Өзін – өзі тану сабағының жоспары
Мектеп Мерзімі: №22-сабақ
Тақырып: Еңбекқорлық пен еріншектік
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: Еңбекқорлық, еңбексүйгіштік
Мұғалім: Сынып 4-сынып Оқушылар саны -
|
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың «еңбек» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: -еңбекқор мен еріншек туралы түсінік беру; -еңбекке қызығушылықтарын арттыру; -еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
Ресурстар: (үнтаспа, ақ қағаздар, оқулық, дәптер) |
|
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Тыныштық сәті. Жайлы баяу музыка қойылады. «Орманға ойша саяхат» Мұғалім: Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайыннеғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштарбиіктейәрі қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да, оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңілбөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс жасауына болады). Бізге қалайша жеңіл, әрі тыныш және бақытты сезіну қандай! Табиғат неткен ғажап! Оны қалайша сүйетініміз бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келгенуақытта оғанкелеалатыныңыздыестеұстаңыз. Алқазірмектепкеқайтуғадайындалыңыз. Орныңыздантұрып, айналағатағыбіркөзқырынсалыңыз. Келгенжолыңызбенкеріқайтыңыз, жолыңыздағыжәндіктердібасыпкетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, айналаға күлімсіреңіз!
Еңбексүйгіш пен Еріншек әңгімелеу Әңгіме ьойынша сұрақ: 1)Еңбексүйгіш пен еріншектің әрекеттері? 2) «Нағыз адамның өткен жылдары өшпейді» дегенді қлай түсінесіңдер? 3)Еңбексүйгіштің бойындағы жақсы қасиеттерді атап беріңдерші? |
|
|
: |
|
Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап.
|
|
Еңбексіз өмір –
сүреңсіз
Б.
Әділов. |
|
1 топ:«Еңбек пен бақыт - егіз» мақалын көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау әдісімен талқылау. 2 топ: Сахналау 3 топ: Мақалдың жалғасын тауып жазу және мағнасын аиту. |
|
«Бала тілегі» Бал-балалық,балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жарлған Кел,достарым,әндетіңдер,билеңдер, 2рет Гүлденсін деп атмекен-қара орман.
Болашақтың иесіміз бәріміз, Туған жердің түрлендірер нәріміз. Алтын бесік-ұлан байтақ елімде, 2рет Жарқын болсын шырқап айтар әніміз.
Қалықтаған көгершіні көгінде, Мүңаймасын ешбір бала елімде. Ата берген батаменен көркейсін, 2рет Ұлы Отаным,тілегім сол менің де. |
|
«Әдемі әже» әңгімесін оұып келу. 111-бет |
|
Баяу әуен орындалып тұрады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүрегімізге саламыз. Бәріңізге үлкен рахмет!!! |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еңбекқорлық пен еріншектік
Еңбекқорлық пен еріншектік
Өзін – өзі тану сабағының жоспары
Мектеп Мерзімі: №22-сабақ
Тақырып: Еңбекқорлық пен еріншектік
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: Еңбекқорлық, еңбексүйгіштік
Мұғалім: Сынып 4-сынып Оқушылар саны -
|
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың «еңбек» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: -еңбекқор мен еріншек туралы түсінік беру; -еңбекке қызығушылықтарын арттыру; -еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
Ресурстар: (үнтаспа, ақ қағаздар, оқулық, дәптер) |
|
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Тыныштық сәті. Жайлы баяу музыка қойылады. «Орманға ойша саяхат» Мұғалім: Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайыннеғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштарбиіктейәрі қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да, оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңілбөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс жасауына болады). Бізге қалайша жеңіл, әрі тыныш және бақытты сезіну қандай! Табиғат неткен ғажап! Оны қалайша сүйетініміз бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келгенуақытта оғанкелеалатыныңыздыестеұстаңыз. Алқазірмектепкеқайтуғадайындалыңыз. Орныңыздантұрып, айналағатағыбіркөзқырынсалыңыз. Келгенжолыңызбенкеріқайтыңыз, жолыңыздағыжәндіктердібасыпкетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, айналаға күлімсіреңіз!
Еңбексүйгіш пен Еріншек әңгімелеу Әңгіме ьойынша сұрақ: 1)Еңбексүйгіш пен еріншектің әрекеттері? 2) «Нағыз адамның өткен жылдары өшпейді» дегенді қлай түсінесіңдер? 3)Еңбексүйгіштің бойындағы жақсы қасиеттерді атап беріңдерші? |
|
|
: |
|
Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап.
|
|
Еңбексіз өмір –
сүреңсіз
Б.
Әділов. |
|
1 топ:«Еңбек пен бақыт - егіз» мақалын көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау әдісімен талқылау. 2 топ: Сахналау 3 топ: Мақалдың жалғасын тауып жазу және мағнасын аиту. |
|
«Бала тілегі» Бал-балалық,балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жарлған Кел,достарым,әндетіңдер,билеңдер, 2рет Гүлденсін деп атмекен-қара орман.
Болашақтың иесіміз бәріміз, Туған жердің түрлендірер нәріміз. Алтын бесік-ұлан байтақ елімде, 2рет Жарқын болсын шырқап айтар әніміз.
Қалықтаған көгершіні көгінде, Мүңаймасын ешбір бала елімде. Ата берген батаменен көркейсін, 2рет Ұлы Отаным,тілегім сол менің де. |
|
«Әдемі әже» әңгімесін оұып келу. 111-бет |
|
Баяу әуен орындалып тұрады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүрегімізге саламыз. Бәріңізге үлкен рахмет!!! |
|
шағым қалдыра аласыз













