қарсылық заңында өлшемі, пішіні, түсі, сипаты әртүрлі заттар кез келген нысанның (бейненің) әсерін күшейтеді.

Жауап. Иә, қарама-қарсылық заңын қолдан-ғанда иллюстрациялар әсерлірек көрінеді.

  1. Қарама-қарсы түс жұптарын атаңдар.

Жауап. Қызыл мен жасыл; қызғылт сары мен көк; сары мен күлгін.

  1. Түс шеңберінде бір-біріне қарама-қарсы түстер қалай орналасады?

Жауап. Қарама-қарсы түстер түс шеңберінде бір-біріне қарама-қарсы орналасады (қызыл жасылға, қызғылт сары көкке, сары күлгін түске қарама-қарсы орналасады).

Дескриптор:

- Құралдардың суретін қарындашпен салады.


ҚБ:«Жұлдызша»









Соңы

Оқушылар

дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:











Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Көркем еңбек 3 сынып

Күні


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Сабақтың тақырыбы:

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.3.1 – орындау техникасын негіздеп таңдай отырып, шығармашылық идеялар мен сезімдерін (көңіл күйі, мінезі) көрсету;

3.2.2.1 – аса күрделі əдістер мен тəсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи жəне жасанды) жəне құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу;

3.2.4.1 – қауіпсіздік техникасын сақтап, материалды жəне құралдарды қолдану;

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

«Өз күлкіңмен бөліс!» жылулық шеңбер

Б алалар шеңбер құрып тұрады,бір-біріне жылы сөздер айтып,әдемі күлкілерін сыйлайды.педагог үй жануарларын атап шығуды және неліктен үй жануарлары деп аталатынын естеріне түсіруін сұрайды.

Сандар арқылы

Ортаға бала санына қарай 3 түрлі сан қойылады Оқушылар қағазды алып, артындағы сандар бойынша топтасады.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Смайликте ҚБ















2 3 сандар суреттері



Ортасы


Талқылауға арналған сұрақтар мен жауаптар: 1. Жағымды сезім неден көрінеді? (Қандай қасиеттерді жақсы деп айтасың?) Жауап. Достарымен араласқанда, жақсы жаңалық естігенде, қонақ келгенде, саяхатқа шыққанда, жақсы кітап оқығанда (кино көргенде, мұражайға барғанда), жақындарым мен достарыма барғанда, ауа райы жақсы болғанда қуанамын. Жақсы қасиеттерге мейірімділік, сөзде тұру, құпияны сақтай білу, өз ойын білдіре білу т.б. жатады. 2. Не нәрседен жиренесің? (Қандай қасиеттерді жаман деп ойлайсың?) Жауап. Жағымсыз жаңалықтар, өзің немесе жақының ауырғанда, бір нәрсені қатты күтіп, ол орындалмағанда, ауа райы нашар болғанда, өзің істегің келмеген нәрсені істегенде жағымсыз сезімде боласың. Жағымсыз қасиеттерге менмендік, мақтаншақтық, қорқақтық, біреуді ренжіту, сөзінде тұрмау, сөзшеңдік, дөрекілік, селқостық және т.б. жатады. 3. Кітап жасау барысында қандай әсерлегіш құралдарды пайдалануға болады? Жауап. Түс, сызық, штрих, қарама-қарсылық заңы, пішім, өлшем. 4. Суретшілер қарама-қарсылық заңын не үшін қолданады? Жауап. Жұмысын әсерлі етіп көрсету үшін. 5. Мәтіннің мазмұнын ашатын суреттер қалай аталады? Жауап. Иллюстрация. 6. Суретші-иллюстратор дегеніміз кім, ол не істейді? Жауап. Суретші-иллюстратор әртүрлі кітаптарға сурет салады. Олар мәтін мазмұнын ашады және иллюстрация деп аталады. 7. Кітапқа не үшін сурет салатынын айта аласыңдар ма? Қандай кітаптарда сурет көп болады? Жауап. Оқырманды қызықтыру үшін. Мәтін мазмұнын ашу үшін. Оқулықтарда, балалар энциклопедиясында, ертегілерде. 8. Ненің жақсы, ненің жаман екенін ойланып, өзіңді және достарыңды жақсырақ білдім деп ойлайсың ба? (Сұрақты сабақтың соңында қояды.) Жауап. Иә, бұл өзіңнің және достарыңның іс-әрекетін түсінуге көмектеседі (нақты мысалдар келтіру керек). 9. Жасаған кітаптарыңа жаңа суреттер мен жазбаларды орналастырасыңдар ма?

(Сұрақты сабақтың соңында қояды). Жауап. Иә, мұндай кітап қоршаған ортаны және өзін жақсы түсінуге көмектеседі, бұл кез келген жағдайға өз көзқарасыңды жазатын күнделік тәрізді. 10. Ненің жақсы, ненің жаман екені туралы әлі де ойланасыңдар ма? (Сұрақты сабақтың соңында қояды.) Жауап. Иә, бұндай сұрақ төңірегінде ойлану керек, ол кемшіліктерді түзетуге септігін тигізеді

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмалры

ҚБ:«Жұлдызша» әдісі




1 2 3 суреттері



Соңы

.

Өз ойын жеткізеді

ҚБ смаилик



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:



Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Көркем еңбек 3 сынып

Күні


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:



Сабақтың тақырыбы:

Таныстыру, талдау жəне бағалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.3.2.1–арнайы терминдердіқолданаотырып,өнердіңəртүрлітуындыларыныңсуреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау жəне салыстыру.

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады:

Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

« Суреттерді аяқтайық » жаттығуы

Мақсаты : Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту .

Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кезек-кезекпен шығып , бірі денесін , бірі басын , бірі аяғын салады , осылайша жалғаса береді .

Геометриялық фигуралар арқылы

Ортаға 3 түрлі геометриялық фигуралар (үшбұрыш, төртбұрыш, тіктөртбұрыш) Оқушылар өздеріне ұнаған фигураны алып, сол бойынша топтасады. Немесе сол фигуралардың артына өтілген тақырыптар бойынша терминдер жазып қоюға болады.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Смайликте ҚБ







1 2 3 сандар суреттері



Ортасы


«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша

өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Ғарыш.

(С) Оқушыларға музыка тыңдатып, сұрақтар қойыңыз:

Тыңдаған музыканы сіз немен байланыстыра аласыз?

Ғарыш туралы сіз не білесіз?

(С) Сұрақтар қойыңыз:

Күн жүйесінде қанша планета бар?

Күн жүйесіндегі планеталардың қандай атауларын білесіз?

Космостың қандай нысандарын білесіз?

Қазақстандық космонавтардан кімдерді білесіз?

(С)Жапсырмажәне коллаж техникаларында жасалған жұмыстарды

көрсетіңіз.

Сұрақтар:

Екі техниканың қандай айырмашылықтары бар?

Жапсырмада қандай материалдар қолданылады?

Коллажда қандай материалдар қолданылады?

(Ө) Оқушыларға коллаж техникасында Күн жүйесінің макетін жасауды

ұсыныңыз. Практикалық жұмыстың орындау кезеңдерін көрсетіңіз:

Фольгадан 8 планетаны жасаңыз. Жүн жіптерден күнді жасаңыз. Планета мен Күнді түрлі-түсті гуашь немесе акварельмен бояңыз. Қара қатырма қағаздың ортасында нүктені белгілеңіз (Күн орналасады) Нүктенің айналасында ең кішісінен бастап 8 шеңбер салыңыз. Сызықтарды замазкамен немесе ақ түсті гуашьпен жүргізіңіз.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмалары.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Күн жүйесіндегі планеталарды орналастырыңыз.

Дескриптор:

Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмалры

ҚБ: смаилик
















1 2 3 суреттері



Соңы

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Алма ағашы» кері байланыс








Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады.

ҚБ смаилик


Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!